back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

Eurolife FFH: Η παρουσία μας στην κοινωνία να γίνει η παρακαταθήκη για το αύριο κάθε ανθρώπου 

Επιμέλεια: Bάιος Κρόκος

Με μια ολιστική προσέγγιση, καλύπτοντας τις ανάγκες των ανθρώπων με διαρκείς και στοχευμένες δράσεις, συνεχίζει η Eurolife FFH το επιτυχημένο της πρόγραμμα κοινωνικής υπευθυνότητας. Για τις ανάγκες αφιερώματος του Insurance World η εταιρεία παραθέτει τον βασικό άξονα και τη στρατηγική που ακολουθεί στον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Ειδικότερα: 

- Advertisement -

Η στρατηγική της Eurolife FFH γύρω από την ΕΚΕ και πώς ο τομέας αυτός συνδιαμορφώνει το συνολικό πλάνο της

Στη Eurolife FFH πιστεύουμε στη δύναμη των ανθρώπων. Για εμάς, αξία έχει να βρισκόμαστε στο πλευρό όλων εκείνων που δημιουργούν τις ευκαιρίες και προσπαθούν να βελτιώσουν τη ζωή τους, λειτουργώντας ως υποστηρικτές της καλύτερης εκδοχής τους. Για τον λόγο αυτό, έχουμε δημιουργήσει ένα πανελλαδικής εμβέλειας πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας, μέσα από το οποίο επιστρέφουμε κάθε χρόνο μέρος της κερδοφορίας μας στην κοινωνία.

- Advertisement -

Το πρόγραμμα αυτό έχει γεννηθεί μέσα από τη φιλοσοφία μας, η οποία βασίζεται στη συνεργασία και σε όλα αυτά που μπορούμε να καταφέρουμε, ενώνοντας τις δυνάμεις μας με άλλους φορείς και οργανισμούς. 

Σε μια Ελλάδα η οποία, μετά τη μακροχρόνια κρίση, έχει να αντιμετωπίσει τις επιπτώσεις της πανδημίας, εμείς σχεδιάζουμε και υλοποιούμε μια σειρά από πρωτοβουλίες που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά στις επιδιώξεις τους. Στεκόμαστε δίπλα σε επιμέρους ομάδες που χρειάζονται ενδυνάμωση, αυτοπεποίθηση και τη δύναμη να προχωρήσουν στα επόμενα βήματά τους. Στηρίζουμε τη νέα γενιά, προσφέροντας πρόσβαση στη γνώση, τον πολιτισμό και την εκπαίδευση. Για να τα επιτύχουμε όλα αυτά, συνεργαζόμαστε με κορυφαίους οργανισμούς της χώρας και σχεδιάζουμε από κοινού ουσιαστικές δράσεις, με αξία για την κοινωνία και τους ανθρώπους. Παράλληλα, παρακολουθούμε το αποτύπωμα όλων των δράσεων κοινωνικής ευθύνης που υλοποιούμε, ώστε να γνωρίζουμε ανά πάσα στιγμή το πραγματικό όφελος για τους ανθρώπους και τις τοπικές κοινωνίες.

Ενέργειες ΕΚΕ-Χαρακτηριστικές ενέργειες τόσο σε εσωτερικό επίπεδο όσο και προς την κοινωνία

Το πρόγραμμα Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που έχουμε οργανώσει αναπτύσσεται σε διαφορετικούς τομείς και κατηγορίες, από τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των ανθρώπων και την προώθηση της τέχνης και του πολιτισμού, μέχρι την ενίσχυση της καινοτομίας και την ισότητα όλων στο δικαίωμα για ένα πιο αισιόδοξο μέλλον. 

Στο πλαίσιο αυτό, λοιπόν, έχουμε τη χαρά να συνεργαζόμαστε με οργανισμούς που έχουν το όραμα, το πάθος και τη διάθεση να προσφέρουν στην κοινωνία. Μέχρι σήμερα, έχουμε ενώσει τις δυνάμεις μας με τη HOPEgenesis, τον Δήμο Αθηναίων, την Εθνική Λυρική Σκηνή, το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, το Cyber Security International Institute, τη ΜΚΟ ethelon και το περιοδικό δρόμου «Σχεδία». 

