back to top
28.8 C
Athens
Τρίτη 26 Αυγούστου 2025

Νέα καμπάνια της Interamerican για την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης

Η Interamerican με αφορμή την Ημέρα Ιδιωτικής Ασφάλισης και παραμένοντας πιστή στην αποστολή της να βοηθάει τους ανθρώπους να ζήσουν ασφαλέστερα, περισσότερο και καλύτερα, προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας ευαισθητοποίησης, επιθυμώντας να υπενθυμίσει την υποχρέωση που έχουμε ως οργανισμοί να ανταποκριθούμε στις προκλήσεις του σύγχρονου περιβάλλοντος και να προστατεύσουμε το μέλλον μας. 

Συγκεκριμένα, στο βίντεο με θέμα «Μαζί, είμαστε πιο δυνατοί» παρουσιάζεται η ανταπόκριση των ανθρώπων της Interamerican και της Anytime, στις προκλήσεις της εποχής, με πυξίδα την επιχειρησιακή ετοιμότητα, την ενσυναίσθηση, τον σχεδιασμό “πράσινων προϊόντων” και την ολοκληρωμένη στρατηγική βιωσιμότητας που εφαρμόζεται στον οργανισμό. 

- Advertisement -

Μπορείτε να ενημερωθείτε αναλυτικά για τις πρωτοβουλίες της Interamerican στο https://www.interamerican.gr

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων

Ασφάλιση κοινόχρηστων χώρων: Μία ανάγκη που πολλοί αγνοούν!

Αν και προαιρετική, η πρακτική έχει αποδειχθεί κρίσιμη για την προστασία ιδιοκτητών και ενοίκων - Τα ειδικά προγράμματα ανά εταιρεία

Μετονομάζεται το αμοιβαίο κεφάλαιο Interamerican (LF) FoF ESG Focus

Η μετονομασία σε FoF NEXT GEN FOCUS αντανακλά τις νέες κατευθυντήριες γραμμές της ESMA

«Φωνές της Ανθρωπιάς»: Η ΕΕ αναδεικνύει την προστασία και την αλληλεγγύη σε κρίσεις

Η καμπάνια, που θα διαρκέσει έως τον Δεκέμβριο του 2025, υλοποιείται σε δέκα κράτη μέλη, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Main Event Sponsor η Allianz Κύπρου στο EuroBasket 2025

H Allianz δίνει το παρών στο μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός που έχει φιλοξενήσει ποτέ η Κύπρος

Στον «αέρα» η καμπάνια της Υδρογείου Ασφαλιστικής: «Η ασφάλειά σου δεν περιμένει»

Με το σύνθημα «Ασφάλεια με ανθρώπινο πρόσωπο», η Υδρόγειος επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης που χτίζει διαχρονικά με τους ασφαλισμένους της

Το νερό Άσκιον «απογειώνεται» με την AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ

Η AIR ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ μεταφέρει τη γεύση και την καθαρότητα του νερού Βλάστης σε Ελλάδα και εξωτερικό

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Finddoctors.gov.gr: Ο Γεωργιάδης παρουσίασε τη νέα ψηφιακή πύλη για δωρεάν ιατρικά ραντεβού

Η πρωτοβουλία ενισχύει την προσβασιμότητα στην πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας, ωστόσο η ενημέρωση του κοινού, κατά τον Ά. Σκέρτσο, παραμένει περιορισμένη

Αναβαθμίζονται τα ΤΕΠ του Ιπποκράτειου – Επίσκεψη του πρωθυπουργού

Το νέο ΤΕΠ, με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, αναμένεται να μετατραπεί σε υπερσύγχρονο κέντρο επείγουσας ιατρικής φροντίδας για την Αττική

Pricefox: Τα λάθη και οι πραγματικές ανάγκες των νέων οδηγών στην ασφάλιση αυτοκινήτου

Η πλατφόρμα σύγκρισης τιμών επισημαίνει ότι οι νέοι οδηγοί συχνά βιάζονται να κάνουν την πρώτη επιλογή και πέφτουν σε παγίδες που μπορεί να κοστίσουν ακριβά

ΔΕΘ: Η αξιοπρεπής διαβίωση στο επίκεντρο ασφαλιστικών και άλλων διεκδικήσεων του αναπηρικού κινήματος

Στοχευμένη μέριμνα για τα άτομα με αναπηρία, χρόνιες/σπάνιες παθήσεις και τις οικογένειές τους, καθώς και αυξήσεις σε επιδόματα-συντάξεις ζητά η ΕΣΑμεΑ από τον πρωθυπουργό

Η παγίδα της άδειας πόλης και τα σοβαρά τροχαία ατυχήματα

Με λιγότερα αυτοκίνητα στους δρόμους, πολλοί οδηγοί αισθάνονται πως δεν υπάρχει κίνδυνος. Κι όμως, τα στατιστικά αποδεικνύουν το αντίθετο