back to top
11.3 C
Athens
Παρασκευή Ιανουάριος 24 2025

Hellas Direct: Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είχαν τα περισσότερα τροχαία το 2023

Οι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών είναι εκείνοι που είχαν τα περισσότερα ατυχήματα στους ελληνικούς δρόμους το 2023. Αυτή η ηλικιακή ομάδα αντάλλαξε το τηλέφωνό της (14%) κατά τη διάρκεια του συμβάντος ώστε να έχει μια επιπλέον δυνατότητα συνεννόησης, ενώ ακολούθησε η ομάδα 30-39 ετών με ποσοστό 10,8% και οι πάνω των 80 ετών σε ποσοστό με 9,3%.

Οι νέοι οδηγοί ηλικίας 20-29 ετών εμπλέκονται σε ατύχημα σε ποσοστό 18,2% με αυτοκίνητα έως 5 ετών, ενώ αυτό το ποσοστό μειώνεται στο 14,8% με αυτοκίνητα της επόμενης δεκαετίας (5-10 ετών). Το μήκος του αυτοκινήτου παίζει τον ρόλο του, καθώς για οχήματα μεγαλύτερα των 4,7 μέτρων, το ποσοστό των ατυχημάτων εκτοξεύεται στο 31,3%, ενώ αυτό το ποσοστό μειώνεται στο 16,4% για αυτοκίνητα με μήκος μεταξύ 3,7 και 4 μέτρων.

- Advertisement -

Πάνω από ένα στα τρία ατυχήματα (36,4%) αφορά παρκαρισμένο όχημα, γεγονός που σημαίνει ότι δεν υπάρχουν τραυματισμοί, παρά μόνο υλικές ζημιές. Δεύτερη συχνότερη αιτία με ποσοστό 21,2% είναι η μη τήρηση αποστάσεων και ακολουθεί με 17,9% η κίνηση με όπισθεν ή αναστροφή.

Οι οδηγοί μοτοσικλέτας ηλικίας 20-29 ετών παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ποσοστό ατυχημάτων (15,4%) με μοτοσικλέτα έως 5 ετών και ακολουθούν με 13,5% οι μηχανές 11-15 ετών και με 12% οι μηχανές 6 έως 10 ετών. Αναφορικά με τα κυβικά της μηχανής η συγκεκριμένη ηλικιακή ομάδα εμπλέκεται σε ατύχημα με μηχανές 126-400 κυβικών σε ποσοστό 16,5% και ακολουθούν με 11,4% οι μηχανές 401 -1000 κυβικών και με 10,9% τα μηχανάκια έως 125 κυβικά.

- Advertisement -

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ασφαλιστικής εταιρείας Hellas Direct, τα οποία αφορούν δεδομένα πελατών της και τα συμβάντα έχουν γίνει το 2023, οι οδηγοί ηλικίας 30-39 ετών εμπλέκονται σε ατύχημα περισσότερο με καινούργιες μηχανές. Η επόμενη ηλικιακή ομάδα 40-49 ετών εμπλέκεται σε ατύχημα συχνότερα (12,6%) με αυτοκίνητα 6-10 ετών. Οι οδηγοί ηλικίας 50-59 ετών σε ποσοστό 12% εμπλέκονται σε ατυχήματα με αυτοκίνητα 6 έως 10 ετών, ενώ με μηχανές έως 5ετίας το αντίστοιχο ποσοστό είναι 6,6%.

Η σύγκρουση με παρκαρισμένο είναι ο πιο συχνός τρόπος ατυχήματος και για το 2023 για όλες τις ηλικιακές ομάδες. Η δεύτερη πιο συνηθισμένη αιτία είναι η μη τήρηση αποστάσεων για οδηγούς, κυρίως για οδηγούς ηλικίας από 20 έως 59 ετών και ακολουθεί η κίνηση όπισθεν ή αναστροφή. Στις μηχανές η δεύτερη συχνότερη αιτία είναι κυρίως η μη τήρηση αποστάσεων.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Hellas Direct αναβαθμίζει τη διαδικασία σύναψης συμβολαίου αξιοποιώντας το gov.gr

Η Hellas Direct, πιστή στις αξίες της για την καινοτομία και υψηλού επιπέδου εξυπηρέτηση, είναι η πρώτη ασφαλιστική που αξιοποιεί την υπηρεσία του gov.gr