Το κριτήριο με το οποίο ξεκινάμε κάθε συνεργασία μας είναι να σχεδιάζουμε μαζί δράσεις που θα έχουν μεγάλη διάρκεια, με πολλαπλό όφελος για τους ανθρώπους. Οι συνεργασίες μας θέλουμε να έχουν μακροχρόνιο ορίζοντα, ώστε οι δράσεις που υλοποιούμε να έχουν ουσιαστικό θετικό αποτύπωμα. 

Μέχρι σήμερα, οι δράσεις μας έχουν υλοποιηθεί σε περισσότερες από 15 περιοχές της χώρας, και στα μεγάλα αστικά κέντρα και στην περιφέρεια, με χιλιάδες ωφελουμένους.

Κάνοντας μια συνοπτική αναφορά στις δραστηριότητές μας, θα θέλαμε να αναφερθούμε πρώτα στη συνεργασία μας με τη HOPEgenesis, μέσω της οποίας δίνουμε στις γυναίκες κατοίκους απομακρυσμένων ακριτικών και νησιωτικών περιοχών τη φροντίδα και την ασφάλεια που χρειάζονται για να φέρουν στον κόσμο ένα παιδί. Πρόκειται για μια δράση ενάντια στην υπογεννητικότητα, η οποία, λόγω των επιπτώσεών της για τις επόμενες γενιές της χώρας, έχει άμεση συνάφεια με το ασφαλιστικό σύστημα και τον κλάδο μας. 

Μέσα από τη συνεργασία μας έχουν ωφεληθεί μέχρι στιγμής 46 έγκυες γυναίκες στην Πάτμο και δύο στους Δελφούς, με 33 γεννήσεις ήδη, ενώ 13 μωρά αναμένονται το επόμενο διάστημα. 

Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την ανταπόκριση που έχει η συνεργασία μας στην Πάτμο, χάρη στην οποία έχουν αυξηθεί σημαντικά οι γεννήσεις στο νησί. Πρόσφατα εγκαινιάσαμε τον πρώτο και μόνο δημοτικό παιδικό σταθμό της Πάτμου, απαντώντας σε μια σημαντική ανάγκη των νέων οικογενειών, που χρειάζονταν έναν χώρο δημιουργικής απασχόλησης για τα παιδιά τους. 

Επίσης, μαζί με τη HOPEgenesis και σπουδαία ακαδημαϊκά ιδρύματα της χώρας, εκπονούμε έρευνες για τη χαρτογράφηση του προβλήματος της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα. Η πρώτη έρευνα εκπονήθηκε σε συνεργασία με το Εργαστήριο Διαχείρισης Κινδύνων & Ασφαλίσεων του Τμήματος Στατιστικής & Ασφαλιστικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Πειραιά, με θέμα «Οι παράγοντες που δημιουργούν το πρόβλημα της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα». 

Η έρευνα, με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε πανελλαδικό δείγμα, καταγράφει για πρώτη φορά τους ανασταλτικούς παράγοντες που επηρεάζουν μια νέα γυναίκα ή ένα νεαρό ζευγάρι να γίνουν γονείς. Ως βασικοί παράγοντες αναδείχθηκαν το περιορισμένο εισόδημα των νέων νοικοκυριών και η δυνατότητα πρόσβασης σε υπηρεσίες φροντίδας κατά τη διάρκεια της κύησης και του τοκετού. 

Η έρευνα τυπώθηκε σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων, συνυπογράφηκε από όλους τους εμπλεκόμενους οργανισμούς και παραδόθηκε τον Οκτώβριο του 2019 στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Προκόπιο Παυλόπουλο, από τον ιδρυτή της HOPEgenesis, Στέφανο Χανδακά, και την ambassador της, Όλγα Κεφαλογιάννη, βουλευτή της ΝΔ. 

Η επόμενη έρευνα διενεργείται από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Πανεπιστήμιο Πειραιά, με θέμα τις προεκτάσεις της υπογεννητικότητας στους νέους και τη σύνδεσή της με την υπογονιμότητα. Αυτή τη στιγμή αναλύονται τα αποτελέσματά της και σύντομα θα παρουσιαστούν επίσημα. 

