back to top
15.8 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Η Lemonade πάει…Γερμανία

Από την γερμανική αγορά ξεκινά η επέκταση στην Ευρώπη της επιτυχημένης αμερικανικής insurtech, που αποτιμάται στα 2 δις. δολ.

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

«Σήμερα, γράφουμε ιστορία».  Αυτό έγραψε στο blog του ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της αμερικανικής insurtech Lemonade, Daniel Schreiber, για να αναγγείλει την έναρξη της δραστηριοποίησης της εταιρίας στην Ευρώπη, αρχής γενομένης από τη Γερμανία.

Η Lemonade ξεκίνησε πριν δυο περίπου χρόνια να πωλεί ασφάλιση κατοικίας για ενοικιαστές στη Νέα Υόρκη. Εκτοτε διεύρυνε την γκάμα των υπηρεσιών που προσφέρει και επεκτάθηκε και σε άλλες Πολιτείες των ΗΠΑ, προτού αποφασίσει να διασχίσει τον Ατλαντικό. Πρόκειται για ένα από τα χαρακτηριστικότερα παραδείγματα των νεοφυών ασφαλιστικών εταιρειών που αμφισβητούν το status quo του κλάδου, με «όπλα» την τεχνολογία και τα καινοτόμα επιχειρηματικά μοντέλα που εισάγουν.

- Advertisement -

Εξηγώντας γιατί η Lemonade ξεκίνησε την ευρωπαϊκή της περιπέτεια από τη Γερμανία, ο κ. Schreiber δήλωσε χαρακτηριστικά ότι η χώρα έχει μια «καταναλωτική βάση νεαρής ηλικίας που χρησιμοποιεί το Airbnb για να ταξιδεύει και το Spotify για να ακούει μουσική…γιατί όχι και τη Lemonade για να ασφαλίζεται; »

Ο ίδιος αποκάλυψε επίσης ότι η έναρξη της λειτουργίας της Lemonade στη γερμανική αγορά συνδυάζεται με το λανσάρισμα αυτού που αποκαλεί Policy 2.0: Το «απλούστερο, συντομότερο και…πιο κουλ ασφαλιστικό συμβόλαιο στον κόσμο», καρπό ενός πρωτοποριακού project συνεργασίας μεταξύ πελατών, εμπειρογνωμόνων της ασφαλιστικής βιομηχανίας και της ομάδας της Lemonade.

«Αποφασίσαμε να προτείνουμε μια εναλλακτική στην απαρχαιωμένη φρασεολογία των παραδοσιακών ασφαλιστικών συμβολαίων, που οι περισσότεροι δεν καταλαβαίνουν και περιορίσαμε την έκταση του συμβολαίου μας από 40 σελίδες σε 4», είπε ο κ. Schreiber.

Η εταιρεία, που εδρεύει στη Νέα Υόρκη και το Τελ Αβίβ σκοπεύει να επεκταθεί και σε άλλες χώρες στο μέλλον, έχοντας επιλέξει το Αμστερνταμ για την βάση της στην Ευρώπη. Ο Βρετανός Schreiber παραδέχθηκε ότι το Brexit ήταν ένας από τος λόγους που η Lemonade δεν επέλεξε τη Μ. Βρετανία για το ευρωπαϊκό της ντεμπούτο. «(Το Brexit) μας προκαλεί ανατριχίλα…όλα είναι αβέβαια», σχολίασε.

Μεαξύ των χρηματοδοτών της Lemonade συγκαταλέγονται ηχηρά ονόματα όπως η Allianz, η GV (πρώην Google Ventures) και ο ιαπωνικός κολοσσός της τεχνολογίας Softbank.  Η AXA παρέχει αντασφαλιστική κάλυψη για τις δραστηριότητες στη Γερμανία.

Ο τελευταίος γύρος χρηματοδότησης της Lemonade –κατά τον οποίο συγκέντρωσε 300 εκατ. δολάρια- ολοκληρώθηκε τον Απρίλιο. Η αποτίμηση της εταιρείας υπολογίζεται λίγο πάνω από τα 2 δις. δολάρια, σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές που επικαλούνται οι Financial Times.

Σημειώνεται τέλος ότι ο κ. Schreiber αρνήθηκε να σχολιάσει πληροφορίες που δημοσιεύθηκαν σε ισραηλινά μέσα ενημέρωσης προ ημερών, ότι η Lemonade εξετάζει το ενδεχόμενο εισαγωγής της στο Χρηματιστήριο.

 

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ο Όμιλος Belron® χαιρετίζει την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου της Γερμανίας για απεριόριστη πρόσβαση σε δεδομένα οχημάτων

Τέταρτη δικαστική επιτυχία του Ομίλου για τη διασφάλιση ίσων όρων ανταγωνισμού στην ευρωπαϊκή δευτερογενή αγορά αυτοκινήτου

Η Mega Brokers ανοίγει νέα εποχή ανάπτυξης υπό τον όμιλο Unilink – Τ. Χατζηθεοδοσίου και I. Rusinowski έστειλαν μήνυμα προοπτικής και διεθνούς δυναμισμού

«Ο σκοπός δεν είναι απλώς να προσαρμοζόμαστε στο μέλλον – είναι να το δημιουργούμε» είπε συγκινημένος ο Τ. Χατζηθεοδοσίου

Ο δικηγόρος Μ. Κοσμόπουλος εντάσσεται στην επιτροπή Amicus της INTA – Σημαντική στήριξη στα εμπορικά σήματα και για την ελληνική ασφαλιστική αγορά

Με την ένταξή του στην IAC, ο κ. Κοσμόπουλος ενισχύει τη σύνδεση και των εγχώριων ασφαλιστικών επιχειρήσεων με τις διεθνείς τάσεις πνευματικής ιδιοκτησίας

SOS από τον ΕΟΦ για επικίνδυνα συμπληρώματα διατροφής

Ο οργανισμός προχώρησε στη σχετική ανακοίνωση ύστερα από ενημέρωση των γερμανικών αρχών και εφιστά την προσοχή στις διαδικτυακές αγορές

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet

Ρεκόρ σημείωσαν τα αποτελέσματα 3μήνου-9μήνου της Allianz – Βίντεο

Πλέον η εταιρεία αναμένει λειτουργικά κέρδη τουλάχιστον €17 δισ. για το σύνολο του έτους

Achmea: Βάζει 99 εκατ. για να περιορίσει την αύξηση των ασφαλίστρων

Τα ασφάλιστρα υγειονομικής περίθαλψης θα αυξηθούν το 2026, εν μέρει επειδή οι εν λόγω υπηρεσίες χρησιμοποιούνται περισσότερο

Αλλαγές στην οργανωτική δομή της Generali

Με τον διορισμό του Giulio Terzariol ως Γενικού Διευθυντή - Αναπληρωτή Διευθύνοντος Συμβούλου Ομίλου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Ο «αόρατος εχθρός» της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς και των διαμεσολαβητών

Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για την ελληνική ασφαλιστική αγορά δεν είναι μια εξωτερική κρίση, αλλά η αδράνεια απέναντι στις αλλαγές

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη γνώση και στο περιβάλλον

Η συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή θα έχει έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου