back to top
32.9 C
Athens
Πέμπτη 12 Ιουνίου 2025

ERGO Ασφαλιστική: «AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον»

Στέλιος Βουγιουκλίδης, Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών, ERGO Ασφαλιστική

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών. Πρόκειται για μια εξέλιξη που προκαλεί εύλογα ερωτήματα, αλλά και ανησυχίες, ιδιαίτερα στο πεδίο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. 

- Advertisement -

Στην ERGO, αναγνωρίζουμε την τεχνητή νοημοσύνη όχι απλώς ως τεχνολογία του μέλλοντος, αλλά μια πραγματικότητα του σήμερα, η οποία συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση και υποστήριξη του ρόλου του διαμεσολαβητή. Δεν πρόκειται, δηλαδή, για έναν «αντίπαλο», αλλά για έναν σύμμαχο, ο οποίος προσφέρει ισχυρά εργαλεία και νέες δυνατότητες, προκειμένου ο επαγγελματίας διαμεσολαβητής να επικεντρώνεται περισσότερο στο ουσιαστικό του έργο της διαδικασίας πώλησης: την ανθρώπινη επικοινωνία, τη συμβουλευτική και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης. Είναι, λοιπόν, σημαντικό να τονίσουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν ήρθε για να αντικαταστήσει τον διαμεσολαβητή, ήρθε για να τον υποστηρίξει, να του δώσει περισσότερα εργαλεία, γρηγορότερες λύσεις και τη δυνατότητα να προσφέρει ακόμα πιο ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες του. 

Στην πράξη, η τεχνητή νοημοσύνη εισάγει νέες δυνατότητες, που βελτιώνουν κάθε στάδιο της ασφαλιστικής διαδικασίας και πώλησης. Μέσω αυτοματοποιημένων ενεργειών, απλοποιεί εργασίες όπως τη δημιουργία προσφορών με προσωποποιημένες προτάσεις σε πραγματικό χρόνο, την έκδοση συμβολαίων και τη διαχείριση αιτημάτων. Παράλληλα, καθοριστικός είναι ο ρόλος της AI στην αξιολόγηση και διαχείριση των κινδύνων. Η δυνατότητά της να αναλύει τεράστιους όγκους δεδομένων και να εντοπίζει μοτίβα και τάσεις που ενδεχομένως να μην είναι ορατά με την ανθρώπινη ματιά, προσφέρει στους διαμεσολαβητές ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημα. Μπορούν έτσι να προβλέπουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους, να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις και να προτείνουν εξατομικευμένες λύσεις, που ανταποκρίνονται ακριβώς στο προφίλ κάθε πελάτη. 

- Advertisement -

Επιπρόσθετα, η ενσωμάτωση τεχνολογικών εργαλείων όπως τα chatbots και τα αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών προσφέρουν μία ακόμη επιλογή στην καθημερινή λειτουργία των ασφαλιστικών δικτύων, παρέχοντας άμεσες απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα των πελατών, μειώνοντας αισθητά τον όγκο των τηλεφωνικών επικοινωνιών, γεγονός που επιτρέπει στους διαμεσολαβητές να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο σε ουσιαστικές και στρατηγικές αλληλεπιδράσεις, όπως η παροχή συμβουλών (cross και up-selling) και η περαιτέρω ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους, προάγοντας ακόμη περισσότερο τον θεσμό και τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης. 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ERGO βασίζεται σε μια ξεκάθαρη φιλοσοφία: «Απλά, γιατί είναι σημαντικά». Για να το πετύχουμε έχουμε ξεκινήσει έναν εκτενή μετασχηματισμό κάνοντας ήδη τα πρώτα βήματα ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να αναβαθμίσουμε τόσο την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών όσο και την καθημερινότητα των συνεργατών μας. Παράλληλα, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους διαμεσολαβητές μας, προσφέροντάς τους ενημέρωση και εκπαίδευση πάνω στις σύγχρονες τεχνολογίες, ώστε να κατανοήσουν ότι η επιτυχία στο νέο, ψηφιακό περιβάλλον ανήκει σε εκείνους που θα καταφέρουν να συνδυάσουν δημιουργικά την τεχνολογική καινοτομία με τη δύναμη της ανθρώπινης εμπειρίας και κρίσης. 

Το μήνυμά μας είναι απλό και ξεκάθαρο: Η τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά την αξία της ανθρώπινης επαφής –την ενδυναμώνει και τη μετατρέπει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μαζί, μπορούμε να προάγουμε τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, ώστε να γίνει πιο εύκολη, πιο έξυπνη, πιο αποτελεσματική για όλους και, κυρίως, πιο ανθρώπινη. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Τεχνητή Νοημοσύνη κερδίζει τα παιδιά

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα του Παιδιού, η Kaspersky δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της σχετικά με τα ψηφιακά ενδιαφέροντα των παιδιών.

Η Ελλάδα ως Start-up Nation: Δυναμική υπάρχει, κουλτούρα δεν υπάρχει…

Η Ελλάδα έχει όλα τα φόντα για να γίνει ο κορυφαίος προορισμός για startups στην Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ευρώπη.

Από την επιφυλακτικότητα στην αξιοποίηση: Η ΑΙ ως εργαλείο του σύγχρονου διαμεσολαβητή

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (Artificial Intelligence - AI) αποτελεί μία από τις πλέον καθοριστικές τεχνολογικές εξελίξεις της εποχής μας.

Η αδυναμία προσαρμογής στις νέες τάσεις μπορεί να μας κάνει λιγότερο ελκυστικούς

Στόχος μας είναι να δώσουμε στο σύνολο της αγοράς την εικόνα με την οποία ο κλάδος βαίνει, σταδιακά, ολοένα και πιο κοντά στην αναγκαία ψηφιοποίησή του

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή....

Χτίζοντας ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία

Στα εργαλεία που αξιοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τον μετριασμό των επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές, τις συμπράξεις

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Anytime στο Helmos Mountain Festival: Κάθε στιγμή…πιο ψηλά

Η Anytime συμμετείχε δυναμικά στο Helmos Mountain Festival το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, συνεχίζοντας το μήνυμα «Stay Safe

Ώρα για μια βιώσιμη φαρμακευτική πολιτική- Ανάγκη για ένα νέο μοντέλο χρηματοδότησης

Το υπάρχον σύστημα χρηματοδότησης της φαρμακευτικής πολιτικής δεν είναι βιώσιμο, προκαλεί στρεβλώσεις και επιβαρύνει ασθενείς

Κόντρες αγοράς, λάθη και ασυμβατότητες, ο στόχος;

Ποια είναι η λύση;  αυτή δεν έχει βρεθεί ακόμα. Και ας έχουν περάσει τόσα χρόνια και επαναλαμβάνεται η αγορά αυτή....

Χτίζοντας ασφαλιστική συνείδηση με ψηφιακά εργαλεία

Στα εργαλεία που αξιοποιούν οι ασφαλιστικές εταιρείες για τον μετριασμό των επιπτώσεων από φυσικές καταστροφές, τις συμπράξεις

«Πάντα εκεί να σας στηρίζει»: Νέα διαφημιστική ταινία της NN Hellas

Νέα τηλεοπτική ταινία για την ΝΝ Hellas, που μιλά για εκείνες τις πράξεις φροντίδας που δεν κάνουν θόρυβο. Εκείνες που δεν σκέφτεσαι στην καθημερινότητά σου