Εξίσου σημαντικές είναι και οι δράσεις που υλοποιούμε με το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης, με στόχο την προώθηση της γνώσης και της μάθησης. Την περσινή χρονιά, περισσότερα από 40.000 παιδιά, ενήλικες και γονείς «ταξίδεψαν» στον κυκλαδικό πολιτισμό, μέσα από τις κοινές μας δράσεις. 

Παράλληλα, εκτός από τη χορηγία στο ετήσιο καλλιτεχνικό πρόγραμμα, υποστηρίξαμε την Εθνική Λυρική Σκηνή στη διοργάνωση μιας εκπαιδευτικής όπερας κουκλοθέατρου, η οποία παρουσιάστηκε σε εννιά πόλεις της Βόρειας Ελλάδας, με περισσότερους από 3.500 θεατές. 

Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι ήδη ετοιμάζουμε νέες δράσεις με την ΕΛΣ, οι οποίες θα υλοποιηθούν μέσα στο 2021. 

Επίσης, στο πλαίσιο συνεργασίας μας με την ethelon, υλοποιούμε εθελοντικές δραστηριότητες με ωφελούμενους ανθρώπους που ανήκουν σε κοινωνικά ευάλωτες ομάδες πληθυσμού. Η αρχή της συνεργασίας μας έγινε τον Σεπτέμβριο του 2019, με τη διοργάνωση της Εβδομάδας Εθελοντισμού της εταιρείας μας. Προχωρήσαμε, για πρώτη φορά, σε μια μεγάλη δράση που κινητοποίησε όλους τους εργαζόμενους και είχε ως συλλογικό αποτέλεσμα πάνω από 2.200 ωφελούμενους ενήλικες και οικογένειες. 

Φέτος, ξεκινήσαμε δύο νέες σημαντικές συνεργασίες, μία με τον Δήμο Αθηναίων και μία με το Cyber Security International Institute. Σε ό,τι αφορά την πρώτη, δωρίσαμε επτά αυτοκινούμενες ηλεκτρικές σκούπες πεζού χειριστή στη Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου, οι οποίες χρησιμοποιούνται καθημερινά για τον καθαρισμό οδοστρωμάτων και πεζοδρομίων του κέντρου της Αθήνας. Είναι μια σημαντική κίνηση που έχει στόχο να αναβαθμίσει την εικόνα της πόλης και να την κάνει πιο ελκυστική για τους κατοίκους και τους επισκέπτες της. 

Από την άλλη, με το Cyber Security International Institute ξεκινάμε δύο σειρές online μαθημάτων, την «Ψηφιακή Ακαδημία: Parent Edition» και την «Ψηφιακή Ακαδημία: Student Edition». Απευθύνονται σε γονείς και μαθητές, αντίστοιχα, καλύπτοντας θέματα όπως ασφάλεια στο Διαδίκτυο, digital parenting, online grooming, ηλεκτρονικές απάτες για την πρώτη και θέματα ρομποτικής, game development και cyber security για τη δεύτερη. 

Στο πλάνο μας υπάρχει και η «Ψηφιακή Ακαδημία: Travel Edition», η οποία θα ταξιδεύει, μόλις οι συνθήκες το επιτρέψουν, σε διάφορα μέρη της χώρας και θα εκπαιδεύει τους κατοίκους σε θέματα που αφορούν τη χρήση του Διαδικτύου.

Τέλος, αγοράζουμε ετησίως 4.200 τεύχη του περιοδικού δρόμου «Σχεδία», για όλους τους εργαζόμενους, δράση με την οποία υποστηρίζονται οι ωφελούμενοι του περιοδικού.

Δράσεις στο πλαίσιο της αντιμετώπισης των συνεπειών του Covid-19

Με την εμφάνιση της υγειονομικής κρίσης, δράσαμε άμεσα και εντατικοποιήσαμε τις διαδικασίες και τους σχεδιασμούς μας, ώστε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε με συνέπεια, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό στη νέα κατάσταση που διαμορφώθηκε. Οι δράσεις που αναπτύξαμε διαμορφώθηκαν στο δίπτυχο «άνθρωποι και κοινωνία». 

