back to top
30.9 C
Athens
Δευτέρα 21 Ιουλίου 2025

Η Allianz γίνεται «ψηφιακή»

της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Την αυξημένη χρήση των ψηφιακών τεχνολογιών όσον αφορά τα προϊόντα που αναπτύσσει και τη διανομή τους προωθεί ο γερμανικός ασφαλιστικός κολοσσός Allianz που επιδιώκει να αξιοποιήσει τις ψηφιακές τεχνολογίες ως “μοχλό” για τη διείσδυσή της σε νέες αγορές.

- Advertisement -

Οπως δήλωσε στο Intelligent Insurer ο Solmaz Altin, επικεφαλής της νέας μονάδας “ψηφιακού μετασχηματισμού” της Allianz (που συστήθηκε την 1η Ιανουαρίου), η εταιρεία έχει επικεντρωθεί στην απλοποίηση προϊόντων και διαδικασιών και στην ανάπτυξη τεχνολογιών και πλατφορμών προς την κατεύθυνση της πλήρους ψηφιοποίησης του ομίλου. Στόχος είναι η αύξηση της παραγωγικότητας κατά 1 δισ. ευρώ ετησίως έως το 2018 και η ανάδειξη της Allianz ως “ψηφιακού ηγέτη”.  (digital leader)

Η διαδικασία της ψηφιοποίησης θα διευκολύνει επίσης την είσοδο της Allianz σε νέες αγορές ή την επέκταση της παρουσίας της σε αγορές όπου ήδη δραστηριοποιείται, καθώς μειώνει δραστικά τις απαιτούμενες επενδύσεις για ένα τέτοιο εγχείρημα, λέει ο κ. Altin. “Σήμερα, με τις υπηρεσίες cloud, μπορεί κάποιος να αποκτήσει όση υπολογιστική δύναμη και αποθηκευτική παραγωγική δυναμικότητα θέλει, σε συγκριτικά χαμηλές τιμές”, εξηγεί. “Παρότι αυτό διευκολύνει και τους δυνητικούς ανταγωνιστές να εισέλθουν σε μια αγορά, το ίδιο ισχύει και για την Allianz και θα μας επιτρέψει να διευρύνουμε το γεωγραφικό μας αποτύπωμα”. Η Allianz θεωρεί ως βασικές αγορές της την Γερμανία, την Γαλλία, την Ιταλία και τις ΗΠΑ, έχει όμως δραστηριότητες σε πολλές άλλες χώρες του κόσμου. Υπάρχουν ωστόσο “κενά” στην παρουσία της στην Αφρική, την Μέση Ανατολή και την Λατινική Αμερική.

- Advertisement -

Το Νοέμβριο του 2015, η Allianz δημιούργησε κοινοπραξία με τον κινεζικό πάροχο υπηρεσιών πλοήγησης στο Διαδίκτυο Baidu και την επενδυτική εταιρεία Hillhouse για την δημιουργία μιας ψηφιακής ασφαλιστικής εταιρείας στην Κίνα. Στόχος είναι η δημιουργία ψηφιακών ασφαλιστικών λύσεων και η διανομή τους online. Οι τρεις εταίροι θέλουν να αναπτύξουν καινοτόμες προσεγγίσεις για την ταξιδιωτική ασφάλιση, το ηλεκτρονικό εμπόριο, την χρηματοδότηση συναλλαγών μέσω internet (internet finance), το lifestyle και δυνητικά την ασφάλιση οχημάτων στο μέλλον, στηριζόμενοι στις εκτιμήσεις ότι τα ψηφιακά ασφάλιστρα στην Κίνα θα αυξηθούν από 25 δισ. δολάρια το 2010 στα 107 δισ. δολ. το 2020.

