back to top
15.5 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Γ. Λιακόπουλος: Ευκαιρία τα ΤΕΑ να καταστούν σημαντικοί θεσμικοί επενδυτές

Το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης – #ocin25 επιστρέφει δυναμικά, συγκεντρώνοντας περισσότερους από 50 κορυφαίους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, που θα φέρουν στο φως τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της Επαγγελματικής Ασφάλισης μέσα από μια πλούσια θεματολογία.

Το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης #ocin25 διοργανώνουν η Ελληνική Ένωση Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης (ΕΛ.Ε.Τ.Ε.Α.) και η ethosEVENTS, εταιρεία του ομίλου ethosGROUP, σε συνεργασία με το οικονομικό και επιχειρηματικό portal banks.com.gr, το ασφαλιστικό περιοδικό Insurance World και το portal insuranceworld.gr.

- Advertisement -

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Σύντομη ομιλία παρέθεσε στο Ocin25 ο κ. Γεώργιος Λιακόπουλος, Αντιπρόεδρος Διοικούσας Επιτροπής, Ένωση Εισηγμένων Εταιριών (ΕΝ.ΕΙΣ.ΕΤ.), Νομικός Σύμβουλος, Όμιλος Πειραιώς Financial Holdings

- Advertisement -

“Ως εισηγμένες μας ενδιαφέρει η επαγγελματική ασφάλιση, από την σκοπιά του εργοδότη και από την πλευρά της εισηγμένης ως δέκτης κεφαλαίων. Συμφωνούμε με όλες τις προτάσεις του Δρ. Νούνη. Με την άνοδο της ποιότητας του ΧΑ τα τελευταία χρόνια, αυξήσεις κεφαλαίων, με IPOs, βλέπουμε την ενίσχυση των ΤΕΑ ως μια ευκαιρία να καταστούν σημαντικοί θεσμικοί επενδυτές και με τοποθετήσεις στην ελληνική κεφαλαιαγορά. Τα επενδυτικά ταμεία είθισται να επενδύουν με μεγαλύτερη ευκολία στην εγχώρια αγορά με πολλαπλά οφέλη”.

Photo Credits 
©Θεόδωρος Αναγνωστόπουλος/PHOTOPRESS Θ&Α Αναγνωστόπουλοι

Σχετικές δημοσιεύσεις

50 κορυφαίοι ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό έφεραν στο φως τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες της Επαγγελματικής Ασφάλισης

Συγκεντρώνοντας περισσότερους από 50 κορυφαίους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι τόνισαν ιδιαίτερα την αξία του ετήσιου Συνεδρίου Επαγγελματικής Ασφάλισης

Με σημαντικές ανακοινώσεις και έναν δημιουργικό διάλογο το 6ο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης #ocin25!

Την αξία ενός θεσμού –όπως έχει εξελιχθεί το ετήσιο Συνέδριο Επαγγελματικής Ασφάλισης που διοργανώνεται, σήμερα, Πέμπτη 8 Μαΐου 2025

Ι. Τσικριπής στο Ocin25: Τα οφέλη ενός συστήματος επαγγελματικής ασφάλισης

Kεντρική ομιλία με τίτλο: “Επαγγελματική Ασφάλιση σε μετάβαση: Μελλοντικές προοπτικές και η θεσμική τους διάσταση” παρέθεσε ο κ. Ιωάννης Τσικριπής

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΕΑ: Δίκαιο το αίτημα των ΕΑΔΕ και ΣΠΑΤΕ για απόφαση της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το Επιμελητήριο εκφράζει την πεποίθηση ότι η διοίκηση της εταιρείας θα ανακαλέσει την αιφνιδιαστική και επιβαρυντική για τους συνεργάτες της απόφαση

Η Insurance Europe ανακοινώνει το 16ο Διεθνές Συνέδριο στην Κύπρο

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική συγκυρία, καθώς η Κύπρος θα αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

ΣΠΑΤΕ: Στην τελική ευθεία για την Ετήσια Τακτική Γενική Συνέλευση και τις εκλογές νέου ΔΣ

Τη Δευτέρα 1η Δεκεμβρίου στο ΕΕΑ, σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για τον κλάδο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης

Cyber Monday: Συμβουλές για ασφαλείς ηλεκτρονικές συναλλαγές από την ΕΕΚΕ

H Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας ενημερώνει το αγοραστικό κοινό για τα δικαιώματά του και εφιστά την προσοχή

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μεταξά: Ολοκληρωμένο Κέντρο Καρκίνου με νέα χρηματοδότηση 2,5 εκατ. ευρώ

Από τα πρώτα δημόσια νοσοκομεία που υιοθετούν ολοκληρωμένη προσέγγιση, με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση ασθενών του Πειραιά, της Αττικής και των νησιών

Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS 2025: Ενίσχυση πρόληψης και έγκαιρης διάγνωσης στην Ελλάδα

Τα δεδομένα του ΕΟΔΥ δείχνουν ότι περισσότεροι από τους μισούς διαγνωσθέντες φτάνουν στο σύστημα υγείας καθυστερημένα

H πρώτη «έξυπνη» πόλη στην Ευρώπη, με τη σφραγίδα της COSMOTE TELEKOM

Kάτοικοι, εργαζόμενοι και επισκέπτες θα απολαμβάνουν εντός της πρότυπες και καινοτόμες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες

Το νέο ΔΣ της Εθνικής Ασφαλιστικής

Καμία αλλαγή στον CEO και στον πρόεδρο, από τον νέο μέτοχο

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών