back to top
32.9 C
Athens
Κυριακή 27 Ιουλίου 2025

Interamerican: Συνεργάζεται με τη FRISS για την αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης

Τη λύση της FRISS, της μεγαλύτερης εταιρείας στον τομέα της στην Ευρώπη –με ιδιαίτερα αναπτυγμένη γνώση της ελληνικής αγοράς και πάνω από 60 εφαρμογές για διαχείριση θεμάτων εντοπισμού απάτης, ανεπιθύμητου κινδύνου και κανονιστικής συμμόρφωσης–, επέλεξε η Interamerican.

Πιο συγκεκριμένα, η ασφαλιστική θα αξιοποιήσει τη FRISS για αξιολόγηση κινδύνου τόσο πριν από τη σύναψη συμβολαίων όσο και έναντι απαιτήσεων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενης απόπειρας εξαπάτησης. Η προηγμένη λύση FRISS καθιστά διακριτές τις ψευδείς δηλώσεις όποτε εμφανισθούν και αποτρέπει την ανάληψη ανεπιθύμητων κινδύνων στις ασφαλίσεις κατά ζημιών (κλάδοι γενικών ασφαλίσεων) εκ μέρους της εταιρείας. «Η αυτόματη εκτίμηση κινδύνων πριν τη νομική ανάληψή τους, καθώς και η αποτελεσματική μέθοδος ανίχνευσης πιθανής απάτης κατά την υποβολή απαιτήσεων αποτελούν βασικά τους λόγους για την εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής στόχευσης της Interamerican να είναι η πρώτη απόλυτα ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία της αγοράς έως το 2020» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών της εταιρείας.

- Advertisement -

Η Interamerican επέλεξε να ενεργοποιήσει τη λύση της FRISS με λογισμικό SaaS (Software as a Solution), για το οποίο ο Christian van Leeuwen, CTO της FRISS, διαβλέπει μια αντίστοιχη ευρύτερη τάση: «Περί το 85% των πελατών μας επιλέγουν τον τρόπο SaaS. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες ο τρόπος λειτουργίας SaaS έχει αποδειχθεί μακροχρόνια επιτυχής, όπως για παράδειγμα στις Κάτω Χώρες, όπου το 95% των ασφαλιστικών εταιρειών χρησιμοποιούν το μοντέλο, ενώ διεθνώς η χρήση κυμαίνεται περί το 60%. Όλο και περισσότεροι ασφαλιστές μεταβαίνουν από τη λύση της Ίδιας Εγκατάστασης (On Premise) στο SaaS και είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι τα πλεονεκτήματα αυτής της μεθόδου αναγνωρίζονται τώρα και σε άλλες χώρες».

Η Interamerican επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωση ότι αντιμετωπίζει ήδη με αξιοσημείωτη επιτυχία τις απόπειρες απάτης, αλλά επιζητεί τη βέλτιστη υποστήριξη του τομέα διαχείρισης των απαιτήσεων πελατών με σύγχρονα εργαλεία, που θα επιτρέπουν πιο αποδοτικές και καλύτερα εστιασμένες αποφάσεις. «Η εκ των προτέρων επισκόπηση όλων των δηλώσεων απαιτήσεων όχι μόνον εντοπίζει αυτομάτως πιθανές ψευδείς δηλώσεις, αλλά επιταχύνει και τις αποζημιωτικές διαδικασίες διακανονισμού και εξόφλησης προς όφελος των εντίμων πελατών, οι οποίοι αποτελούν και τη συντριπτική πλειοψηφία. Ο συνδυασμός με την αποτίμηση κινδύνων κατά την ανάληψή τους, δηλαδή πριν την έκδοση ατομικού συμβολαίου, θα συνεπιφέρει μία ακόμη καλύτερη ποιότητα χαρτοφυλακίου και θα βελτιώσει τα μελλοντικά αποτελέσματα» αναφέρει η εταιρεία.

