back to top
14.6 C
Athens
Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2024

Η νέα καμπάνια της Generali απευθύνεται σε ανθρώπους, «μοναδικά ξεχωριστούς» όπως εσύ και όσοι αγαπάς

Η νέα επικοινωνία του οργανισμού έρχεται να συμπληρώσει το τρίπτυχο των δύο προηγούμενων ενεργειών υπογραμμίζοντας το στοιχείο που διαφοροποιεί την Generali: την εστίαση στην ανθρώπινη μοναδικότητα και στις ξεχωριστές ανάγκες που απορρέουν από αυτή. 

Με μότο «Κανείς δεν είναι σαν εσένα!» ξεκινά σήμερα 27 Οκτωβρίου η νέα καμπάνια της Generali, φωτίζοντας ουσιαστικά τον πυρήνα της στρατηγικής που διέπει το σύνολο της λειτουργίας της: την αναγνώριση της ανθρώπινης μοναδικότητας και τη συνεχή προσπάθεια του οργανισμού να δημιουργεί προσωποποιημένες ασφαλιστικές λύσεις για όσους τον εμπιστεύονται. 

- Advertisement -

Πρόκειται για την πιο ώριμη επικοινωνιακή τοποθέτηση της Generali η οποία, συνεχίζοντας το κόκκινο αφηγηματικό νήμα της #Reditude (red attitude) φιλοσοφίας της, που αποτυπώθηκε στις δύο προηγούμενες διαφημιστικές ενότητες, καταργεί κάθε στερεοτυπική αντίληψη γύρω από την έννοια της ασφάλισης. Επιλέγοντας να μιλήσει για την αξία που έχει η ασφάλιση για τον κάθε άνθρωπο ξεχωριστά, η καμπάνια δίνει τον πρώτο λόγο στα «πρόσωπα» με τα καρέ να καταγράφουν ρεαλιστικά την καθημερινότητά τους αποφεύγοντας τη χρήση αόριστων ή συμβολικών εικόνων προκειμένου να περιγράψει τη σημασία της ασφάλειας στην ανθρώπινη ζωή. Με τον τρόπο αυτό, αναδεικνύεται η αλλαγή που φέρνει η Generali ως ένας παγκόσμιος ηγετικός οργανισμός στον ασφαλιστικό χώρο μέσα από προσωποποιημένες ασφαλιστικές προτάσεις, σχεδιασμένες αποκλειστικά με βάση τις ανάγκες κάθε ενδιαφερόμενου. 

Η καμπάνια, που αποτελείται συνολικά από 8 spot, μας εισάγει στην αφήγησή της μέσα από ένα πρώτο «ψηφιδωτό» video στο οποίο συναντώνται όλοι οι χαρακτήρες που θα γνωρίσουμε στη συνέχεια: η Βίκυ, ο Μιχάλης, ο Άρης, η Λένα, ο Νίκος, ο Μάριος και η Δανάη. Την αποτύπωση των μοναδικών στιγμών της ζωής καθενός ακολουθούν οι διαφορετικές αποχρώσεις του χαρακτηριστικού κόκκινου της Generali, ενώ ο μουσικός ρυθμός και οι τονικές διαφοροποιήσεις μεταφράζουν το συναίσθημα της εικόνας. Για πρώτη φορά ένας ασφαλιστικός οργανισμός μιλά με τρόπο άμεσο και απλό για όλες εκείνες τις φορές που η καθημερινότητα είναι διαχειρίσιμη αλλά και για αυτές που η δυσκολία φαντάζει ανυπέρβλητη. 

- Advertisement -

Ακολουθούν τα μεμονωμένα spot στα οποία οι πρωταγωνιστές συστήνονται ξεδιπλώνοντας τα στοιχεία της μοναδικότητάς τους χωρίς περιορισμούς. Καθένας τους, παρά τις διαφορετικές απαιτήσεις της ζωής του, έχει βρει μέσα από τη διευρυμένη γκάμα υπηρεσιών και λύσεων που προσφέρει η Generali, τον  συνδυασμό που του ταιριάζει, με την βοήθεια και την καθοδήγηση των συνεργατών της εταιρείας. Η αξία του ρόλου του εξειδικευμένου συμβούλου, υπογραμμίζεται με ένα ξεχωριστό τρόπο δίνοντας έμφαση στη μοναδικότητα της συμβουλευτικής καθοδήγησης. 

Η Generali, είναι παρούσα πάντοτε με το ίδιο αίσθημα φροντίδας απέναντι στις ανθρώπινες ανάγκες, οδηγώντας με δυναμισμό τις εξελίξεις καθώς αναζητά ευέλικτες και καινοτόμες λύσεις. Επιδιώκει την απλότητα στις διαδικασίες της ώστε να παραμένουν εύκολα προσβάσιμες για όλους, όπου και αν βρίσκονται, καλλιεργώντας συνεχώς την ενσυναίσθηση με την οποία ανταποκρίνεται στους ανθρώπους που την έχουν επιλέξει ως δια βίου συνοδοιπόρο. 

