back to top
20.1 C
Athens
Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025

Η Euroins ενημερώνει: Οδική βοήθεια και φροντίδα ατυχήματος δεν είναι το ίδιο

Μέσα από πρόσφατη καμπάνια της στα κοινωνικά δίκτυα, η Euroins έρχεται να ξεκαθαρίσει μια συχνή παρερμηνεία των οδηγών: τη διαφορά ανάμεσα στην οδική βοήθεια και τη φροντίδα ατυχήματος.

Η οδική βοήθεια, όπως τονίζει η εταιρεία, αφορά περιπτώσεις μηχανικής βλάβης ή ακινητοποίησης του οχήματος, όπως άδεια μπαταρία, σκασμένο λάστιχο ή άλλη απρόβλεπτη δυσλειτουργία στον δρόμο. Σε αυτές τις περιπτώσεις ο οδηγός μπορεί να λάβει άμεση υποστήριξη με επισκευή επί τόπου ή με ρυμούλκηση, υπό την προϋπόθεση ότι έχει επιλέξει την κάλυψη ως πρόσθετη στο ασφαλιστήριο συμβόλαιό του.

- Advertisement -

Αντίθετα, η φροντίδα ατυχήματος ενεργοποιείται αποκλειστικά σε περίπτωση τροχαίου. Η υπηρεσία περιλαμβάνει καταγραφή του περιστατικού, φωτογραφική τεκμηρίωση, συνεννόηση με τις αρχές και υποβολή δήλωσης ζημιάς. Είναι μια παροχή που προσφέρεται σε όλα τα ασφαλιστήρια συμβόλαια, εξασφαλίζοντας ότι ο οδηγός θα έχει την καθοδήγηση που χρειάζεται στη δύσκολη στιγμή.

Με σύνθημα την υπεύθυνη και ολοκληρωμένη ενημέρωση, η Euroins επισημαίνει ότι κάθε ασφαλισμένος πρέπει να γνωρίζει τι περιλαμβάνει το συμβόλαιό του, ώστε να κυκλοφορεί με σιγουριά και χωρίς άγχος. Η καμπάνια της εταιρείας στα social media έρχεται να ενισχύσει την ασφαλιστική παιδεία των οδηγών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της σωστής επιλογής καλύψεων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Fitch: Αναβάθμιση της Euroins AD σε «B+» με σταθερή προοπτική

Α. Μουρατίδου: «Προχωρούμε με αυτοπεποίθηση, επενδύοντας στην καινοτομία, στην αξιοπιστία και στη διαρκή ενίσχυση της σχέσης εμπιστοσύνης»

Η ΕΑΕΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ασφάλισης κατοικίας – «Ξέχνα τα απρόοπτα με ασφάλιση σπιτιού»

Η Ένωση καλεί τους πολίτες να ενημερωθούν υπεύθυνα για τις διαθέσιμες επιλογές και τα οφέλη της ασφαλιστικής κάλυψης - Δείτε το βίντεο

Packmen Project: 29-30/10 το μεγάλο pop-up event της Interamerican στην πλατεία Συντάγματος

Ένα διαδραστικό κοινωνικό πείραμα, που θα στείλει δυνατό μήνυμα για τη σημασία της προετοιμασίας και της ετοιμότητας

«Ανθρώπινα Δίπλα Σου»: Η νέα καμπάνια της ΕΑΔΕ δίνει έμφαση στον ρόλο του προσωπικού ασφαλιστή

Η ΕΑΔΕ επιδιώκει να μετατοπίσει την προσοχή από τα «τυποποιημένα» ασφαλιστικά προϊόντα στις εξατομικευμένες λύσεις που προσφέρει ο διαμεσολαβητής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

Η AIG Greece ντύνεται ροζ για την πρόληψη του καρκίνου του μαστού

Με το μήνυμα «Η πρόληψη σώζει ζωές», η AIG Greece συμμετείχε και φέτος στην πανευρωπαϊκή εκστρατεία #PinkAtWork για τον καρκίνο του μαστού

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

Στ. Στεφανίδης: «Μαζί μπορούμε να χτίσουμε ένα πιο ανθεκτικό, ασφαλές και βιώσιμο αύριο για την ελληνική φιλοξενία»

Μιλώντας στα Greek Hospitality Awards 2025, τo διευθυντικό στέλεχος της ERGO ανέδειξε τον ρόλο της ασφάλισης στη βιωσιμότητα του τουρισμού

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»