back to top
13.4 C
Athens
Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2024

Eλλιπής εκπαίδευση οδηγών και κίνδυνος στους δρόμους

Η εκπαίδευση των οδηγών αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την οδική ασφάλεια και την οδηγική παιδεία. Το επίπεδο εκπαίδευσης των εκπαιδευτών οδήγησης επηρεάζει άμεσα τη συμπεριφορά των νέων οδηγών και κατά συνέπεια τον αριθμό των τροχαίων συμβάντων.

Η ελλιπής εκπαίδευση των νέων οδηγών είναι ένας από τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στα τροχαία ατυχήματα, καθώς πολλοί οδηγοί δεν έχουν κατανοήσει πλήρως τους κανόνες κυκλοφορίας. Ωστόσο η εκπαίδευση συχνά δεν εστιάζει στις πραγματικές συνθήκες οδήγησης, στην ενσυναίσθηση, στην αλληλεγγύη και στη διαχείριση κρίσεων στον δρόμο, παρά μόνο στο πως θα πετύχουν στις εξετάσεις. Αυτές είναι μερικές επίσημες θέσεις του Πανελλήνιου Συλλόγου Εκπαιδευτών Οδήγησης (ΠΣΕΟ) και Κυκλοφοριακής Αγωγής, που μέσω ανακοίνωσής του, αναφέρει εκτός των άλλων ότι δεν μπορεί οι εκπαιδευτές να είναι απόφοιτοι Λυκείου και ΙΕΚ, καθώς αυτοί χρειάζεται να είναι κάτοχοι εξειδικευμένων γνώσεων και δεξιοτήτων που επιτρέπουν την ολιστική κατανόηση και διδασκαλία της κυκλοφοριακής ασφάλειας και των νέων τεχνολογιών.

- Advertisement -

Για παράδειγμα, οι σύγχρονοι εκπαιδευτές οδήγησης πρέπει να είναι σε θέση να εξηγήσουν και να εκπαιδεύσουν τους μαθητές στη λειτουργία και τη χρήση προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS), τα οποία μπορούν να σώσουν ζωές αν χρησιμοποιηθούν σωστά. Από την άλλη, θα πρέπει να ενταχθεί και η Τεχνητή Νοημοσύνη στον τομέα της εκπαίδευσης οδηγών και χρηστών του δρόμου, ώστε να προσφέρει νέες δυνατότητες για εξατομικευμένη και αποδοτική μάθηση.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την εξατομίκευση της μάθησης και την αξιολόγηση δεξιοτήτων, να συμβάλει στην εξατομικευμένη προσέγγιση για ΑμεΑ και άτομα με δυσλεξία και μαθησιακές δυσκολίες, προσαρμόζοντας την εκπαίδευση στις ανάγκες του εκάστοτε μαθητή. Ουσιαστικά η Τεχνητή Νοημοσύνη θα ενσωματώνεται σε όλες τις πτυχές της εκπαίδευσης οδηγών, με στόχο τη βελτίωση της μάθησης και της αξιολόγησης, ενώ θα συμβάλλει στην προσαρμοστική μάθηση, όπως για παράδειγμα ένας μαθητής με δυσκολία στη διατήρηση της προσοχής θα μπορεί να λαμβάνει μικρότερα μαθήματα και με περισσότερα διαλείμματα.

- Advertisement -

Τέλος, η χρήση της Τεχνικής Νοημοσύνης θα συμβάλλει στη δημιουργία ρεαλιστικών προσομοιώσεων, όπως οδήγηση υπό έντονη βροχή ή σε πολυσύχναστους δρόμους, ενώ παράλληλα θα υπάρξει αντικειμενική αξιολόγηση δεξιοτήτων, όπως ο χρόνος αντίδρασης και ο έλεγχος οχήματος.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Hellas Direct: Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είχαν τα περισσότερα τροχαία το 2023

Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είναι εκείνοι που είχαν τα περισσότερα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους το 2023.

