Συνέντευξη στην Ελενα Ερμείδου
Τα Συμβόλαια μπορούν να ανταποκριθούν σε γενικές ή εξειδικευμένες απαιτήσεις και να προσαρμοστούν σε όλα τα βαλάντια ενώ στον πελάτη παρέχονται πολλές δυνατότητες για την εξόφληση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου διαβεβαιώνει η κα Κατερίνα Ιωαννίδου, Διευθύντρια Ανάληψης Κινδύνων στην Interlife Ασφαλιστική. Ο ασφαλιστής / διαμεσολαβητής είναι, ωστόσο το πρόσωπο με το οποίο ο πελάτης πρέπει να επικοινωνεί ώστε να λάβει σωστή πληροφόρηση.
Αναφερόμενη στο θέμα της εκπαίδευσης των ασφαλιστικών διαμεσολαβούντων εξηγεί ότι η Interlife είναι αδειοδοτημένη για να προσφέρει Σεμινάρια Επαναπιστοποίησης δωρεάν όχι μόνον στους συνεργαζόμενους με την Εταιρία Διαμεσολαβητές, αλλά και σε όσους – εκτός Εταιρίας – ενδιαφέρονται.
- Κυρία Ιωαννίδου ο κλάδος αυτοκινήτου είναι από τους βασικούς μοχλούς ανάπτυξης της ασφαλιστικής αγοράς. Σήμερα μετά από αλλαγές, προσαρμογές που έχουν γίνει, πώς βλέπετε να έχουν διαμορφωθεί οι καλύψεις, είναι κομμένες και ραμμένες στα μέτρα του πελάτη;
Στις καλύψεις σήμερα υπάρχει μεγάλη δυνατότητα προσαρμογής στις εξατομικευμένες ανάγκες του πελάτη. Τα Συμβόλαια μπορούν να ανταποκριθούν σε γενικές ή εξειδικευμένες απαιτήσεις και να προσαρμοστούν σε όλα τα βαλάντια. Αυτό που είναι σημαντικό, όμως, και πρέπει να τονιστεί ιδιαίτερα είναι να επικοινωνήσει ο ενδιαφερόμενος με τον Ασφαλιστή/Διαμεσολαβητή του, ώστε να αντλήσει έγκυρη πληροφόρηση, ανάλογα με τις προσωπικές ανάγκες του, κάτι που δεν μπορεί να του παρέχει ένας τηλεφωνητής ή ένα γκισέ τράπεζας.
- Τι δυνατότητες πληρωμής του ασφαλίστρου υπάρχουν και πως γίνονται οι αποζημιώσεις;
Οι δυνατότητες πληρωμής του Ασφαλίστρου που παρέχονται σήμερα – και αναφέρομαι στην Interlife – είναι ευρύτατες. Η πληρωμή μπορεί να γίνει με οποιοδήποτε τρόπο επιθυμεί ο ασφαλισμένος, είτε μέσω Τράπεζας με έμβασμα, είτε με ηλεκτρονική πληρωμή μέσω web banking, με Ταχυδρομική Επιταγή, με Πιστωτική Κάρτα, με δόσεις, χωρίς δόσεις, είτε ακόμη κατευθείαν στον Ασφαλιστή μέσω του κλασσικού συστήματος του εισπράκτορα, κλπ.
Όσον αφορά τις Αποζημιώσεις, οι περισσότερες Εταιρίες παρέχουν το σύστημα «Φροντίδα Ατυχήματος» βάσει του οποίου – και μέσω του Φιλικού Διακανονισμού – τακτοποιείται επί τόπου το θέμα της ζημιάς, και ο δικαιούχος αποζημιώνεται από τη δική του Εταιρία. Εάν δεν υπάρχει Φιλικός Διακανονισμός, η διαδικασία αποζημίωσης διεκπεραιώνεται με τον κλασσικό τρόπο.
- Στους Νομούς που ο δείκτης ζημιών είναι υψηλός δίνεται υψηλότερο ασφάλιστρο;
Συνήθως η Περιφέρεια έχει χαμηλότερα ασφάλιστρα σε σχέση με τα μεγάλα αστικά κέντρα και σε συσχετισμό με την πιθανή συχνότητα ατυχημάτων. Αντίστοιχα, ένα χωριό μπορεί έχει χαμηλότερα ασφάλιστρα από μια μικρή πόλη και αυτή έχει χαμηλότερα ασφάλιστρα από μια μεγαλύτερη πόλη, κ.ο.κ.
- Τι έχετε κάνει μέχρι σήμερα για την εκπαίδευση και εξέλιξη του κλάδου της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης
Η Interlife έχει δώσει, από την ίδρυσή της, μεγάλη έμφαση στη διαρκή εκπαίδευση και επιμόρφωση των Διαμεσολαβητών. Είτε με την ενημέρωση τους επί τόπου στα γραφεία τους από τον Product Manager της Εταιρίας, είτε με τη διοργάνωση πολλές φορές το χρόνο, ειδικών Σεμιναρίων Επιμόρφωσης και Επαναπιστοποίησης Διαμεσολαβητών στις κεντρικές εγκαταστάσεις της Εταιρίας στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη, στην Περιφέρεια, αλλά και μέσω τηλεκπαίδευσης.
Άλλωστε, η Interlife είναι αδειοδοτημένη για να προσφέρει Σεμινάρια Επαναπιστοποίησης δωρεάν, όχι μόνον στους συνεργαζόμενους με την Εταιρία Διαμεσολαβητές, αλλά και σε όσους – εκτός Εταιρίας – ενδιαφέρονται.