Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους, τον κόσμο και την απαιτητική καλοκαιρινή περίοδο.
Χιτοπούλα Μελίδου
Φαρμακοποιός, μέλος του Δικτύου Pharma PLUS
Πόσα χρόνια συνεργάζεστε με τη Pharma PLUS; Ποια είναι τα σημαντικότερα οφέλη;
Η συνεργασία μου με τον όμιλο ξεκίνησε το 2008. Η ιδέα αλυσίδας φαρμακείων τότε ήταν ακόμη στην αρχή και κανείς δεν γνώριζε τι εξέλιξη θα έχει τα επόμενα χρόνια. Την ίδια χρονιά, ανακαίνισα το φαρμακείο, διπλασιάζοντας τον χώρο, και έτσι η παροχή έξτρα υπηρεσιών μέσω του δικτύου ήταν για εμένα αναγκαία. Στόχος τότε, και τώρα, είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών μας μέσω της συνεχούς εκπαίδευσης του προσωπικού, αλλά και τα οικονομικά οφέλη λόγω ειδικών προσφορών στα παραφαρμακευτικά, με τη χρήση της κάρτας πελάτη.
Ο κόσμος αναζητά την κάρτα προνομίων;
Αναβαθμίζεται συνεχώς και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να ξεχωρίζει στην κατηγορία της. Στην αρχή, ο κόσμος νόμιζε ότι πρόκειται για άλλη μία περίπτωση κάρτας φτωχής σε προνόμια, και ήταν διστακτικός. Εδώ και καιρό, αυτό έχει αλλάξει, διότι ο σημερινός απαιτητικός πελάτης, που διασταυρώνει τις αγορές που κάνει, έχει διαπιστώσει ότι μέσω της συγκεκριμένης κάρτας βγαίνει μόνο κερδισμένος. Πέρα, λοιπόν, από την επιβράβευση μέσω εκπτώσεων, όσον αφορά τα παραφαρμακευτικά, ένα μεγάλο πλεονέκτημα είναι πως ο πελάτης αισθάνεται ασφάλεια γνωρίζοντας ότι ο φαρμακοποιός του έχει άμεση πρόσβαση στο ιστορικό υγείας του, παρέχοντας χρήσιμες συμβουλές. Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η πρόσφατη συνεργασία με το AFFIDEA –προηγμένο διαγνωστικό κέντρο–, που, πάλι μέσω της κάρτας, προσφέρει στον κόσμο τη δυνατότητα να κάνει βασικές εξετάσεις με χαμηλές τιμές ή και δωρεάν.
Ποιοι είναι οι πιο έντονοι προβληματισμοί από τους πελάτες σας για την εν λόγω περίοδο;
Οι πελάτες του φαρμακείου διαχωρίζονται κυρίως σε δύο κατηγορίες: του φαρμάκου και του παραφαρμάκου, ή κάποιοι συνδυάζουν τις αγορές. Η πρώτη κατηγορία, που έχει να κάνει με τη δημόσια υγεία, βιώνει ανασφάλεια κατά κάποιο τρόπο για τα φάρμακά της, λόγω ελλείψεων, διαφορών τιμής ανάμεσα σε πρωτότυπα και γενόσημα, διαθεσιμότητας φαρμάκων υψηλού κόστους κ.λπ. Η δεύτερη κατηγορία απολαμβάνει την παροχή «ιδιωτικής» φροντίδας μέσω των υπηρεσιών που δίνει η ομάδα του φαρμακείου. Εδώ το έργο μας είναι μεγάλο και, πέρα από τις επιστημονικές μας γνώσεις και τις ενημερώσεις που έχουμε, μετράει η διάθεση που έχει ο κάθε συνάδελφος να ασχοληθεί με το πρόβλημα που μεταφέρει ο κάθε άνθρωπος που διασχίζει την πόρτα μας. Επομένως, ο πιο έντονος προβληματισμός του κόσμου είναι να επιλέξει σωστά το σημείο εξυπηρέτησής του, ώστε να αισθανθεί ασφάλεια και εμπιστοσύνη.
Διαβάστε τη συνέχεια του άρθρου στο περιοδικό Pharma PLUS Link ΕΔΩ