Στόχος της επικοινωνίας αυτής είναι η παρουσίαση μιας νέας ασφαλιστικής προσέγγισης με οδηγό την ανθρώπινη μοναδικότητα. Η Generali που αντιλαμβάνεται τη θέση της ως Lifetime Partner των ασφαλισμένων της επιδιώκει να προσφέρει σε αυτούς κάτι πολύ περισσότερο από ασφάλιση: Ασφάλεια και Ποιότητα σε κάθε βήμα της ζωής τους με τρόπο ξεχωριστά μοναδικό και μοναδικά ξεχωριστό.

Η κ. Μαρία Λαμπροπούλου, Chief Marketing & Communications Officer της Generali στην Ελλάδα μιλώντας για την νέα αυτή επικοινωνία δήλωσε σχετικά: 

«Η Generali υπήρξε ανέκαθεν ένας οργανισμός όπου στον πυρήνα του αξιακού του συστήματος βρίσκεται η ανθρώπινη μοναδικότητα. Αυτή η αντίληψη δεν θα μπορούσε παρά να διαπερνά το σύνολο των δραστηριοτήτων μας. Επιδίωξή μας είναι να βελτιώνουμε τη ζωή των ασφαλισμένων μας, όχι όπως νομίζουμε εμείς ότι πρέπει αλλά, με τον τρόπο που εκείνοι το έχουν ανάγκη. Γι’ αυτό και θα τολμήσω να πω ότι, η νέα αυτή καμπάνια είναι η καρδιά της πλέον σύγχρονης ασφαλιστικής προσέγγισης: κόκκινη, δυνατή, ανθρώπινη, μοναδική. Όπως ο καθένας από εμάς!» 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Σκεφτείτε σοβαρά την ασφάλιση φορητών ηλεκτρικών συσκευών 

H εταιρία ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ Insurance Brokers σε συνεργασία με την GENERALI Hellas σχεδίασε και διαμόρφωσε ένα νέο πρωτοποριακό πρόγραμμα

Η Luxottica  αύξησε την συμμετοχή της και στην Generali  πάνω από 10% και κάτω 20%

Η εταιρεία θα έπρεπε  να πάρει την έγκριση απ’ όλες τις εποπτικές αρχές στα κράτη μέλη που έχει θυγατρικές εταιρείες ο όμιλος Generali

Εβδομάδα Cyber Security Awareness για τους ανθρώπους της Generali

Πιστή στη δευσμευσή της να προστατεύει τους ανθρώπους που την εμπιστεύονται η Εταιρεία επενδύει στην εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των εργαζομένων της.

Generali-Mondial Assistance: Μια μεγάλη συνεργασία ξεκινά

Διασφάλιση του υψηλού επιπέδου υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της Εταιρείας χωρίς καμία αλλαγή στις υπάρχουσες παροχές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Mεγάλη διάκριση για την Εθνική Ασφαλιστική στα Superbrands

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή στελεχών του επιχειρηματικού κόσμου, πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η Εκδήλωση Απονομής των Βραβείων

H Groupama Ασφαλιστική φέρνει το πρόγραμμα “The Life Savers” στις οθόνες μας

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του προγράμματος "The Life Savers", διοργανώνει, με τη συμβολή του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), ένα διαδικτυακό σεμινάριο

Η Interamerican εξαγοράζει τη Europ Assistance Greece

Η Interamerican, μέλος του Ομίλου Achmea, ανακοινώνει την εξαγορά της Europ Assistance Greece στην Ελλάδα, σε μια στρατηγική κίνηση

Ευρώπη Holdings: Με ποσοστό 66,36% η Intracom

Την 2.12.2024 εισήχθησαν προς διαπραγμάτευση στη ρυθμιζόμενη αγορά του Χ.Α. οι 70.362.390 νέες, κοινές, ονομαστικές, με δικαίωμα ψήφου μετοχές

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Mεγάλη διάκριση για την Εθνική Ασφαλιστική στα Superbrands

Με μεγάλη επιτυχία και αθρόα συμμετοχή στελεχών του επιχειρηματικού κόσμου, πραγματοποιήθηκε χθες, Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2024, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών η Εκδήλωση Απονομής των Βραβείων

H Groupama Ασφαλιστική φέρνει το πρόγραμμα “The Life Savers” στις οθόνες μας

Η Groupama Ασφαλιστική, στο πλαίσιο του προγράμματος "The Life Savers", διοργανώνει, με τη συμβολή του Εθνικού Κέντρου Άμεσης Βοήθειας (ΕΚΑΒ), ένα διαδικτυακό σεμινάριο

Η Affidea ανοίγει τον δρόμο στη συμπεριληπτική παροχή υπηρεσιών Υγείας

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), η Affidea, πρωτοπόρος στην παροχή υπηρεσιών υγείας...

Ας συνεχίσουμε να επενδύουμε στη Συνεργατικότητα

Οι εισηγήσεις κορυφαίων ομιλητών ανέδειξαν τη σημασία της Συνεργατικότητας στη σύγχρονη επιχειρηματική πραγματικότητα

Με ισχυρό πρόσημο η Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Ε.Ε.Α. και ηγέτη τον κ. Γιάννη Χατζηθεοδοσίου

Δικαίωση για τον κ. Δημήτρη Γαβαλάκη η πρωτιά του από τους συναδέλφους του ασφαλιστές!