Αρχικά, δώσαμε προτεραιότητα στους εργαζομένους της Eurolife FFH, τους ανθρώπους μας που καθημερινά φροντίζουν για την ομαλή και σωστή λειτουργία της εταιρείας, εφαρμόζοντας άμεσα και με ευελιξία ένα σύστημα εργασίας από το σπίτι. Έτσι, διασφαλίσαμε ότι η εταιρεία μας θα συνεχίσει να λειτουργεί απρόσκοπτα. 

Σε επίπεδο προσφοράς στην κοινωνία, ενώσαμε τις δυνάμεις μας με το μη κερδοσκοπικό σωματείο Δεσμός και το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, προσφέροντας υγειονομικό υλικό, ιατρικό εξοπλισμό και είδη απολύμανσης και υγιεινής στις 50 δομές των Κέντρων Κοινωνικής Πρόνοιας, σε όλη την Ελλάδα.

Συγκεκριμένα, προσφέραμε 642.040 είδη προστατευτικού εξοπλισμού, όπως μάσκες, γάντια και στολές, 9.341 είδη ιατρικού εξοπλισμού & μηχανημάτων, 15 συμπυκνωτές οξυγόνου, 35 νεφελοποιητές, 22.100 είδη απολύμανσης και 16.404 υλικά υγιεινής και καθαριότητας. Συνολικά, με τη δωρεά αυτή, υποστηρίξαμε 5.192 ωφελούμενους, στους οποίους περιλαμβάνονται άτομα ευάλωτων και ευπαθών ομάδων, όπως βρέφη και παιδιά χωρίς οικογένεια, άτομα με ανίατες ασθένειες και αναπηρίες, καθώς και το νοσηλευτικό και διοικητικό προσωπικό των ΚΚΠ. 

Επιπλέον, προσφέραμε προς όλο το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του Εθνικού Συστήματος Υγείας 25% έκπτωση σε όλα τα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου, τόσο για τα υπάρχοντα συμβόλαια όσο και για τα καινούργια. Ένα αντίστοιχο πλάνο εκπτώσεων στα συμβόλαια αυτοκινήτου ενεργοποιήθηκε και για υφιστάμενους και νέους πελάτες.

 Οι δράσεις μας αυτές δεν είναι αποτέλεσμα συγκυριακών αποφάσεων, αλλά προϊόν έρευνας και μελετημένου σχεδιασμού. Από την πλευρά μας, περιμένουμε τις εξελίξεις και αναγνωρίζουμε τις περιοχές εκείνες όπου μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά. Αυτή είναι μια δέσμευση που πηγάζει από τη στρατηγική μας και μας ακολουθεί σε ό,τι κι αν κάνουμε ως εταιρεία.

Η πανδημία και η στρατηγική της εταιρείας σε επίπεδο ΕΚΕ

Η στρατηγική μας παραμένει σταθερή, γιατί διαθέτει διαχρονικά χαρακτηριστικά και κινείται σε συγκεκριμένους πυλώνες. Θέλουμε να στεκόμαστε αξιόπιστα δίπλα στους ανθρώπους, προστατεύοντας τους ίδιους, αλλά και όσους και όσα τους περιβάλλουν. Και επιθυμούμε να προχωρήσουμε ακόμη πιο πέρα. Φιλοδοξούμε η παρουσία μας στην κοινωνία να γίνει η παρακαταθήκη για το «αύριο» κάθε ανθρώπου. 

Προς αυτήν την κατεύθυνση, για εμάς στη Eurolife FFH αξία έχει να στεκόμαστε στο ύψος των περιστάσεων. Έχοντας μάθει να λειτουργούμε με ευελιξία και προνοητικότητα, σε αυτήν την αναπάντεχη περίοδο, σχεδιάσαμε ενέργειες που σκοπό είχαν την ανακούφιση ανθρώπων και την υποστήριξη κοινωνικών δομών σε όλη την Ελλάδα που φροντίζουν χιλιάδες ανθρώπους. 

