του Νίκου Σακελλαρίου
«Η ασφάλιση είναι πάνω από τους αριθμούς και τους δείκτες. Είναι η εξυπηρέτηση του πελάτη, του ανθρώπου είναι η αξιοποίηση των τεχνολογικών εργαλείων, είναι η συνεχής εκπαίδευση των εργαζομένων και των συνεργατών στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις».
Αυτή ήταν η πεμπτουσία του Συνεδρίου Πωλήσεων της Generali την Παρασκευή στο Μέγαρο Μουσικής όπως εκφράστηκε μέσα από τις αναφορές του CEO της εταιρείας κ. Παναγιώτη Δημητρίου. Ένα συνέδριο κάπως διαφορετικό από τα προηγούμενα, αφού ενώ το σκηνικό ήταν το ίδιο (οι πολυτελείς χώροι του Μεγάρου), το περιεχόμενο ήταν ιδιαίτερα μελλοντολογικό.
Ο κ. Δημητρίου ερωτώμενος από το I.W τόνισε ότι η κίνηση αυτή έγινε για να ενημερωθούν οι συνεργάτες της εταιρείας για τις διεθνείς τάσεις που επικρατούν στην ασφαλιστική αγορά.
«Υπάρχουν μεγάλες τεχνολογικές εξελίξεις που θα επηρεάσουν την παγκόσμια ασφαλιστική αγορά και εμείς ως Generali (μία παγκόσμια ασφαλιστική δύναμη) πρέπει να είμαστε ανάμεσα στους πρωτοπόρους».
Ο κ. Δημητρίου στην ομιλία του αναφέρθηκε στην εφαρμογή του προγράμματος Aggregator, ωστόσο χωρίς η Generali να το εφαρμόζει, μεταξύ άλλων, στην ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή στις συνθήκες της τεχνολογικής καινοτομίας και στην διαφοροποίηση. Η Generali για να παρακολουθεί τις εξελίξεις θα φέρνει μέσω τεχνολογίας και ομιλητές από το εξωτερικό.
Ανάπτυξη και το 2017
Η Generali επιβεβαίωσε την ανοδική της πορεία με οικονομικούς όρους. Πραγματοποίησε το 2017 παραγωγή ρεκόρ της τάξης των 200 εκατ. ευρώ, ανέβασε το μερίδιο αγοράς της στο 5% και η ίδια η εταιρεία ανέβηκε στην 6η θέση, παρουσιάζοντας αύξηση στις Γενικές Ασφαλίσεις της τάξης του 2% με 114 εκατ. ευρώ παραγωγή και μία σημαντική αύξηση 21% στους κλάδους ζωής και υγείας με παραγωγή 86 εκατ. ευρώ. Τα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 10% και οι δείκτες φερεγγυότητας της εταιρείας ανέβασαν την εταιρεία ανάμεσα στις κορυφαίες στην Ελλάδα.
Έμφαση στην τεχνολογική υποστήριξη προς τους συνεργάτες
Η ανάπτυξη της Generali βασίστηκε κατά κύριο λόγο στους συνεργάτες της (πράκτορες και μεσίτες) η εταιρεία στοχεύει στην ενίσχυση των συνεργασιών παρέχοντας νέες τεχνολογικές δυνατότητες προς τους συνεργάτες της.
Ο κ. Τάκης Βασιλόπουλος- Chief Technical Manager, δήλωσε ότι το 2018 θα υπάρξουν πολλές τεχνολογικές εφαρμογές και εργαλεία που θα ενισχύσουν την παραγωγικότητα του δικτύο. Στόχος είναι να δοθεί καλύτερο service σε όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων της εταιρείας. Θα υπάρξει αναμόρφωση των συμβολαίων με έμφαση στην μεγαλύτερη ψηφιοποίηση. Μία απ’ τις αλλαγές θα αφορά το φυσικό έντυπο του αυτοκινήτου και η εισαγωγή του e-approval που θα απλοποιεί την υπογραφή με στόχο την άμεση διεκπεραίωση. Σημαντικές εξελίξεις θα υπάρξουν στην ενίσχυση της οδικής βοήθειας και βρίσκεται εν εξελίξει μεγάλο project για το underwriting στα πραγράμματα υγείας.
Διαμεσολάβηση
O Chief Strategy Manager της εταιρείας κ. Δημήτρης Μοσχονάς , στάθηκε ιδιαίτερα στη συμβολή της διαμεσολάβησης στα αποτελέσματα της εταιρείας και παράλληλα κάλεσε τους διαμεσολαβούντες να αξιοποιήσουν την τεχνολογία προκειμένου να γίνουν αποτελεσματικότεροι και πιο παραγωγικοί.
Η μελλοντολογική προσέγγιση του Kevin Surace (Innovator & Futurist)
O μελλοντολόγος Kevin Surace έκλεισε το Συνέδριο κάνοντας μία μελλοντολογική προσέγγιση στις τεχνολογικές εφαρμογές και ιδιαίτερα στην ρομποτική τονίζοντας πως θα αλλάξει το μέλλον. Χρησιμοποιώντας τα παραδείγματα της Apple και της Kodak (πως η πρώτη δημιούργησε το μέλλον ενώ η δεύτερη έχασε τις εξελίξεις) , έκανε αναφορές στις ευκαιρίες αλλά και στα προβλήματα που θα δημιουργήσει η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας.