back to top
14.7 C
Athens
Πέμπτη 18 Δεκεμβρίου 2025

ERGO Ασφαλιστική: «AI & Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Μια Στρατηγική Συμμαχία για το Παρόν και το Μέλλον»

Στέλιος Βουγιουκλίδης, Διευθυντής Πωλήσεων Δικτύου Ανεξάρτητων Συνεργατών, ERGO Ασφαλιστική

Η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) έχει ήδη αλλάξει τα δεδομένα στον ασφαλιστικό κλάδο, μεταμορφώνοντας ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τόσο των εταιρειών όσο και των διαμεσολαβητών. Πρόκειται για μια εξέλιξη που προκαλεί εύλογα ερωτήματα, αλλά και ανησυχίες, ιδιαίτερα στο πεδίο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης. 

- Advertisement -

Στην ERGO, αναγνωρίζουμε την τεχνητή νοημοσύνη όχι απλώς ως τεχνολογία του μέλλοντος, αλλά μια πραγματικότητα του σήμερα, η οποία συμβάλλει ουσιαστικά στην ενίσχυση και υποστήριξη του ρόλου του διαμεσολαβητή. Δεν πρόκειται, δηλαδή, για έναν «αντίπαλο», αλλά για έναν σύμμαχο, ο οποίος προσφέρει ισχυρά εργαλεία και νέες δυνατότητες, προκειμένου ο επαγγελματίας διαμεσολαβητής να επικεντρώνεται περισσότερο στο ουσιαστικό του έργο της διαδικασίας πώλησης: την ανθρώπινη επικοινωνία, τη συμβουλευτική και την οικοδόμηση σχέσεων εμπιστοσύνης. Είναι, λοιπόν, σημαντικό να τονίσουμε ότι η τεχνητή νοημοσύνη δεν ήρθε για να αντικαταστήσει τον διαμεσολαβητή, ήρθε για να τον υποστηρίξει, να του δώσει περισσότερα εργαλεία, γρηγορότερες λύσεις και τη δυνατότητα να προσφέρει ακόμα πιο ποιοτικές υπηρεσίες στους πελάτες του. 

Στην πράξη, η τεχνητή νοημοσύνη εισάγει νέες δυνατότητες, που βελτιώνουν κάθε στάδιο της ασφαλιστικής διαδικασίας και πώλησης. Μέσω αυτοματοποιημένων ενεργειών, απλοποιεί εργασίες όπως τη δημιουργία προσφορών με προσωποποιημένες προτάσεις σε πραγματικό χρόνο, την έκδοση συμβολαίων και τη διαχείριση αιτημάτων. Παράλληλα, καθοριστικός είναι ο ρόλος της AI στην αξιολόγηση και διαχείριση των κινδύνων. Η δυνατότητά της να αναλύει τεράστιους όγκους δεδομένων και να εντοπίζει μοτίβα και τάσεις που ενδεχομένως να μην είναι ορατά με την ανθρώπινη ματιά, προσφέρει στους διαμεσολαβητές ένα ανεκτίμητο πλεονέκτημα. Μπορούν έτσι να προβλέπουν καλύτερα τις ανάγκες των πελατών τους, να λαμβάνουν πιο τεκμηριωμένες αποφάσεις και να προτείνουν εξατομικευμένες λύσεις, που ανταποκρίνονται ακριβώς στο προφίλ κάθε πελάτη. 

- Advertisement -

Επιπρόσθετα, η ενσωμάτωση τεχνολογικών εργαλείων όπως τα chatbots και τα αυτοματοποιημένα συστήματα εξυπηρέτησης πελατών προσφέρουν μία ακόμη επιλογή στην καθημερινή λειτουργία των ασφαλιστικών δικτύων, παρέχοντας άμεσες απαντήσεις σε βασικά ερωτήματα των πελατών, μειώνοντας αισθητά τον όγκο των τηλεφωνικών επικοινωνιών, γεγονός που επιτρέπει στους διαμεσολαβητές να αφιερώσουν περισσότερο χρόνο σε ουσιαστικές και στρατηγικές αλληλεπιδράσεις, όπως η παροχή συμβουλών (cross και up-selling) και η περαιτέρω ανάπτυξη σχέσεων εμπιστοσύνης με τους πελάτες τους, προάγοντας ακόμη περισσότερο τον θεσμό και τη σημασία της ιδιωτικής ασφάλισης. 

