back to top
31.4 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Γιατί ασφαλίζει κάποιος το όχημά του στην ΑΧΑ;

Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να προσφέρουν υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τους πελάτες της εταιρείας να ζουν πιο ξέγνοιαστοι. Για τον σκοπό αυτό η στρατηγική για την ασφάλιση αυτοκινήτου αφορά ενέργειες πρόληψης, έγκαιρης και ολοκληρωμένης κάλυψης τη στιγμή της ανάγκης και επιβράβευσης προς τους πελάτες που επιλέγουν την ΑΧΑ.

Στον τομέα της πρόληψης και βελτίωσης των συνθηκών κυκλοφορίας η εταιρεία έχει δημιουργήσει στρατηγική συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς». Μέσα από αυτή, έχουν εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα 25.000 μαθητές ηλικίας 13-18 ετών σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη σχολή ασφαλούς, τεχνικής και αγωνιστικής οδήγησης Driving Academy, μέσα από την οποία έχουν μέχρι σήμερα εκπαιδευτεί πελάτες, συνεργάτες από όλα τα δίκτυα διανομής και εργαζόμενοι της εταιρείας.

- Advertisement -

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην υψηλή αξία και στο επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, στην καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/κόστους. Οι πελάτες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν ανάμεσα από 3 προγράμματα ασφάλισης (Classic, Extra, Premium), με το 90% των αποζημιώσεων να ολοκληρώνονται σε διάστημα 20 ημερών και τους ασφαλισμένους να μπορούν να επισκέπτονται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων για την απευθείας εξόφληση εξόδων από την ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να εκταμιεύουν χρήματα. Χάρις στα παραπάνω το 91% των πελατών που ασφαλίζουν το όχημά τους στην ΑΧΑ δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία αποζημίωσης.

Η σχέση αξίας/κόστους βελτιώνεται ακόμα περισσότερο μέσα από τις μειώσεις ασφαλίστρων που αφορούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά οδηγών, οχημάτων και γεωγραφικών περιοχών, καθώς και στην επιβράβευση πιστών πελατών της ΑΧΑ με την έκπτωση κατοικίας και αυτοκινήτου 7,5% και, επιπλέον, έκπτωση για το 2ο και 3ο έτος ασφάλισης. Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν τα ασφάλιστρά τους σε 12 μηνιαίες άτοκες δόσεις και, εάν χρησιμοποιούν κάρτα Bonus πόντων της Alpha Bank, μπορούν να μειώσουν το ποσό των ασφαλίστρων τους έως και 100%. Την ίδια στιγμή η ΑΧΑ, συμμετέχοντας ως μεγάλος συνεργάτης στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus πόντων, προσφέρει 4 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρου που πληρώνεται με την κάρτα.

- Advertisement -

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ ήταν οι πρώτοι στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας που απάντησαν στην ανάγκη των ασφαλισμένων να καταβάλλουν λιγότερα ασφάλιστρα αν δεν κινούνται πολύ με το όχημά τους. Έτσι, δημιούργησαν το πρόγραμμα επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» μέσα από το οποίο οι πελάτες κερδίζουν έως και 20% έκπτωση, εάν καλύπτουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια του έτους ασφάλισης.

Δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες, η ΑΧΑ έχει δώσει στην αγορά το στίγμα της σωστής επικοινωνίας. Αυτή επιτυγχάνεται μέσω του δικτύου ασφαλιστών, μέσα από τις γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν 84% των κλήσεων σε 60 δευτερόλεπτα όσο και ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή MyAXA, όπου οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε όλα τους τα έγγραφα 24 ώρες το 24ωρο. Παράλληλα, έχει δοθεί προσοχή στο να μπορούν οι ασφαλισμένοι να καταλάβουν εύκολα και γρήγορα, μέσα από απλή γλώσσα τους όρους της ασφάλισης, τις καλύψεις και τους περιορισμούς του ασφαλιστηρίου τους.

Με τα προγράμματα και τις στρατηγικές της ενέργειες στον τομέα αυτοκινήτου, η ΑΧΑ επενδύει στη δημιουργία μακροχρόνιων δεσμών με τους πελάτες της, στοχεύοντας να μεγιστοποιεί την ικανοποίησή τους και την εμπιστοσύνη τους για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που λαμβάνουν.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Το insurancemarket επιβραβεύει την ομάδα του με bonus

Ένα ευχαριστώ που μετράει, για μια χρονιά γεμάτη προσπάθεια και επιτυχίες!

SCOR, AXA XL, Marsh: Στηρίζουν την ενεργειακή μετάβαση μέσω ενός mega-ναυτιλιακού project

Οι SCOR, AXA XL και Marsh ένωσαν τις δυνάμεις τους και την τεχνογνωσία τους για να υποστηρίξουν την ενεργειακή μετάβαση

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: EXCLUSIVE BONUS για τους κορυφαίους συνεργάτες της

Ο κ. Νίκος Μακρόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, στα πλαίσια του Διαγωνισμού Exclusive Bonus του Κανονισμού Πωλήσεων

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Tα σημαντικά ορόσημα και η μεγαλύτερη δέσμευση της EXTRA ASSISTANCE

Ομιλία-παρουσίαση στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference πραγματοποίησε ο κ. Νικόλαος Μπουσουλόπουλος, Αντιπρόεδρος, EXTRA ASSISTANCE.

Νέα καμπάνια από την ΕΑΕΕ για την ασφάλιση κατοικιών και επιχειρήσεων έναντι φυσικών καταστροφών

Η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος (ΕΑΕΕ) παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια με τίτλο: «Τι θα κάνεις αν συμβεί κάτι απρόβλεπτο;»

Ανίχνευση Απάτης μέσω Αξιοποίησης Big Data, Μηχανικής Μάθησης και Τεχνητής Νοημοσύνης

Μια νέα πραγματικότητα διαμορφώνεται, πλέον, για το σύνολο της ασφαλιστικής αγοράς καθώς ο ασφαλιστικός κλάδος προχωρά σταδιακά προς την αναγκαία

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Ηλίας Γεωργουλέας: Δώστε προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία

Στόχος μας είναι ικανοποιημένοι πελάτες, ενθουσιασμένοι συνεργάτες, αυξημένες πωλήσεις προστιθέμενη αξία στην ασφαλιστική σας εταιρεία.

inco25: Τρεις ξεχωριστές προσωπικότητες της ασφαλιστικής αγοράς βραβεύτηκαν για τη συνεισφορά τους

Ως Διακεκριμένος ηγέτης της Ελληνικής Ασφαλιστικής Αγοράς για φέτος επιλέχθηκε ο κ. Τριαντάφυλλος Λυσιμάχου...

Ο κρίσιμος ρόλος της ασφάλισης πιστώσεων

Ο κ. Βαγγέλης Καζάκης, Εμπορικός Διευθυντής, Allianz Trade, αναφέρθηκε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference στον ρόλο της ασφάλισης πιστώσεων

Κωνσταντίνος Καλογεράκης: Το τελευταίo trend είναι το agentic ΑΙ και το claimsautomation

"From Manual to Modern: Transforming Insurance with Cloud and AI" ήταν ο τίτλος της ομιλίας που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του 18ου Insurance Conference