Eλλιπής εκπαίδευση οδηγών και κίνδυνος στους δρόμους

Η εκπαίδευση των οδηγών αποτελεί κρίσιμο παράγοντα για την οδική ασφάλεια και την οδηγική παιδεία. Το επίπεδο εκπαίδευσης των εκπαιδευτών

Κατερίνα Σέιχ αλ Μπασατένα, Hellas Direct: Oι 3 συχνότεροι λόγοι κλήσης Οδικής Βοήθειας

Στην τελευταία θέση στην Ευρωπαϊκή Ένωση βρίσκεται η Ελλάδα αναφορικά με την ηλικία του στόλου οχημάτων που κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

H Hellas Direct βάφει με χρώμα τη φετινή Black Friday

Μιας και η ασφάλεια δεν είναι υπόθεση μιας μέρας, η Hellas Direct αποφάσισε φέτος να γιορτάσει διαφορετικά τη Black Friday.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

“Επίσημη πρώτη” για το Παρατηρητήριο Ιδιωτικής Ασφάλισης έναντι Φυσικών Καταστροφών

Συνεδρίασε για πρώτη φορά, στις 21 Ιανουαρίου 2025, το Συμβούλιο Ιδιωτικής Ασφάλισης έναντι Φυσικών Καταστροφών, του Παρατηρητηρίου Ιδιωτικής Ασφάλισης

Allianz Risk Barometer 2025: Οι κυβερνοεπιθέσεις ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος παγκοσμίως

Οι κυβερνοεπιθέσεις, όπως παραβιάσεις δεδομένων ή επιθέσεις ransomware, και διακοπές λειτουργίας συστημάτων IT, όπως το περιστατικό

Τα νέα για τις ασφαλίσεις που θα ακουστούν την επόμενη εβδομάδα

Εμείς εδώ από την στήλη του Editorial σήμερα και προσωρινά μέχρι να ανακοινωθεί το όνoμά του θα το ονομάσουμε «Παρατηρητήριο των Αγορών»...

Εμπόδιo το Μάαστριχτ στην μεταρρύθμιση των συνταξιοδοτικών συστημάτων σε Ελλάδα

Τη σημαντική υστέρηση της Ελλάδας σε σχέση με άλλες χώρες της ΕΕ σε ό,τι αφορά την ύπαρξη ενός ισχυρού κεφαλαιοποιητικού πυλώνα

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μέτρα για τα Φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ και την καλύτερη εξυπηρέτηση των ασθενών

Σε μέτρα προχωρά η ηγεσία του Υπουργείου Υγείας για την ανακούφιση από την αναμονή των ασθενών που εξυπηρετούνται από τα Φαρμακεία του ΕΟΠΥΥ

“Επίσημη πρώτη” για το Παρατηρητήριο Ιδιωτικής Ασφάλισης έναντι Φυσικών Καταστροφών

Συνεδρίασε για πρώτη φορά, στις 21 Ιανουαρίου 2025, το Συμβούλιο Ιδιωτικής Ασφάλισης έναντι Φυσικών Καταστροφών, του Παρατηρητηρίου Ιδιωτικής Ασφάλισης

Allianz Risk Barometer 2025: Οι κυβερνοεπιθέσεις ο μεγαλύτερος επιχειρηματικός κίνδυνος παγκοσμίως

Οι κυβερνοεπιθέσεις, όπως παραβιάσεις δεδομένων ή επιθέσεις ransomware, και διακοπές λειτουργίας συστημάτων IT, όπως το περιστατικό

Τα νέα για τις ασφαλίσεις που θα ακουστούν την επόμενη εβδομάδα

Εμείς εδώ από την στήλη του Editorial σήμερα και προσωρινά μέχρι να ανακοινωθεί το όνoμά του θα το ονομάσουμε «Παρατηρητήριο των Αγορών»...

e-ΕΦΚΑ: Πότε καταβάλλονται οι συντάξεις Φεβρουαρίου

Εντός της ερχόμενης εβδομάδας, θα καταβληθούν οι συντάξεις μηνός Φεβρουαρίου 2025 από τον e-ΕΦΚΑ.