back to top
15.1 C
Athens
Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2025

Εργαστήρια της EURAPCO στην INTERAMERICAN με θέμα τον Πελάτη

Η INTERAMERICAN φιλοξένησε πρόσφατα τη σύνοδο ομάδας της κοινοπραξίας μεγάλων ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιρειών EURAPCO, στην οποία συμμετέχει. Κεντρικό θέμα των εργασιών ήταν ο πελάτης και η βελτιστοποίηση – ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του από την εταιρεία που εμπιστεύεται.

Κατά το διήμερο workshop συζητήθηκαν θέματα καινοτομίας και ψηφιακού, πελατοκεντρικού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, με γνώμονα τις καλύτερες υπηρεσίες και την υψηλότερη απόδοση αξίας προς τον πελάτη. Στα εργαστήρια αναπτύχθηκαν εισηγήσεις και συζητήσεις για Optimizing Multi-Channel Customer Experience, Measuring and Integrating Customer Feedback και Digital Transformation and New Technologies. Τον οργανωτικό συντονισμό των εργαστηρίων είχε το Customer Experience Team της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

Συμμετείχαν 10 στελέχη από 7 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρείες. Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συμμετασχόντων προκάλεσε η παρουσίαση του προσκεκλημένου προέδρου της e-trikala Γιάννη Κωτούλα, που πρόβαλε το πρότυπο ψηφιακό ταξίδι του Δήμου Τρικάλων, την εμπειρία από τις εφαρμογές στο δύσκολο ελληνικό περιβάλλον και τις προοπτικές – τα σχέδια εφαρμογών για μια «έξυπνη» πόλη. Αποτέλεσε προϊόν της παρουσίασης η διαπίστωση ότι οι σύγχρονες εξελίξεις και ανάγκες, από τις μεταβολές που συνεπιφέρει η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δημιουργεί πολλές κατ’ αναλογία αντιστοιχίες στις δυαδικές σχέσεις αστικών κέντρων με πολίτες/δημότες και επιχειρήσεων με πελάτες. Τα στελέχη ξεναγήθηκαν, επίσης, στα τρία Contact Centers της INTERAMERICAN και της Anytime, και γνώρισαν τον καινοτόμο τρόπο λειτουργίας της πρώτης direct ασφάλισης στην Ελλάδα.

Η νεοσύστατη Customer Experience Team της INTERAMERICAN έχει ως στόχο τη δημιουργία πιστών πελατών, ενισχύοντας τη μακροχρόνια σχέση τους με την εταιρεία, την αποτελεσματικότητα της αλληλεπίδρασης και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας σε κάθε σημείο και κάθε ευκαιρία επαφής μεταξύ εταιρείας και πελάτη. Η νέα εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν από τους πέντε πυλώνες της στρατηγικής της INTERAMERICAN.

- Advertisement -

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Μεγάλες ανατροπές φέρνουν οι τελευταίες εξελίξεις στις συμφωνίες τραπεζών με ασφαλιστικές

To μέγεθος της συμμετοχής, βασικό κριτήριο για τη μείωση της κεφαλαιακής επιβάρυνσης

Φοιτητές του Master in Bioeconomy στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς επισκέπτονται την INTERAMERICAN

Η πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της δέσμευσης της εταιρείας για προώθηση της γνώσης, της αριστείας και της βιωσιμότητας

Η ασφάλεια με πρόσωπο – Ο ρόλος του προσωπικού ασφαλιστικού διαμεσολαβητή

Στην εποχή της ψηφιοποίησης και της απρόσωπης εξυπηρέτησης, η καμπάνια της ΕΑΔΕ υπενθυμίζει τη σημασία της ανθρώπινης σχέσης στην ασφάλιση

«Oscar»: Ο νέος ψηφιακός βοηθός της Eurolife FFH που είναι πάντα δίπλα στους πελάτες

Ο Oscar είναι διαθέσιμος 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα μέσα από την πλατφόρμα Eurolife Connect

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Ημερίδα για την ELD συνδιοργανώνουν στις 17/11 οι ασφαλιστικές ενώσεις Ελλάδας και Ιταλίας

Δείτε το πρόγραμμα της διαδικτυακής εκδήλωσης και κάντε την εγγραφή σας

Ίδρυση του Ελληνικού Ινστιτούτου Υγιούς Μακροζωίας: Επιστήμη, πρόληψη και ευεξία για ένα βιώσιμο μέλλον

Σκοπός του νέου φορέα, η παραγωγή γνώσης, η διαμόρφωση νέων προτύπων πρόληψης και η ενίσχυση της κοινωνικής συνοχής

Ο Σύλλογος Ασφαλιστών Δωδεκανήσου ΙΣΧΥΣ μιλά στους μαθητές για την ευθύνη πίσω από το τιμόνι

Ενημερωτικές επισκέψεις σε λύκεια της Ρόδου, με τη συνδρομή της Τροχαίας και του Παραολυμπιονίκη Μιχάλη Σεΐτη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Όλη η εικόνα της Generali στο 9μηνο 2025, στο βάθος η Mediobanca

Διψήφια αύξηση κερδοφορίας, αλλά δυσαρέσκεια για τον Donnet

Τεχνική έκθεση: Το «κρυφό» θεμέλιο κάθε σοβαρής ασφαλιστικής κάλυψης

Ένα εργαλείο που συχνά δεν είναι ορατό στον τελικό ασφαλισμένο, ωστόσο καθορίζει πολλά

Η Εθνική Ασφαλιστική επενδύει στη γνώση και στο περιβάλλον

Η συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Γουλανδρή θα έχει έντονο κοινωνικό, εκπαιδευτικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα

Η Glassdrive φροντίζει για την ασφάλεια πίσω από το παρμπρίζ

Η καμπάνια της εταιρείας τονίζει ότι το παρμπρίζ είναι βασικό στοιχείο της δομής και της λειτουργικότητας του αυτοκινήτου

Έρευνα Metron Analysis για το ΕEA: Απαισιοδοξία επικρατεί στις νεότερες ηλικίες για την πορεία της χώρας

Τα ευρήματα προβληματίζουν και απαιτούν άμεσες παρεμβάσεις, τονίζει ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Γ. Χατζηθεοδοσίου