Οπως παρατηρεί η Pia Tischhauser, υψηλόβαθμο στέλεχος της Boston Consulting Group, η “ψηφιακή ανάπτυξη” είναι ενδεδειγμένη μέθοδος οργανικής ανάπτυξης για έναν παραδοσιακό ασφαλιστικό όμιλο, καθώς ειδάλλως τα κόστη είναι πολύ υψηλά. Ομως, μια τέτοια στρατηγική μπορεί να αποδώσει καρπούς σε πενταετή τουλάχιστο ορίζοντα, χωρίς να αποκλείεται και το ενδεχόμενο αποτυχίας. “Ομως, ως μακροπρόθεσμη στρατηγική, είναι σίγουρα στη σωστή κατεύθυνση”, καταλήγει η κ. Tischhauser.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Allianz UK νέα πάροχος ασφάλισης αυτοκινήτων του ομίλου Volkswagen

Η πενταετής συνεργασία εκτείνεται σε όλες τις μάρκες επιβατικών αυτοκινήτων του ομίλου, όπου συγκαταλέγονται οι Škoda, Audi, Seat και Cupra

Οργανωτικές αλλαγές στην Allianz

Η κα Ευαγγελία Αθανασίου, Chief Insurance Officer και Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής, αποχωρεί από την Εταιρία στις 2 Ιουλίου 2025.

Η Allianz Trade συνεργάζεται με τη Stripe στον τομέα των B2B διαδικτυακών πωλήσεων

Η Allianz Trade, ο κορυφαίος πάροχος Ασφάλισης Εμπορικών Πιστώσεων παγκοσμίως, επέλεξε τη Stripe, την εταιρεία που αναπτύσσει ψηφιακές χρηματοοικονομικές

Allianz: Εξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές, τι να προσέξουν οι επιχειρήσεις

Τα 10 θερμότερα χρόνια από το 1850 έχουν συμβεί όλα την τελευταία δεκαετία (2015-2024), με το 2024 να είναι το θερμότερο που έχει καταγραφεί

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Όταν τα μπαλάκια αντιστρές… στρεσάρονται – Δείτε το πρωτότυπο ασφαλιστικό σποτ

Στη νέα καμπάνια των Income Insurance και BBH Σιγκαπούρης, τα αποταμιευτικά προγράμματα έχουν απρόβλεπτες συνέπειες, αλλά όχι για τους ασφαλισμένους

Τι έχουμε μπροστά μας αυτό το καλοκαίρι

Οι επόμενες κινήσεις της ΕΚΤ, Κίνας και Γαλλίας

Ο John Neal των Lloyd’s νέος πρόεδρος της AIG, σε μια κίνηση-έκπληξη

Ο J. Neal ήταν CEO των Lloyd's από το 2018 μέχρι πρόσφατα - Προηγουμένως είχε ανακοινωθεί η μετακίνησή του στην Aon

Brokers Union Συνέδριο & Βραβεύσεις Συνεργατών: Μια βραδιά αφιερωμένη σε όσους χτίζουν το αύριο

Με κεντρικό μήνυμα το #προτεραιότητά_μας_οι_συνεργάτες_μας, η Brokers Union πραγματοποίησε το Συνέδριο – Βραβεύσεις Συνεργατών 2024

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Όταν τα μπαλάκια αντιστρές… στρεσάρονται – Δείτε το πρωτότυπο ασφαλιστικό σποτ

Στη νέα καμπάνια των Income Insurance και BBH Σιγκαπούρης, τα αποταμιευτικά προγράμματα έχουν απρόβλεπτες συνέπειες, αλλά όχι για τους ασφαλισμένους

Ν. Βαγιάννης στην κάμερα του I.W.: «Ο ΣΕΜΑ αποτελεί πυλώνα επιλογής των νέων ανθρώπων που χρειάζεται η αγορά»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ: Ηγετική δύναμη στον ψηφιακό μετασχηματισμό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, μία από τις πλέον καταξιωμένες και δυναμικά αναπτυσσόμενες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα, επιβεβαιώνει τη στρατηγική της δέσμευση

Πωλήσεις το 2025: Δεξιότητες, προκλήσεις και νέα πρότυπα – Ακούστε την εκπομπή

Θ. Σαρανταένας και Α. Ποταμίτης μιλούν για την εξέλιξη των πωλήσεων σε πεδίο όπου συνυπάρχουν ανθρώπινη κατανόηση, τεχνολογία και στρατηγική

FileFix: Η νέα μέθοδος κυβερνοεπιθέσεων κοινωνικής μηχανικής

Η Check Point Research αποκαλύπτει μια πιο εξελιγμένη μορφή της επίθεσης ClickFix, που δοκιμάζεται ήδη από γνωστούς απειλητικούς παράγοντες