back to top
16.1 C
Athens
Τετάρτη Ιανουάριος 22 2025

Φοράνε ‘κουδούνια’ σε κάθε νέο νόμο για τα ανασφάλιστα

της Ελενας Ερμείδου

Δεκαπέντε χρόνια κρατά το φιάσκο με τα ανασφάλιστα. Ο νόμος για τα ανασφάλιστα υπάρχει. Ο μηχανισμός εντοπισμού και διασταυρώσεων επίσης υπάρχει, οι κυρώσεις έχουν θεσπιστεί … αλλά κάθε χρόνο φοράνε ‘κουδούνια’ πάνω στον ήδη υπάρχοντα νόμο και τα σέρνουν για να κάνουν θόρυβο.

- Advertisement -

Το παράβολο θα γίνει πρόστιμο, το ΚΤΕΟ θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για να ασφαλιστείς, η αστυνομία δεν θα κάνει πλέον ελέγχους γιατί δεν δουλεύει για τις ασφαλιστικές, έρχονται  τσουχτερά πρόστιμα που πάντα ‘μένουν’ στον δρόμο πάντα, κτλ, κτλ, κτλ.

Τα αστικά δικαστήρια, τα ποινικά δικαστήρια, τα διοικητικά πρόστιμα, οι εκφοβισμοί, το υπουργείο μεταφορών στην αποστολή προστίμων, οι αναπαραγωγές των σεναρίων και των ψηφισμένων νόμων, οι διαμαρτυρίες των ασφαλιστών, οι μαθηματικοί υπολογισμοί για τα χαμένα έσοδα, κτλ, κτλ.

- Advertisement -

Άλλοτε 1 εκατομμύριο τα ανασφάλιστα γιατί υπολογίζονταν και τα κλεμμένα που δεν έχουν καταχωρηθεί σωστά, άλλοτε 500 χιλιάδες, άλλοτε ανεβαίνει ο πήχυς στα 600.000.

Τώρα η ενσωμάτωση της Οδηγίας της Οδηγίας MID στην Εθνική νομοθεσία που έπρεπε να γίνει μέχρι τις 31 Δεκεμβρίου του 2023.

Και ο νέος νόμος να ψηφιστεί με τις τροποποιήσεις και να ενσωματώσει την το ίδιο άρωμα με το παλαιό θα βγάζει.

Αν τα υπουργεία θέλανε να δουλέψουν με τα ανασφάλιστα θα δούλευαν σιωπηλά και θα επεδείκνυαν το αποτέλεσμα. Είναι το ίδιο με τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Πολύ λόγος για το τίποτα, αν ήθελαν να πιάσουν τους παραβάτες θα εφάρμοζαν την Τεχνητή Νοημοσύνη στα φανάρια και θα έπιαναν τους παράτες, σιωπηρά και με τον νόμο.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Τρόμος πια με τα ανασφάλιστα

Εμβρόντητος πραγματικά έμεινε ο Ανασφάλιστος, μέχρι και τρόμος τον έπιασε όταν στο τηλέφωνο συζητώντας με υψηλόβαθμο στέλεχος .....

«Σκανάρουν» ανασφάλιστα οχήματα, χωρίς ΚΤΕΟ

Νέο «κύκλο» διασταυρώσεων για οχήματα τα οποία δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ ή είναι ανασφάλιστα ή έχουν τεθεί εικονικά σε ακινησία

Αυξήσεις ασφαλίστρων αυτοκινήτου που κυμανθούν στο 5%-7% μεσοσταθμικά από το 2025 

Οι πολλές συσσωρευμένες ζημιές της περιόδου 2021-2024 σε συνδυασμό με την αύξηση του κόστους αποζημίωσης

Ένα μέτρο με απόδοση στην παραγωγή αυτοκινήτου, αρκεί να δουλέψει

Αυξημένη θα είναι η παραγωγή αυτοκινήτου στα ετήσια αποτελέσματα του κλάδου αυτοκινήτου για το 2024, υπό την προϋπόθεση ότι το μέτρο για τα ανασφάλιστα οχήματα θα δουλέψει

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Είναι ή δεν είναι “sexy” να είσαι ασφαλιστής;

Στην πρόσφατη παρουσίαση, για 14η συνεχόμενη χρονιά, της Ετήσιας Έκθεσης για την Ασφαλιστική Αγορά για το 2024 από την KPMG στην Ελλάδα

Γιάννης Ρούντος: το δικαίωμα στην Υγεία, η κοινωνική ευθύνη και η βιωσιμότητα της ασφάλισης

Σε μια επεισοδιακά πολύπλοκη εποχή, κατά την οποία η «τάση» να μιλούν όλοι για «βιωσιμότητα» έχει περάσει με περισσή επιπολαιότητα

Ι. Χατζηθεοδοσίου, ΕΕΑ: Το κόμμα μας είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις

Δεν έχουμε πολιτικό κόμμα, το δικό μας κόμμα είναι οι Μικρομεσαίες επιχειρήσεις, δήλωσε ο Ι. Χατζηθεοδοσίου, παρουσία εκπροσώπων των επαγγελματικών ενώσεων και των πολιτικών κομμάτων

«Insurance Pass», γιατί όχι;

Εδώ και ημέρες, ένα «τσουνάμι» δημοσιευμάτων, δηλώσεων, αντιπαραθέσεων έχουν δει το φως της δημοσιότητας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Ασφαλιστική αγορά χωρίς ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές δεν υπάρχει

Το τελευταίο διάστημα, με αφορμή τις μεγάλες αυξήσεις στα ασφάλιστρα υγείας, έχει ξεκινήσει μία δημόσια συζήτηση για όλη την ασφαλιστική αγορά.

H EAEE ενημερώνει για τον ν.5170/2025 σχετικά με την αναπροσαρμογή ασφαλίστρων υγείας

H ΕΑΕΕ ενημερώνει ότι στις 20.1.2025 δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως ο ν. 5170/2025, ο οποίος περιλαμβάνει στο άρθρο 29

Ευρωπαϊκό πρόγραμμα μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Το Ελληνικό Ινστιτούτο Ασφαλιστικών Σπουδών ανακοινώνει το Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Μετεκπαίδευσης Ασφαλιστικής και Χρηματοοικονομικής Συμβουλευτικής

Νέος ΚΟΚ: Πρόστιμα και ποινές φυλάκισης υπό την αίρεση των ελέγχων

Υψηλά πρόστιμα, ποινές φυλάκισης και αφαίρεση της άδειας κυκλοφορίας επισύρει ο νέος κώδικας οδικής κυκλοφορίας. Ανώτατο όριο ταχύτητας τα 30 χλμ στον αστικό ιστό

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε πάνω από 430.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας το 2024

Με απόλυτη δέσμευση στην ασφάλεια και την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων της, η Οδική Βοήθεια της ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ εξυπηρέτησε το 2024