back to top
19.3 C
Athens
Τετάρτη 5 Νοεμβρίου 2025

Νέα τηλεοπτική διαφήμιση από την Anytime της Interamerican

Η Anytime της Interamerican παρουσιάζει τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια για το 2023 με τίτλο «Χρειάζεσαι ασφάλεια. Όχι το δράμα», που εξελίσσεται μέσα από τρεις διαφορετικές ταινίες με έμφαση στα προϊόντα ασφάλισης αυτοκινήτου, κατοικίας και ταξιδιού, της Anytime.

Η νέα διαφήμιση προβάλλει την άμεση και γρήγορη εξυπηρέτηση της Anytime στους ανθρώπους που την εμπιστεύονται, προσφέροντας λύσεις και υπηρεσίες που διευκολύνουν τη ζωή τους και τους κάνουν να νιώθουν πιο ασφαλείς… «χωρίς δράμα».

- Advertisement -

Συγκεκριμένα, με χιουμοριστική διάθεση και πρωτότυπο τρόπο, ένα ζευγάρι σε θεατρική σκηνή μάς μεταφέρει σε άλλη εποχή, συζητώντας για την αναγκαιότητα της ασφάλειας, αλλά και το πόσο σημαντικό είναι να έχεις κάποιον δίπλα σου τη στιγμή που τον χρειάζεσαι.

Η καμπάνια περιλαμβάνει όλα τα χαρακτηριστικά του brand, που κάνουν την Anytime να ξεχωρίζει, εξασφαλίζοντας προστιθέμενη αξία στους ανθρώπους και δημιουργώντας μία καθημερινότητα λιγότερο περίπλοκη, προσφέροντας κάθε στιγμή περισσότερα.

- Advertisement -

To νέο τηλεοπτικό spot φέρει την υπογραφή της Ogilvy και θα προβάλλεται το επόμενο διάστημα σε τηλεόραση, Social Media και YouTube, ανοίγοντας έναν δυναμικό διάλογο στο καταναλωτικό κοινό.

Δείτε τη νέα διαφήμιση εδώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Packmen: Όταν η πρόληψη γίνεται εμπειρία – και όχι θεωρία

Όταν ο πολίτης βλέπει, νιώθει, συμμετέχει, τότε αρχίζει να συνειδητοποιεί τι σημαίνει πραγματικά «προετοιμασία»

Ελληνικό αποτύπωμα στην Ευρωπαϊκή Σύνοδο Κορυφής για τη Βιώσιμη Βιομηχανία 2025

H CSR Ελλάς συνέβαλε στη δικτύωση μεταξύ εταιρειών διαφόρων μεγεθών και κλάδων – Συμμετοχή της Χ. Ελευθερίου, Interamerican, σε πάνελ για την εφαρμογή του ESG

Δ. Βασιλειάδης, PwC: «Τα μέτρα για την υγεία δεν μπορούν να πάνε μακριά»

Οι εταιρείες, επισήμανε στο συνέδριο της ΕΑΕ, θα πρέπει να κινηθούν προς κατευθύνσεις πέραν των αναπροσαρμογών ασφαλίστρων

Interamerican Open Day στη Θεσσαλονίκη: Ξεκίνα την καριέρα σου ως ασφαλιστικός σύμβουλος

Το event θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου, από τις 17:00 έως τις 19:00, στον 2ο όροφο του Διοικητικού Γραφείου Πωλήσεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Μην αφήσεις το σπίτι σου να γίνει… Fontana di Trevi!»

Η πρωτότυπη και χιουμοριστική καμπάνια υπενθυμίζει τη σημασία της πρόληψης και της σωστής ασφάλισης κατοικίας

Apollon: Η σημασία της υποστήριξης στην καθημερινότητα των επαγγελματιών

Η πλατφόρμα Apollon Broker θέτει ένα κρίσιμο ερώτημα στους επαγγελματίες

Η Eurolife στο επίκεντρο της στρατηγικής Eurobank στο νέο 3ετές business plan 2025-2027

Η διοίκηση της Eurobank βλέπει στη Eurolife όχι μόνο έναν παραγωγό ασφαλίστρων, αλλά και ένα εργαστήριο καινοτομίας για νέα προϊόντα και υπηρεσίες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Όλη η αλήθεια για τις αμοιβές των διαμεσολαβητών – Πώς αυξήθηκαν τα έσοδα των νομικών προσώπων

Υπολείπονται των αυξήσεων 40% στα ασφάλιστρα οι αυξήσεις 18,4% στα εισοδήματα των διαμεσολαβητών με ατομικές επιχειρήσεις

In Motion for Safety: Σεμινάριο ασφαλούς οδηγικής συμπεριφοράς από το ΕΜΠ και τον Όμιλο Σαρακάκη

Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2025, 15:00-18:00, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο στου Ζωγράφου, με ελεύθερη είσοδο

Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης: «ΤΝ και FinΤech ενισχύουν τη διαφάνεια, την αποτελεσματικότητα και τη λογοδοσία της δημόσιας πολιτικής»

Ο Δρ. Αλεξανδράκης ανέδειξε τον μετασχηματιστικό ρόλο των νέων τεχνολογιών αλλά και τα προβλήματα του AI Act στο FinTech Athens 4.0

Ransomware: Ποιοι παράγοντες επηρεάζουν τις απαιτήσεις λύτρων;

Η απαίτηση λύτρων καθορίζεται από τη δυνητική ζημία και το πόσο καλά προετοιμασμένος είναι ο οργανισμός

Coface: Καθαρά κέρδη €176,3 εκατ. στο εννεάμηνο 2025 – Ισχυρή ανάπτυξη στις υπηρεσίες

«Οι επενδύσεις μας σε υπηρεσίες, ψηφιακά κανάλια και ανάλυση κινδύνου αποδίδουν καρπούς» δήλωσε ο X. Durand - Νέα CEO για τη Βόρεια Αμερική