- Advertisement -

Επισημαίνεται ότι η ασφαλιστική απάτη στην Ελλάδα ξεπερνά ετησίως σε κόστος τα 70 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο η ζημιά από τα ανασφάλιστα οχήματα ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Συνάντηση με ιστορικά χαρακτηριστικά στο Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών

Για πρώτη φορά σε κοινό τραπέζι ΕΑΕΕ και Σωματεία Διαμεσολάβησης – Πρωτοβουλία του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου με ουσιαστικό διάλογο για την ιδιωτική ασφάλιση

Γ. Καντώρος: Η Interamerican βρίσκεται στο υψηλότερο σημείο της ιστορίας της

Με μια ξεχωριστή γιορτή στο Μουσείο Βορρέ, η Interamerican βράβευσε τους κορυφαίους συνεργάτες των Δικτύων Πωλήσεων

Interamerican: Επενδύει πάνω από 5,7 εκατ. στη στήριξη των ανθρώπων της

Μέσα από στρατηγικές πρωτοβουλίες η Interamerican επενδύει μακροπρόθεσμα στη δημιουργία μιας κουλτούρας που ενδυναμώνει τους ανθρώπους της

18th Insurance Conference: Ο κλάδος της υγείας είναι αναπτυσσόμενος διεθνώς

Υπάρχει δίψα των ασφαλιστικών εταιρειών για τεχνολογικές λύσεις

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφαλιστικοί κίνδυνοι για καταναλωτές

Προωθώντας οι τραπεζό-υπάλληλοι ασφαλιστικά προϊόντα μέσω προσφορών και ειδικών τιμολογίων ή παροχή ευνοϊκών ορίων σε δανειολήπτες δημιουργούν αθέμιτο ανταγωνισμό

Το 98% των ειδικών επιθυμεί βελτιώσεις στα συστήματα κυβερνοασφάλειας

Στην έρευνα της Kaspersky συμμετείχαν 850 επαγγελματίες πληροφορικής, αρμόδιοι για την κυβερνοασφάλεια σε μεγάλες επιχειρήσεις ανά τον κόσμο

Νέα εκστρατεία phishing, με υποτιθέμενες ενημερώσεις του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού

Για σημαντική κλιμάκωση στις τακτικές phishing κάνει λόγο η Kaspersky, καθώς οι επιτιθέμενοι εξατομικεύουν τα συνημμένα έγγραφα

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Πώς η κλιματική αλλαγή «τιμολογείται» από τις ασφαλιστικές

Η κλιματική αλλαγή δεν είναι πλέον απλή θεωρία ή μακρινό πρόβλημα. Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων (EIOPA) τονίζει πως οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ευρώπη

ΣΕΜΑ: Συλλυπητήρια ανακοίνωση για την απώλεια του Ιωάννη Μακρυμίχαλου

«Η πορεία του και η συμβολή του θα μείνουν ανεξίτηλες» - «Δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε το έργο του με την υπευθυνότητα και τις αρχές που ο ίδιος υπηρέτησε»

Έρευνα Revolut για τους Έλληνες ταξιδιώτες: Απάτες φοβάται η Gen Z, κλοπές οι μεγαλύτεροι

Η οικονομική διαχείριση των διακοπών αποτελεί σημαντικό μέλημα για τους Έλληνες, χωρίς να περνά απαρατήρητο το ζήτημα της ασφάλειας

Ο Γεώργιος Καραβίας αποχαιρετά τον Γιάννη Μακρυμίχαλο

Με λόγια βαθιάς εκτίμησης και συγκίνησης, ο Γεώργιος Καραβίας – μέλος Διοικητικού Συμβουλίου του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών

EIOPA: Πρόοδος των αρχών ανταγωνισμού στην αξιολόγηση εξωτερικών αναθέσεων

Αν και η έκθεση επισημαίνει αρκετές βελτιώσεις, εντοπίζει επίσης τομείς που απαιτούν περαιτέρω προσοχή