Όταν ξεκινάμε μια νέα συνεργασία, στόχος μας είναι να βλέπουμε το μακροπρόθεσμο όφελος για την κοινωνία και τους ανθρώπους. Γι’ αυτό και σχεδιάζουμε ενέργειες που αντέχουν στον χρόνο και μπορούν να εξελιχθούν με νέες προτάσεις και νέους τρόπους ανταπόκρισης στις ανάγκες. 

Διάλογος με την κοινωνία, οικονομικούς και άλλους φορείς, και οι ανάγκες που υπάρχουν

Όπως αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες των πελατών μας και προσφέρουμε εξατομικευμένες, καινοτόμες ασφαλιστικές λύσεις, με τον ίδιο τρόπο ακούμε την κοινωνία και δρούμε με γνώμονα τον θετικό αντίκτυπο που μπορούμε να προσφέρουμε σε όλους τους συμπολίτες μας. 

Στη Eurolife FFH υποστηρίζουμε την κοινωνία με πολυσήμαντες πρωτοβουλίες, που αναδεικνύουν την αυτοπεποίθηση κάθε ανθρώπου και τον ενδυναμώνουν να προσπαθεί για ό,τι είναι σημαντικό για τον ίδιο. 

Μαζί με τους συνεργάτες μας, είμαστε σε θέση να αναγνωρίζουμε τις περιοχές στις οποίες υπάρχει ανάγκη και να ενεργούμε άμεσα και αποτελεσματικά για την αντιμετώπισή της. 

Μέχρι στιγμής, έχουμε αναπτύξει πρωτοβουλίες για σημαντικά θέματα, όπως η υπογεννητικότητα, η αναβάθμιση του κέντρου της Αθήνας, η πρόσβαση στη γνώση και τον πολιτισμό, οι διαδικτυακοί κίνδυνοι, η ποιότητα ζωής ευάλωτων συμπολιτών μας. 

Ενάμιση χρόνο μετά, από τότε που ξεκινήσαμε το πρόγραμμα κοινωνικής μας υπευθυνότητας, αυτό που μας χαρακτηρίζει είναι ότι ακούμε τις ανάγκες των ανθρώπων, βλέπουμε τις περιοχές όπου μπορούμε να κάνουμε πραγματικά τη διαφορά και σχεδιάζουμε στοχευμένες δράσεις με διάρκεια. Δίνουμε αξία στην ποιότητα των δραστηριοτήτων μας και στο πραγματικό τους όφελος για την κοινωνία και τους ανθρώπους.

Σχετικές δημοσιεύσεις

EUROLIFE FFH: Συνεργασία με την Πλακεντία Κτηνιατρική Κλινική για το “My Happy Pet”

Επέκταση του δικτύου με 2 συμβεβλημένες κλινικές 24ωρης λειτουργίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

Η Eurolife FFH υποδέχτηκε για ακόμη μια χρονιά τους επαγγελματίες του αύριο

H Eurolife FFH συμμετείχε για 8η χρονιά φέτος στον καθιερωμένο θεσμό των Business Days, την επιτυχημένη πρωτοβουλία που διοργανώνει το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.

Μετά τον Χατζηθεοδοσίου και ο Σαρρηγεωργίου τιμάται από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Άνοιξε δρόμους και στον πανεπιστημιακό τομέα ο κ. Γιάννης Χατζηθεοδοσίου καθώς σχεδόν δύο χρόνια μετά την αγόρευση του Προέδρου

Eurolife FFH: Μεγάλος Χορηγός του Φεστιβάλ «Μαζί… και στο Παιχνίδι!»

Η εταιρεία πραγματοποίησε επίσης την ενέργεια «Φαντασία σε Δράση», με τα παιδιά να δημιουργούν τις δικές τους, μοναδικές κατασκευές 

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024

Διπλή διάκριση για τις digital καμπάνιες της NN Hellas

Δύο σημαντικές βραβεύσεις έλαβε η NN Hellas για τις ψηφιακές (digital) καμπάνιες της μέσα στο 2024.

Το Ε.Ε.Α. με σεβασμό και αλληλεγγύη στην κοινωνία: Δώρα σε 5 ιδρύματα και δομές

Για μία ακόμη χρονιά, η Διοίκηση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών βρέθηκε, αυτές τις γιορτινές ημέρες, κοντά σε παιδιά

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024