back to top
30.9 C
Athens
Δευτέρα 21 Ιουλίου 2025

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Ηγετική δύναμη στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, μία από τις πλέον καταξιωμένες και δυναμικά αναπτυσσόμενες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, επιβεβαιώνει τη στρατηγική της δέσμευση στην καινοτομία και τον ψηφιακό μετασχηματισμό, ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητά της και τη θέση της στην κορυφή της ασφαλιστικής αγοράς. Η επιβράβευση αυτής της προσπάθειας ήρθε με τον πιο εντυπωσιακό τρόπο στα Digital Finance Awards 2025, όπου η εταιρεία απέσπασε 10 διακρίσεις, μεταξύ των οποίων και το κορυφαίο βραβείο Grand Award “Digital Insurance Company of the Year”. 

Η συγκεκριμένη διάκριση αποτελεί ηχηρή αναγνώριση της στρατηγικής της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ να επενδύει διαρκώς σε τεχνολογικές λύσεις αιχμής, που εξυπηρετούν τον πελάτη, τον συνεργάτη και τη συνολική αποτελεσματικότητα του οργανισμού. Η εταιρεία αξιοποιεί καινοτόμες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), η Ρομποτική Αυτοματοποίηση Διαδικασιών (RPA) και τα Γεωγραφικά Συστήματα Πληροφοριών (GIS), ώστε να προσφέρει υπηρεσίες υψηλής ταχύτητας, ακρίβειας και διαφάνειας. 

- Advertisement -

Μία από τις πιο εμβληματικές πρωτοβουλίες ψηφιακού μετασχηματισμού είναι η δημιουργία του ψηφιακού βοηθού «Λύσις», που αποκτά ενσυναίσθηση (με δυνατότητες sentiment analysis σε πραγματικό χρόνο), λειτουργεί 24/7 και προσφέρει άμεσες απαντήσεις σε ασφαλιστικά ερωτήματα, καθοδήγηση για προϊόντα και ενημέρωση με απλή, κατανοητή γλώσσα. Ο ψηφιακός βοηθός έχει ήδη ενσωματωθεί τόσο στην εφαρμογή INTERSALONICA Agent για ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές όσο και στην πλατφόρμα «Τυπώνω/Πληρώνω», απλοποιώντας την καθημερινότητα των συνεργατών. O «Λύσις» αναβαθμίζεται, με στόχο, πολύ σύντομα, να αποκτήσει εικόνα και ήχο. 

Παράλληλα, η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ έχει εφαρμόσει ένα αυτοματοποιημένο σύστημα διαχείρισης εισερχόμενων αιτημάτων, το οποίο βασίζεται σε RPA και AI, και επιτρέπει την κατηγοριοποίηση, ανάλυση και εξαγωγή δεδομένων με εξαιρετική ακρίβεια και ταχύτητα. Η εφαρμογή του συστήματος αυτού επιτρέπει την πλήρη διεκπεραίωση αιτημάτων μέσα σε μία εργάσιμη ημέρα, ενώ σχεδιάζεται η επέκτασή του σε κρίσιμους τομείς, όπως η διαχείριση ζημιών. 

- Advertisement -

Σημαντική εξέλιξη αποτελεί και η αναβάθμιση της υπηρεσίας Οδικής Βοήθειας και Απομακρυσμένης Φροντίδας Ατυχήματος, μέσω συνδυασμού AI και GIS, που επιτρέπει στους ασφαλισμένους να διαχειρίζονται πλήρως ένα περιστατικό μέσω του κινητού τους. Η μείωση του χρόνου απόκρισης κατά 10%-60%, ανάλογα με την υπηρεσία, βελτιώνει θεαματικά την εμπειρία του πελάτη. Το Assist4You αναβαθμίζεται περαιτέρω, προσφέροντας στον πελάτη τη δυνατότητα να βλέπει σε πραγματικό χρόνο στο κινητό του την πορεία του οχήματος οδικής βοήθειας που πρόκειται να τον εξυπηρετήσει. Επιπλέον, για όσους είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, σε περίπτωση ατυχήματος, παρέχεται η δυνατότητα να ξεκινήσουν και να ολοκληρώσουν μόνοι τους τη διαδικασία απομακρυσμένης φροντίδας, εύκολα και γρήγορα. 

