Συνεχίζουμε λοιπόν μέσα από το Insurance World, την παρουσίαση των άρθρων του βιβλίου, του επίτιμου επιθεωρητή πωλήσεων, συντονιστή, ασφαλιστή, συγγραφέα, αρθρογράφου, κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 (σελίδα 80-92) β΄μέρος
«Όλοι οι τρόποι εξεύρεσης πελατών».
«Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα»
Μιχαήλ Γ. Ανδρουλιδάκης
Το βιβλίο εντύπως και σε όλη του την έκταση μπορείτε να το προμηθευτείτε από τον εκδοτικό οίκο Παπαζήση.
Τηλ: 210-3838020.
Ο συγγραφέας Μιχάλης Ανδρουλιδάκης όπως αναφέρει και αποδεικνύει μέσα από τη δική του σκοπιά, ότι οι ασφάλειες έχουν μια ιστορία με συνέχεια. Μια ιστορία με μεγάλη σημασία, καθώς αποτελεί την παράδοση του κλάδου η οποία δημιουργείται με το πέρασμα των χρόνων. Αυτή την παράδοση μετουσιωμένη σε διδακτική παραίνεση έχει καταγράψει στο βιβλίο του που αναμφισβήτητα αποτελεί ένα καλό φίλο, ένα ικανό συνεργάτη, και υποδειγματικό επαγγελματία, λένε οι άνθρωποι που τον συναναστρέφονται.
Ο κ. Ανδρουλιδάκης συνεχίζοντας, αναφέρει ότι μέσα στο βιβλίο του δίνει συνοπτικά και καίρια όλα όσα χρειάζεται ένας ασφαλιστής να μάθει ή να επιβεβαιώσει και τα οποία αποτελούν επαγγελματικό ελιξίριο για το μέλλον. Παρέχει γνώση για τις πωλήσεις, για τον προσδιορισμό των ασφαλιστικών αναγκών, για την προσπέλαση εμποδίων και σε πολλά άλλα χρήσιμα επαγγελματικά θέματα.
Η εμφάνιση στον τομέα αυτό γίνεται με την ευγενική υποστήριξη του κ. Μιχάλη Ανδρουλιδάκη ο οποίος έχει αναπτυχθεί και συγγραφικά. Με την προτροπή του, και την ευγενική έγκριση του εκδοτικού οίκου «ΠΑΠΑΖΗΣΗ» θα δημοσιεύουμε αποσπάσματα του βιβλίου του. «Η Ιστορία των Ασφαλειών και ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος σήμερα». Η χρηστικότητά τους ανεκτίμητη στον κάθε ασφαλιστικό σύμβουλο, συντονιστή, διευθυντή εκπαίδευσης, διευθυντή πωλήσεων και όχι μόνον.
Μετά το πρώτο μέρος του σημαντικού κεφαλαίου της προηγούμενης εβδομάδος «Τρόποι εξεύρεσης πελατών», συνεχίζω αυτή την εβδομάδα την αναφορά μου στο θέμα, για να ολοκληρωθεί το κεφάλαιο. Πιστεύω στο πρώτο μέρος να σας έδωσα κάποιες κατευθύνσεις και να σας βοήθησα κατά το ήμισυ. Σήμερα λοιπόν ολοκληρώνοντας το κεφάλαιο θα βρείτε τους υπόλοιπους τρόπους, και όχι μόνο, που θα σας δώσουν όλη την εικόνα για να συμπληρωθεί το πάζλ της εξεύρεσης πελατών, πιστεύοντας να βρει ο καθένας από σας τις λύσεις που θα του ταιριάζουν στο δικό του προφίλ, όπως είχα επισημάνει στο πρώτο μέρος.
Διαβάστε λοιπόν το P.D.F. που ακολουθεί και μελετήστε όλους τους υπόλοιπους τρόπους εξεύρεσης πελατών.
14.ΚΕΦ.3 ΣΕΛ.80-92 Β΄μέρος Τρόποι εξεύρεσης πελατών
ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Μη ξεχάσετε στην επόμενη καταχώρηση του NEWS LETTER του insurance world, να διαβάσετε από το κεφάλαιο 4 «Σχεδιαγράμματα παρουσίασης αναγκών& μελέτης οικονομικών στόχων».