back to top
32 C
Athens
Πέμπτη 4 Σεπτεμβρίου 2025

Νέα καμπάνια από τη Eurolife ERB: “Τι έχει αξία για σένα;”

Ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB λανσάρει από σήμερα καμπάνια επικοινωνίας, με τίτλο «Τι έχει αξία για σένα;», έχοντας ως στόχο να υπενθυμίζει σε κάθε άνθρωπο όλες τις αξίες και τις επιδιώξεις που τον παρακινούν καθημερινά. Η νέα καμπάνια εστιάζει στην αυθεντικότητα που βρίσκεται πίσω από ό,τι μας εμπνέει και στην αισιοδοξία για όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε.

Αποτελούμενη από έξι ιστορίες, η καμπάνια «Τι έχει αξία για σένα;» παρουσιάζει την ώρα που κάθε ένας από τους πρωταγωνιστές ανακαλύπτει αυτό που έχει σημασία και αξία για τη ζωή του. Μια μητέρα που απολαμβάνει τη θάλασσα και τον ήλιο με την οικογένειά της. Ένα μικρό αγόρι που παίζει αδέξια τις πρώτες του νότες σε ένα πιάνο. Ένας νέος επαγγελματίας που σχεδιάζει το επόμενο βήμα στην καριέρα του. Μια ομάδα νέων καλλιτεχνών που παρεμβαίνουν εικαστικά στην πόλη. Ένας νέος άνδρας που ανακαλύπτει τη στιγμή που γεννιέται το «θέλω» του. Μια γυναίκα μεγαλύτερης ηλικίας που απολαμβάνει ένα ηλιόλουστο μεσημέρι στην αυλή της. Μέσα από τις ζωές των πρωταγωνιστών της, η καμπάνια αφηγείται το σκοπό μιας ασφαλιστικής που ασφαλίζει όλα όσα έχουν αξία για τον καθένα μας ξεχωριστά, το σκοπό του ασφαλιστικού ομίλου Eurolife ERB.

- Advertisement -

Mε ειλικρινή συνεργασία, αμοιβαία εμπιστοσύνη και συνέπεια, ο Όμιλος Eurolife ERB βρίσκεται στο πλευρό των ανθρώπων, ενθαρρύνοντάς τους να πραγματοποιούν τις επιδιώξεις και τα θέλω τους. Η νέα καμπάνια έρχεται να μας μιλήσει για ό,τι έχει αξία για τη ζωή μας, με έναν τρόπο φρέσκο και διαφορετικό. Πιο αυθεντικό, πιο ανθρώπινο.

Ο Όμιλος Eurolife ERB, μέλος της Fairfax Financial Holdings Limited, κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και υποστηρίζει κάθε άνθρωπο που θέλει να ζει τη ζωή που επιθυμεί. Με την πολυετή εμπειρία του, το ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων του και τη συνεργασία του με τη Eurobank και ένα δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών σε ολόκληρη τη χώρα, είναι σε θέση να αφουγκράζεται τις ανάγκες των ανθρώπων που εμπιστεύονται τις υπηρεσίες του και να ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις που έχει αναλάβει για τους ασφαλισμένους του.

- Advertisement -

Η καμπάνια «Τι έχει αξία για σένα;» αφηγείται αυτήν ακριβώς την υπόσχεση. Κάθε φορά που αποδεσμευόμαστε από εκείνα που ορίζουν την καθημερινότητά μας και παίρνουμε λίγο χρόνο να σκεφτούμε όλα αυτά που μας εμπνέουν, όλα αυτά που έχουν αξία για εμάς τους ίδιους, τότε μόνο μπορούμε να αντιληφθούμε όλα εκείνα που είμαστε σε θέση να καταφέρουμε.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Εθνική Ασφαλιστική χαρίζει iPhones 16 Pro Max μέσω του MyEthniki

Η Εθνική δίνει επιπλέον κίνητρο στους ασφαλισμένους της να γνωρίσουν στην πράξη τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής πλατφόρμας

Η μνήμη γίνεται παιχνίδι στο EurolifeHub – «Μάθημα Αποστήθισης» σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Αυτόν τον Σεπτέμβρη, η Eurolife αναδεικνύει δημιουργικά τα οφέλη του EurolifeSYN+ σε 3 μεγάλα εμπορικά κέντρα

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Υπέρβαση συμβολαίου για τον «κάπτεν Σπύρο» των Κυθήρων

Πώς μια εταιρεία μπορεί να σταθεί πλάι στον ασφαλισμένο της ξεπερνώντας τα στενά όρια ενός συμβολαίου

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Εθνική Ασφαλιστική χαρίζει iPhones 16 Pro Max μέσω του MyEthniki

Η Εθνική δίνει επιπλέον κίνητρο στους ασφαλισμένους της να γνωρίσουν στην πράξη τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής πλατφόρμας

Η ασφαλιστική ιστορία της Ελλάδας μέσα από το αρχείο της MINETTA

Το ψηφιακό αφιέρωμα του Insurance HUB αποτυπώνει το ήθος, τις αξίες και την ψυχολογία μιας άλλης Ελλάδας

Έρευνα της Compare the Market: Παγκόσμια πρωταθλήτρια στο οικονομικό στρες η Ελλάδα

Η μελέτη εξετάζει τα επίπεδα οικονομικού στρες σε 35 χώρες του ΟΟΣΑ με βάση 5 βασικούς παράγοντες

Με το NP PORTAL 2.0 η NP Ασφαλιστική αναβαθμίζει την ψηφιακή εμπειρία των συνεργατών της

Η νέα πλατφόρμα συνεργατών της NP Ασφαλιστικής καθιστά τη διαχείριση παραγωγής ακόμη πιο ευχάριστη και αποτελεσματική

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στα 2,9 δισ. αυξήθηκε η ασφαλιστική παραγωγή 6μήνου

Πτώση -3,9% καταγράφηκε στους κλάδους Ζωής - Δείτε τη μελέτη της ΕΑΕΕ και το σχετικό infographic

ΕΙΑΣ: Σεμινάριο ασφαλίσεων πλοίων, πληρωμάτων και θαλασσίων μεταφορών

Το σεμινάριο θα διεξαχθεί σε υβριδικό περιβάλλον webinar και φυσικής τάξης στις 9 και 11 Σεπτεμβρίου 2025

Να αποσυρθεί ο Νόμος Κεραμέως ζητά η ΟΑΣΕ

Η ομοσπονδία διεκδικεί την επαναφορά των συλλογικών συμβάσεων και διαπραγματεύσεων, καθώς και της μονομερούς προσφυγής στον ΟΜΕΔ

Η Εθνική Ασφαλιστική χαρίζει iPhones 16 Pro Max μέσω του MyEthniki

Η Εθνική δίνει επιπλέον κίνητρο στους ασφαλισμένους της να γνωρίσουν στην πράξη τα πλεονεκτήματα της ψηφιακής πλατφόρμας

Τα τρία μέτωπα των ασφαλιστικών υγείας

Τα θέματα με τον Δείκτη Υγείας, τις αποζημιώσεις και τον καθορισμό των ασφαλίστρων βρίσκονται σε επικίνδυνο σημείο...