back to top
11.5 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

H ΕΑΕΕ εξηγεί τι πρέπει να γνωρίζουν οι επιχειρήσεις για την υποχρεωτική ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ), με αφορμή τη θέσπιση της υποχρεωτικής ασφάλισης επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών από τον Νόμο 5116/2024, δημιούργησε έναν σύντομο και απλοποιημένο οδηγό για την ενημέρωση των επιχειρήσεων.

Από την 1η Ιουνίου 2025, όλες οι επιχειρήσεις με ετήσιο κύκλο εργασιών άνω των €500.000 υποχρεούνται να διαθέτουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο που να καλύπτει ζημιές από φυσικές καταστροφές — δασική πυρκαγιά, πλημμύρα και σεισμό — σε ποσοστό τουλάχιστον 70% της αξίας των περιουσιακών τους στοιχείων. Η υποχρέωση κάλυψης αφορά ιδιόκτητες εγκαταστάσεις, εξοπλισμό, πρώτες ύλες, εμπορεύματα, μέσα παραγωγής, οχήματα επαγγελματικής χρήσης και αποθηκευμένα προϊόντα.

- Advertisement -

Τι πρέπει να κάνουν οι επιχειρήσεις:

  • Να επικοινωνήσουν με την ασφαλιστική τους εταιρία ή τον διαμεσολαβητή τους για να επιλέξουν κατάλληλο πρόγραμμα ασφάλισης.
  • Αν έχουν ήδη συμβόλαιο, να επιβεβαιώσουν ότι οι καλύψεις πληρούν τις προϋποθέσεις του νόμου.
  • Να εξετάσουν αν η κάλυψη του 70% ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες της επιχείρησης, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος υπασφάλισης.

Ο οδηγός της ΕΑΕΕ είναι διαθέσιμος σε ψηφιακή μορφή και μέσω των επίσημων κοινωνικών δικτύων της Ένωσης.

- Advertisement -

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

Αλλαγή σκυτάλης στην ARAG Hellas – Νέος CEO από αρχές του χρόνου ο Ανδρέας Γκρέκας

Στελέχη της αγοράς κάνουν λόγο για συντεταγμένη και στρατηγικά οργανωμένη διαδικασία, σε κλίμα σεβασμού και αναγνώρισης

Ενσωμάτωση Οδηγίας Omnibus – Επίλυση θέματος αναφορικά με την υποβολή εκθέσεων βιωσιμότητας σε ενοποιημένη βάση

Η ΕΑΕΕ επισημαίνει ότι έχει καταβάλει συστηματικές προσπάθειες για τη διευθέτηση του ζητήματος, που παρέμενε ανοικτό από το στάδιο της διαβούλευσης

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική

ΕΕΑ-Σωματεία: Συστράτευση και ενέργειες για την παραβίαση των εμπορικών δικαιωμάτων των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών

Μεταξύ άλλων επισημαίνεται ότι οι μονομερείς επιβαρυντικές αποφάσεις δημιουργούν πρόβλημα απροσδιόριστων διαστάσεων ως προς την εξέλιξή του

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική