back to top
20.8 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Γιατί ασφαλίζει κάποιος το όχημά του στην ΑΧΑ;

Αποστολή των ανθρώπων της ΑΧΑ είναι να προσφέρουν υπηρεσίες που θα βοηθήσουν τους πελάτες της εταιρείας να ζουν πιο ξέγνοιαστοι. Για τον σκοπό αυτό η στρατηγική για την ασφάλιση αυτοκινήτου αφορά ενέργειες πρόληψης, έγκαιρης και ολοκληρωμένης κάλυψης τη στιγμή της ανάγκης και επιβράβευσης προς τους πελάτες που επιλέγουν την ΑΧΑ.

Στον τομέα της πρόληψης και βελτίωσης των συνθηκών κυκλοφορίας η εταιρεία έχει δημιουργήσει στρατηγική συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς». Μέσα από αυτή, έχουν εκπαιδευτεί μέχρι σήμερα 25.000 μαθητές ηλικίας 13-18 ετών σε όλη την Ελλάδα. Παράλληλα, έχει προχωρήσει σε συνεργασία με τη σχολή ασφαλούς, τεχνικής και αγωνιστικής οδήγησης Driving Academy, μέσα από την οποία έχουν μέχρι σήμερα εκπαιδευτεί πελάτες, συνεργάτες από όλα τα δίκτυα διανομής και εργαζόμενοι της εταιρείας.

- Advertisement -

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην υψηλή αξία και στο επίπεδο των υπηρεσιών που λαμβάνουν οι ασφαλισμένοι, στην καλύτερη δυνατή σχέση αξίας/κόστους. Οι πελάτες έχουν την ευελιξία να επιλέξουν ανάμεσα από 3 προγράμματα ασφάλισης (Classic, Extra, Premium), με το 90% των αποζημιώσεων να ολοκληρώνονται σε διάστημα 20 ημερών και τους ασφαλισμένους να μπορούν να επισκέπτονται ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων συνεργείων για την απευθείας εξόφληση εξόδων από την ΑΧΑ, χωρίς να χρειάζεται οι ίδιοι να εκταμιεύουν χρήματα. Χάρις στα παραπάνω το 91% των πελατών που ασφαλίζουν το όχημά τους στην ΑΧΑ δηλώνουν ικανοποιημένοι από τη διαδικασία αποζημίωσης.

Η σχέση αξίας/κόστους βελτιώνεται ακόμα περισσότερο μέσα από τις μειώσεις ασφαλίστρων που αφορούν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά οδηγών, οχημάτων και γεωγραφικών περιοχών, καθώς και στην επιβράβευση πιστών πελατών της ΑΧΑ με την έκπτωση κατοικίας και αυτοκινήτου 7,5% και, επιπλέον, έκπτωση για το 2ο και 3ο έτος ασφάλισης. Οι ασφαλισμένοι έχουν τη δυνατότητα να καταβάλουν τα ασφάλιστρά τους σε 12 μηνιαίες άτοκες δόσεις και, εάν χρησιμοποιούν κάρτα Bonus πόντων της Alpha Bank, μπορούν να μειώσουν το ποσό των ασφαλίστρων τους έως και 100%. Την ίδια στιγμή η ΑΧΑ, συμμετέχοντας ως μεγάλος συνεργάτης στο πρόγραμμα επιβράβευσης Bonus πόντων, προσφέρει 4 Bonus πόντους για κάθε 1 ευρώ ασφαλίστρου που πληρώνεται με την κάρτα.

- Advertisement -

Οι άνθρωποι της ΑΧΑ ήταν οι πρώτοι στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας που απάντησαν στην ανάγκη των ασφαλισμένων να καταβάλλουν λιγότερα ασφάλιστρα αν δεν κινούνται πολύ με το όχημά τους. Έτσι, δημιούργησαν το πρόγραμμα επιβράβευσης «Οδηγώ λίγο – Πληρώνω λίγο» μέσα από το οποίο οι πελάτες κερδίζουν έως και 20% έκπτωση, εάν καλύπτουν μέχρι 5.000 χιλιόμετρα στη διάρκεια του έτους ασφάλισης.

Δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον στην άμεση και εύκολη επικοινωνία με τους πελάτες, η ΑΧΑ έχει δώσει στην αγορά το στίγμα της σωστής επικοινωνίας. Αυτή επιτυγχάνεται μέσω του δικτύου ασφαλιστών, μέσα από τις γραμμές εξυπηρέτησης πελατών που απαντούν 84% των κλήσεων σε 60 δευτερόλεπτα όσο και ηλεκτρονικά μέσα από την εφαρμογή MyAXA, όπου οι ασφαλισμένοι έχουν πρόσβαση σε όλα τους τα έγγραφα 24 ώρες το 24ωρο. Παράλληλα, έχει δοθεί προσοχή στο να μπορούν οι ασφαλισμένοι να καταλάβουν εύκολα και γρήγορα, μέσα από απλή γλώσσα τους όρους της ασφάλισης, τις καλύψεις και τους περιορισμούς του ασφαλιστηρίου τους.

Με τα προγράμματα και τις στρατηγικές της ενέργειες στον τομέα αυτοκινήτου, η ΑΧΑ επενδύει στη δημιουργία μακροχρόνιων δεσμών με τους πελάτες της, στοχεύοντας να μεγιστοποιεί την ικανοποίησή τους και την εμπιστοσύνη τους για τις υπηρεσίες υψηλού επιπέδου που λαμβάνουν.

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική: EXCLUSIVE BONUS για τους κορυφαίους συνεργάτες της

Ο κ. Νίκος Μακρόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΡΩΠΗ Ασφαλιστική, στα πλαίσια του Διαγωνισμού Exclusive Bonus του Κανονισμού Πωλήσεων

Μέρες «κυοφορίας»

Οι «παροικούντες την Ιερουσαλήμ» γνωρίζουν πως η τάση συγκέντρωσης στον κλάδο θα συνεχιστεί: συζητήσεις, διαβουλεύσεις, κρυφά «θέλω» και επιθυμίες από τους συνομιλητές στην ασφαλιστική αγορά. Αρκετοί μπορεί να θέλουν να πουλήσουν, ποιος όμως θα αγοράσει και σε τι τιμή;

Μετά την ΑΧΑ ποιος έχει σειρά;

Με την ΑΧΑ, η δουλειά έγινε γρήγορα και καθαρά, η αγορά δήλωνε σίγουρη ότι η συμφωνία θα έκλεινε. Τώρα πήραν φόρα τα τηλέφωνα και τα κουτσομπολιά, ξέρετε πως θεριεύουν και φουντώνουν τα σχόλια τα αρνητικά, αν υπάρχει το ελάχιστο πάτημα και δεν υπάρχει διαφάνεια κινήσεων.

Την πώληση της μονάδας της στη Σιγκαπούρη εξετάζει η ΑΧΑ

Υπό συζήτηση και η αποεπένδυση από τη Μαλαισία, καθώς ο γαλλικός όμιλος επιδιώκει να συγκεντρώσει κεφάλαια 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Έκπτωση 20% για Ασφάλιση Κατοικίας από την Groupama Ασφαλιστική

Με στόχο να απαλλάξει από κάθε έγνοια, τόσο τους ιδιοκτήτες όσο και τους ενοικιαστές ακινήτων, η Groupama Ασφαλιστική προσφέρει έκπτωση 20%

Πως θα δείτε τις ποινές σας στην οδηγική συμπεριφορά στο Gov.gr Wallet

Προστίθεται στην ψηφιακή άδεια οδήγησης στο Gov.gr Wallet νέα επιλογή με τίτλο «ΣΕΣΟ Παραβάσεις»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

“Ξεκλειδώνεται” πολύτιμη ρευστότητα για τις επιχειρήσεις , δημιουργώντας ανάπτυξη

Νέα αυξημένα όρια εγγυητικών επιστολών που 'ξεκλειδώνουν' μεγάλη ρευστότητα για τις Μικρομεσαίες επιχειρήσεις λάνσαρε η “Karavias Underwriting Agency

Γ. Χατζηθεοδοσίου: “Σοκ και δέος. Να το δούμε να γίνεται πράξη”

Mε ανακοίνωσή του, ο πρόεδρος του Ε.Ε.Α και Επίτιμος Διδάκτορας ΠΑ.ΠΕΙ. κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου χαιρέτισε τις ανακοινώσεις διά στόματος πρωθυπουργού

Η ERGO Μεγάλος Χορηγός του ΣΕΓΑΣ και του 41ου Αυθεντικού Μαραθωνίου Αθήνας

Η ERGO Ασφαλιστική, σταθερός υποστηρικτής του ΣΕΓΑΣ και του δρομικού κινήματος από το 2011, έδωσε για μία ακόμα φορά δυναμικό «παρών» στον 41ο Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

Ν. Σπυράτος, ERGO: Η ασφαλιστική διείσδυση στις ΜμΕ είναι εξαιρετικά χαμηλή

Στη σύγχρονη, ψηφιακή εποχή, στην οποία η χρήση του Διαδικτύου και των νέων τεχνολογιών αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής,

Νέα ψηφιακά εργαλεία στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής το 2025

Eναρξη λειτουργίας μιας σειράς ψηφιακών εργαλείων με στόχο τον περαιτέρω εκσυγχρονισμό της φορολογικής διοίκησης