Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου
Η τεχνολογία εξακολουθεί να αντιπροσωπεύει την βασική πηγή νέων ευκαιριών για τη Swiss Re όσον αφορά το «ξεκλείδωμα» νέων δεξαμενών ρίσκου, τον εξορθολογισμό της ανάλυσης δεδομένων, τη βελτίωση της εφοδιαστικής αλυσίδας και τη συνεργασία με τρίτα μέρη σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Swiss Re, Christian Mumenthaler.
“Οι δεξαμενές κινδύνου (risk pools) αυξάνονται σε πολλούς τομείς ανά τον κόσμο. Ως αποτέλεσμα, υπάρχει μια μεγάλη ευκαιρία για την επέκταση της ασφαλιστικής κάλυψης σε πολλούς ανθρώπους», δήλωσε ο κ. Mumenthaler σε συνέντευξή του στην ιστοσελίδα Reinsurance News. «Για παράδειγμα, η πλατφόρμα μας για ψηφιακές ασφάλειες ζωής –που παρέχονται μέσω της θυγατρικής iptIQ- επιτρέπει στους πελάτες να αγοράζουν ασφάλιση μέσω νέων καναλιών. Βλέπουμε ήδη δυναμική ανάπτυξη και υπάρχει η προοπτική να προσεγγίσουμε εκατομμύρια ανθρώπους. Παρομοίως, συνδυάζουμε την τεχνογνωσία μας στους κινδύνους με ανάλυση δεδομένων και αλγορίθμους για να αναπτύσσουμε καινοτόμες αντασφαλιστικές λύσεις για τους πελάτες μας».
Η Swiss Re εκτιμά επίσης ότι οι νέες τεχνολογίες όπως η τηλεματική θα αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης τομέων όπως η ασφάλιση ΙΧ και έχει ήδη αναπτύξει μια end-to-end λύση τηλεματικής που επιτρέπει στους πελάτες να αναλύουν Big Data από διασυνδεδεμένα οχήματα και να ψηφιοποιούν τις διαδικασίες. «Είναι σαφές ότι τα δεδομένα είναι ο νέος χρυσός», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Mumenthaler. “Η Swiss Re έχει συγκεντρώσει πάρα πολλά δεδομένα κατά την 150χρονη ιστορία και θεωρούμε ότι αυτό θα μπορούσε να κάνει την διαφορά αν τα διαχειριστούμε με τους σωστούς τρόπους».
Εργαλεία αυτοματοποιημένου underwriting όπως το Magnum της Swiss Re βοηθά την εταιρεία και τους πελάτες της να βελτιώσουν τις υπηρεσίες underwriting δια της επεξεργασίας περί των 10 εκατομμυρίων αιτήσεων ασφάλισης σε 29 χώρεςε, εκ των οποίων το 80% γίνονται άμεσα αποδεκτές.
«Η τεχνολογία αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μας», εξηγεί ο κ. Mumenthaler. «Μόνο συνεργαζόμενοι στενά με τους πελάτες μας μπορούμε να εντοπίσουμε τις ακριβείς τους ανάγκες και να τους προσφέρουμε τις καλύτερες λύσεις. Την ίδια στιγμή, είναι σημαντικό να διανέμουμε τα προϊόντα μας με αποδοτικό τρόπο. Πρέπει να διασφαλίσουμε και τα δυο αυτά στοιχεία για να έχουμε αποδόσεις που να ευθυγραμμίζονται με τους στόχους μας», κατέληξε ο επικεφαλής της Swiss Re.