back to top
14.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Interamerican: Συνεργάζεται με τη FRISS για την αντιμετώπιση της ασφαλιστικής απάτης

Τη λύση της FRISS, της μεγαλύτερης εταιρείας στον τομέα της στην Ευρώπη –με ιδιαίτερα αναπτυγμένη γνώση της ελληνικής αγοράς και πάνω από 60 εφαρμογές για διαχείριση θεμάτων εντοπισμού απάτης, ανεπιθύμητου κινδύνου και κανονιστικής συμμόρφωσης–, επέλεξε η Interamerican.

Πιο συγκεκριμένα, η ασφαλιστική θα αξιοποιήσει τη FRISS για αξιολόγηση κινδύνου τόσο πριν από τη σύναψη συμβολαίων όσο και έναντι απαιτήσεων, για τον εντοπισμό ενδεχόμενης απόπειρας εξαπάτησης. Η προηγμένη λύση FRISS καθιστά διακριτές τις ψευδείς δηλώσεις όποτε εμφανισθούν και αποτρέπει την ανάληψη ανεπιθύμητων κινδύνων στις ασφαλίσεις κατά ζημιών (κλάδοι γενικών ασφαλίσεων) εκ μέρους της εταιρείας. «Η αυτόματη εκτίμηση κινδύνων πριν τη νομική ανάληψή τους, καθώς και η αποτελεσματική μέθοδος ανίχνευσης πιθανής απάτης κατά την υποβολή απαιτήσεων αποτελούν βασικά τους λόγους για την εφαρμογή ψηφιακών εργαλείων, στο πλαίσιο της ευρύτερης στρατηγικής στόχευσης της Interamerican να είναι η πρώτη απόλυτα ψηφιακή ασφαλιστική εταιρεία της αγοράς έως το 2020» τονίζει σχετικά ο Γιάννης Καντώρος, γενικός διευθυντής ασφαλιστικών εργασιών της εταιρείας.

- Advertisement -

Η Interamerican επέλεξε να ενεργοποιήσει τη λύση της FRISS με λογισμικό SaaS (Software as a Solution), για το οποίο ο Christian van Leeuwen, CTO της FRISS, διαβλέπει μια αντίστοιχη ευρύτερη τάση: «Περί το 85% των πελατών μας επιλέγουν τον τρόπο SaaS. Σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες ο τρόπος λειτουργίας SaaS έχει αποδειχθεί μακροχρόνια επιτυχής, όπως για παράδειγμα στις Κάτω Χώρες, όπου το 95% των ασφαλιστικών εταιρειών χρησιμοποιούν το μοντέλο, ενώ διεθνώς η χρήση κυμαίνεται περί το 60%. Όλο και περισσότεροι ασφαλιστές μεταβαίνουν από τη λύση της Ίδιας Εγκατάστασης (On Premise) στο SaaS και είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ότι τα πλεονεκτήματα αυτής της μεθόδου αναγνωρίζονται τώρα και σε άλλες χώρες».

Η Interamerican επισημαίνει στη σχετική ανακοίνωση ότι αντιμετωπίζει ήδη με αξιοσημείωτη επιτυχία τις απόπειρες απάτης, αλλά επιζητεί τη βέλτιστη υποστήριξη του τομέα διαχείρισης των απαιτήσεων πελατών με σύγχρονα εργαλεία, που θα επιτρέπουν πιο αποδοτικές και καλύτερα εστιασμένες αποφάσεις. «Η εκ των προτέρων επισκόπηση όλων των δηλώσεων απαιτήσεων όχι μόνον εντοπίζει αυτομάτως πιθανές ψευδείς δηλώσεις, αλλά επιταχύνει και τις αποζημιωτικές διαδικασίες διακανονισμού και εξόφλησης προς όφελος των εντίμων πελατών, οι οποίοι αποτελούν και τη συντριπτική πλειοψηφία. Ο συνδυασμός με την αποτίμηση κινδύνων κατά την ανάληψή τους, δηλαδή πριν την έκδοση ατομικού συμβολαίου, θα συνεπιφέρει μία ακόμη καλύτερη ποιότητα χαρτοφυλακίου και θα βελτιώσει τα μελλοντικά αποτελέσματα» αναφέρει η εταιρεία.

- Advertisement -

Επισημαίνεται ότι η ασφαλιστική απάτη στην Ελλάδα ξεπερνά ετησίως σε κόστος τα 70 εκατ. ευρώ, ενώ μόνο η ζημιά από τα ανασφάλιστα οχήματα ξεπερνά τα 25 εκατ. ευρώ.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Interamerican: Προσαρμογή ασφαλίστρων υγείας πάντοτε με σεβασμό στους ασφαλισμένους

Η Interamerican, παραμένοντας πιστή στη δέσμευσή της για την παροχή ασφαλιστικών υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και με πλήρη κατανόηση

Νέα CCO στον Όμιλο Interamerican η Linda Nieuwenhuizen

Η Interamerican ανακοινώνει με ιδιαίτερη ικανοποίηση την προαγωγή της Linda Nieuwenhuizen στη θέση της Chief Commercial Officer

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Τι είναι το Reverse Mentoring Program της Interamerican

Το Reverse Mentoring Program της Interamerican είναι κάτι παραπάνω από ένα πρόγραμμα ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

«Πονοκέφαλος» για επιχειρήσεις και οργανισμούς οι επιθέσεις DDOS

Ολοένα και πιο συχνή απειλή για επιχειρήσεις και οργανισμούς αποτελούν οι κατανεμημένες επιθέσεις άρνησης υπηρεσίας (DDoS/Distributed Denial-of-Service).

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Κυριαρχούν τα περιστατικά ασφάλειας δικτύου: Στόχος το 88% των εταιρειών

Κατά τη διάρκεια του 2024, ο πιο συχνός τύπος περιστατικών ασφαλείας που αντιμετώπισαν οι εταιρείες αφορούσε την προστασία των δικτύων

Εξελιγμένη εμπειρία ασφάλισης μέσω τεχνητής νοημοσύνης

Η Eurolife FFH παρουσιάζει τον πρωτοποριακό ψηφιακό βοηθό OSCAR

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024

Η Interlife Ασφαλιστική στις 30 εισηγμένες που ξεχώρισε η RSM Ελλάδος

Τις 30 ελληνικές εισηγμένες εταιρείες που διοικούνται από Διοικητικά Συμβούλια τα οποία χαρακτηρίζονται από τη μεγαλύτερη ποικιλομορφία