Μήνυμα Κ. Μπακογιάννη: Μη μας γράφετε, για να μη σας γράφουμε

«Οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους. Για να μην σας γράφουμε, μη μας γράφετε!» λέει ο δήμαρχος Αθηναιων Κώστας Μπακογιάννης

#kiamatyxei: Οι νέοι οδηγοί της Groupama για περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης (video)

Η Groupama Ασφαλιστική, πιστή στη δέσμευσή της να «κάνει την ασφάλιση απλή», βελτιστοποιεί στον μέγιστο δυνατό βαθμό τις διαδικασίες ασφάλισης, δημιουργώντας νέα πλήρη ενημερωτικά έντυπα, τα οποία συνοδεύουν

Νέα εφαρμογή για οδηγούς από την AXA

Η AXA Drive v2 λανσαρίστηκε πριν από λίγες ημέρες, αρχικά σε Βέλγιο, Ελβετία, Λουξεμβούργο, ενώ η εφαρμογή WayGuard φιλοδοξεί να προστατέψει από επιθέσεις τις Γερμανίδες

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Γιατί ζήτησε η ΕΑΕΕ την υποχρεωτική ασφάλιση και των οχημάτων σε ακινησία

Στο θέμα όμως των φυσικών καταστροφών, η συλλογιστική της ΕΑΕΕ ήταν ότι ένα αυτοκίνητο που έχει καταθέσει πινακίδες περιέχει κίνδυνο.

Yποχρεωτική η ασφάλιση κατά φυσικών καταστροφών στα αυτοκίνητα σε ακινησία

οι εισηγήσεις στη διαβούλευση της ΕΑΕΕ να υποχρεούνται σε ασφάλιση έναντι φυσικών καταστροφών και τα αυτοκίνητα που βρίσκονται σε ακινησία.

Hellas Direct: Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είχαν τα περισσότερα τροχαία το 2023

Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είναι εκείνοι που είχαν τα περισσότερα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους το 2023.

“Big Brother” οι δρόμοι με 1.388 κάμερες

Ολοκληρώθηκε η παρουσίαση του “Κυβερνητικού Έργου για την Εγκατάσταση Καμερών Τροχαίας, Αστυνόμευσης και Ασφάλειας των Πολιτών”

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Eurolife FFH υποδέχτηκε για ακόμη μια χρονιά τους επαγγελματίες του αύριο

H Eurolife FFH συμμετείχε για 8η χρονιά φέτος στον καθιερωμένο θεσμό των Business Days, την επιτυχημένη πρωτοβουλία που διοργανώνει το Πανόραμα Επιχειρηματικότητας και Σταδιοδρομίας.

ΣΦΕΕ: SOS για τις τροποποιήσεις διατάξεων τιμολόγησης φαρμάκων

Την έντονη ανησυχία του εκφράζει ο ΣΦΕΕ για την έκδοση της Υπουργικής Απόφασης σχετικά με τις τροποποιήσεις στις «Διατάξεις τιμολόγησης φαρμάκων»

Στο +10,8% στην παραγωγή ασφαλίστρων – Eνισχυμένα τα unit linked

Στην αναφορά που ακολουθεί, η παραγωγή ασφαλίστρων καταγράφεται αναλυτικά ανά κλάδο, παρουσιάζονται τα μεγέθη της περιόδου Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου

Γιάννης Τοζακίδης: Οι ασφαλιστικές και η Διαμεσολάβηση οφείλουν να κάνουν κατανοητά στους πολίτες τα μεγάλα πλεονεκτήματα της ασφάλισης  

το τελευταίο διάστημα γίνονται βήματα προόδου και οι εξελίξεις κινούνται προς τη σωστή κατεύθυνση και ότι η ασφαλιστική συνείδηση των πολιτών πρέπει να ξεφύγει από την κρατική ομπρέλα

Ποιο είναι το νέο όριο ημερήσιων συναλλαγών στο IRIS

Αλλάζει το ημερήσιο όριο συναλλαγών μέσω IRIS και από 500 ευρώ που ισχύει με τα τωρινά δεδομένα, ανεβαίνει στα 1000 ευρώ με διαχωρισμό έως 500 ευρώ