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός της ERGO βασίζεται σε μια ξεκάθαρη φιλοσοφία: «Απλά, γιατί είναι σημαντικά». Για να το πετύχουμε έχουμε ξεκινήσει έναν εκτενή μετασχηματισμό κάνοντας ήδη τα πρώτα βήματα ενσωμάτωσης της τεχνητής νοημοσύνης, με στόχο να αναβαθμίσουμε τόσο την εμπειρία εξυπηρέτησης των πελατών όσο και την καθημερινότητα των συνεργατών μας. Παράλληλα, δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα στους διαμεσολαβητές μας, προσφέροντάς τους ενημέρωση και εκπαίδευση πάνω στις σύγχρονες τεχνολογίες, ώστε να κατανοήσουν ότι η επιτυχία στο νέο, ψηφιακό περιβάλλον ανήκει σε εκείνους που θα καταφέρουν να συνδυάσουν δημιουργικά την τεχνολογική καινοτομία με τη δύναμη της ανθρώπινης εμπειρίας και κρίσης. 

Το μήνυμά μας είναι απλό και ξεκάθαρο: Η τεχνητή νοημοσύνη δεν αντικαθιστά την αξία της ανθρώπινης επαφής –την ενδυναμώνει και τη μετατρέπει σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μαζί, μπορούμε να προάγουμε τον θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, ώστε να γίνει πιο εύκολη, πιο έξυπνη, πιο αποτελεσματική για όλους και, κυρίως, πιο ανθρώπινη. 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Kaspersky: Η ΤΝ κοινός παρονομαστής στις απειλές ασφάλειας για τη βιομηχανία της ψυχαγωγίας το 2026

Από τα συστήματα έκδοσης εισιτηρίων και τις ροές εργασίας οπτικών εφέ, έως τα δίκτυα διανομής περιεχομένου, τα παιχνίδια και το ρυθμιστικό πλαίσιο

Πώς θα κλείσει το 2025 για την ασφαλιστική αγορά – Οι συνιστώσες

Σημαντική συμβολή είχε η δέσμη κινήτρων για ενίσχυση της κεφαλαιαγοράς, η τεχνολογία και τα νέα λογιστικά πρότυπα

Αντίστροφη μέτρηση για τα Greek Accounting & Finance Awards 2025 powered by ENTERSOFTONE

Τα #graf25 επιστρέφουν για 3η χρονιά στις 12/12, με στόχο την ανάδειξη των άριστων εταιρειών και πρακτικών στη λογιστική και στην οικονομική διοίκηση

BCA College: Ημερίδα «The Symbiosis Effect: AI & I»

Μια εκδήλωση με σημαντικές παρουσίες, που δείχνει πώς άνθρωποι και μηχανές μπορούν να συνδημιουργήσουν το μέλλον της μάθησης, της εργασίας και της ηγεσίας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

HDI Global SE, Hellas: «30 χρόνια δυναμικής παρουσίας σε μια αγορά που αλλάζει»

Ο Managing Director Κ. Σεμερτζόγλου και τα κορυφαία στελέχη Άγγ. Μπεφών και Μ. Δουράτση μιλούν για τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και το όραμα της εταιρείας

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...

ECONOMIA NET: Χριστουγεννιάτικη δωρεά στη σχολική κοινότητα Ψερίμου

«Η στήριξη της νέας γενιάς και της εκπαίδευσης αποτελεί για εμάς σταθερή προτεραιότητα» δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος Ν. Βαγιάννης

Η Allianz κάνει την ασφάλιση παιχνίδι και βίωμα για τα παιδιά

Η ασφαλιστική συμβάλλει ενεργά αλλά και διασκεδαστικά στο θεματικό πάρκο Chocolate & Ice Cream Experience

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΑΣΕ και ΣΕΣΜΑ άνοιξαν τον διάλογο για μια Ελλάδα που παράγει αξία

Όσα ανέδειξε η κοινή εκδήλωση με θέμα «Νέο παραγωγικό μοντέλο: Η Ελλάδα παράγει – Οι πολίτες ευημερούν»

Ν. Παπαθανάσης στο ΕΕΑ: «Προτεραιότητα η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των μικρών επιχειρήσεων»

Τη συνεδρίαση του ΔΣ του ΕΕΑ απασχόλησε κυρίως το ζήτημα της ρευστότητας και της πρόσβασης στον τραπεζικό τομέα, αλλά και η πρόσφατη συμφωνία για τις ΣΣΕ

HDI Global SE, Hellas: «30 χρόνια δυναμικής παρουσίας σε μια αγορά που αλλάζει»

Ο Managing Director Κ. Σεμερτζόγλου και τα κορυφαία στελέχη Άγγ. Μπεφών και Μ. Δουράτση μιλούν για τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες και το όραμα της εταιρείας

Τα παρασκηνιακά της ασφαλιστικής αγοράς αυτήν την εβδομάδα

Και να ήταν το δικαίωμα μόνο στα υγείας, υψηλότατο είναι το δικαίωμα και στα Πυρός και στα Οχήματα...