Ένα ακόμα καινοτόμο ψηφιακό εργαλείο που έρχεται να συμπληρώσει το οικοσύστημα εξυπηρέτησης είναι η προσωπική πύλη πελάτη, προσβάσιμη μέσω της λειτουργίας «Σύνδεση Πελάτη», της εφαρμογής Assist4You ή απευθείας από την ιστοσελίδα της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ. Η πύλη αυτή συγκεντρώνει όλα τα κρίσιμα δεδομένα του ασφαλισμένου σε ένα σημείο: συμβόλαια, πληρωμές, ενημερώσεις, έγγραφα και ιστορικό. Διαθέσιμη 24/7, από κινητό, tablet ή υπολογιστή, επιτρέπει στον πελάτη να έχει πλήρη εικόνα και έλεγχο του ασφαλιστικού του προφίλ, όπου και όποτε το χρειαστεί. 

Η δωρεάν εφαρμογή Assist4You προσφέρει στους ασφαλισμένους πλήθος λειτουργιών, από την αποστολή του ασφαλιστηρίου και την έκδοση πράσινης κάρτας μέχρι την άμεση κλήση Οδικής Βοήθειας. Αντίστοιχα, η εφαρμογή INTERSALONICA Agent για συνεργάτες επιτρέπει την πλήρη διαχείριση χαρτοφυλακίου από οποιαδήποτε συσκευή. 

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ αποδεικνύει με συνέπεια ότι η τεχνολογία, όταν συνδυάζεται με στρατηγική διορατικότητα και πελατοκεντρική προσέγγιση, αποτελεί κινητήριο δύναμη ανάπτυξης και ποιοτικής αναβάθμισης των υπηρεσιών στον ασφαλιστικό τομέα.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στηρίζει τις επιχειρήσεις στην ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η κλιματική κρίση συντελεί στην αύξηση της συχνότητας των φυσικών καταστροφών, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη για άμεση και ουσιαστική προστασία

1 Platinum, 1 Gold και 1 Bronze βραβείo για το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ στα Education Leaders Awards 2025 

Το Εκπαιδευτικό Κέντρο της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ διακρίθηκε με συνολικά 3 βραβεία στα φετινά Education Leaders Awards, επιβεβαιώνοντας τον ηγετικό του ρόλο

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ ενσωματώνει τις καλύψεις Φυσικών Καταστροφών στα προγράμματα ασφάλισης οχημάτων

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με αίσθημα ευθύνης, προσαρμόστηκε πλήρως στις νέες απαιτήσεις της νομοθεσίας για την υποχρεωτική ασφάλιση οχημάτων

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όταν τα μπαλάκια αντιστρές… στρεσάρονται – Δείτε το πρωτότυπο ασφαλιστικό σποτ

Στη νέα καμπάνια των Income Insurance και BBH Σιγκαπούρης, τα αποταμιευτικά προγράμματα έχουν απρόβλεπτες συνέπειες, αλλά όχι για τους ασφαλισμένους

Ν. Βαγιάννης στην κάμερα του I.W.: «Ο ΣΕΜΑ αποτελεί πυλώνα επιλογής των νέων ανθρώπων που χρειάζεται η αγορά»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

FileFix: Η νέα μέθοδος κυβερνοεπιθέσεων κοινωνικής μηχανικής

Η Check Point Research αποκαλύπτει μια πιο εξελιγμένη μορφή της επίθεσης ClickFix, που δοκιμάζεται ήδη από γνωστούς απειλητικούς παράγοντες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Όταν τα μπαλάκια αντιστρές… στρεσάρονται – Δείτε το πρωτότυπο ασφαλιστικό σποτ

Στη νέα καμπάνια των Income Insurance και BBH Σιγκαπούρης, τα αποταμιευτικά προγράμματα έχουν απρόβλεπτες συνέπειες, αλλά όχι για τους ασφαλισμένους

Ν. Βαγιάννης στην κάμερα του I.W.: «Ο ΣΕΜΑ αποτελεί πυλώνα επιλογής των νέων ανθρώπων που χρειάζεται η αγορά»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

FileFix: Η νέα μέθοδος κυβερνοεπιθέσεων κοινωνικής μηχανικής

Η Check Point Research αποκαλύπτει μια πιο εξελιγμένη μορφή της επίθεσης ClickFix, που δοκιμάζεται ήδη από γνωστούς απειλητικούς παράγοντες

11th ΜedTech: Ποιες μεταρρυθμίσεις έχει ανάγκη η αγορά ιατροτεχνολογικών

O κλάδος των ιατροτεχνολογικών προϊόντων έχει να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις της τεχνολογίας αιχμής και την προσαρμογή των υποδομών ώστε να γίνει αποδεκτή