back to top
11 C
Athens
Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2025

Εικονική πραγματικότητα των εκδηλώσεων ή ο ρεαλισμός φθηνού ασφαλίστρου;

 του Νίκου Σακελλαρίου

«Αχος βαρύς» ακούγεται, ελάχιστες  πρωτασφαλίσεις βλέπουμε. Εκδηλώσεις επί εκδηλώσεων, ομιλίες επί ομιλιών  για την αναγκαιότητα της ιδιωτικής ασφάλισης , περί ΣΔΙΤ  και άλλων ‘καινών δαιμονίων’ και για άνοδο στον κλάδο υγείας αλλά  εάν  κάποιος περάσει από τον πράκτορα της γειτονιάς του θα δει μία διαφορετική εικόνα.  Ελάχιστοι και μάλλον φοβισμένοι πελάτες που ψάχνουν με πρώτο κριτήριο την τιμή.  Τι κι αν γράφει ο (κλαδικός) Τύπος και αναφέρει η ΤτΕ, για φερέγγυες εταιρείες με υψηλούς δείκτες SCR ;  Αυτά μάλλον είναι ‘ψιλά γράμματα’ για τον μέσο πελάτη.

- Advertisement -

«Όσο πιο φθηνό» είναι το δόγμα του πελάτη και ματαίως προσπαθούμε εταιρείες και Τύπος να καταδείξουμε την ανάγκη για υψηλές υπηρεσίες  και φερεγγυότητα.

Πλέον οι εταιρείες και οι άνθρωποί τους μπορεί να προβάλλουν το τεχνοκρατικό προφίλ τους στα Συνέδρια και να επαναλαμβάνουν τα τετριμμένα  αλλά στα γραφεία των εταιρειών και στα επαγγελματικά γραφεία των διαμεσολαβούντων η εικόνα είναι διαφορετική.  «Μάχες χαρακωμάτων» για να πάρουν ένα μεγάλο  συμβόλαιο, μάχες με τους συνεργάτες για μία συμφέρουσα εκατέρωθεν προμήθεια, μάχες με τους πελάτες για να πληρωθούν εγκαίρως τα συμβόλαια. Όσο το διαθέσιμο εισόδημα νοικοκυριών  μειώνεται τόσο εντονότερη θα είναι η στροφή προς το ‘φθηνό ασφάλιστρο’.

- Advertisement -

Η άνοδος  των ΕΠΥ δείχνει ότι  καλύπτουν  κάποιες ανάγκες για φθηνά ασφάλιστρα  ανεξάρτητα καλύψεων και υπηρεσιών.  Όσο το «κρύβουμε κάτω από το χαλί»  και το αφορίζουμε  δεν μπορούμε να το αλλάξουμε.  Κάποιες εταιρείες προσπαθούν να προσαρμοστούν και να ανταγωνιστούν  τιμολογιακά μειώνοντας έτσι και τους δείκτες φερεγγυότητάς τους.  Σωστό ή όχι είναι σίγουρα θεμιτό.

Ο κλάδος βιώνει και το 2018 μία εικονική πραγματικότητα.  Την πραγματικότητα των εκδηλώσεων  που  κοντράρεται με την μιζέρια της καθημερινότητας και τον αγώνα για την επαγγελματική επιβίωση των ανθρώπων του κλάδου.   Oι άνθρωποι των εταιρειών  το γνωρίζουν.  Οι διαμεσολαβούντες το βιώνουν καθημερινά.  Έτσι οι εταιρείες  προσαρμόζονται σε  όρους  ρευστότητας και παραγωγής προκειμένου να έχουν ικανοποιημένους μετόχους.  Το 2017 έδειξε μία στασιμότητα σε σχέση με το 2016. Το α’ δίμηνο 2018  θα δείξει κάτι παρόμοιο;

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ι. Βοτσαρίδης: Οι τρεις στόχοι της Interlife – Τι αναφέρει για το κόστος υγείας

Κατά τον CEO της ασφαλιστικής, οι αυξημένοι κίνδυνοι δημιουργούν χώρο για ανάπτυξη σε εταιρείες με σωστό underwriting και σαφείς στρατηγικές

Από την αρχή «ο ρυπαίνων πληρώνει» στην πράσινη ασφάλιση: Ο ρόλος της ασφαλιστικής αγοράς

Η διπλή πρόκληση για την εγχώρια αγορά και τα οφέλη που κομίζει η «Green Line» της Interamerican σε πελάτες και συνεργάτες

Η αξία της ισχυρής φωνής του ΣΠΑΤΕ στην εποχή των αλλαγών

Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς και οι προσδοκίες των πελατών μεταβάλλονται, οι συλλογικοί φορείς μπορούν να λειτουργήσουν ως πυλώνας στρατηγικής στήριξης

Χ. Φυτέα: Ο ασφαλιστικός διαμεσολαβητής δεν αντικαθίσταται από τεχνολογία

Η πρόσφατη παρέμβαση της Χριστίνας Φυτέα στην τηλεόραση του OPEN έβγαλε ξεκάθαρη είδηση...

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Ποιο ήταν το συμβατικό περιθώριο κέρδους των ασφαλιστικών το 2024, ποιος κλάδος πιέζεται

Αυξημένα συμβατικά επίπεδα περιθωρίου κέρδους, πτώση δείκτη κάλυψης Φερεγγυότητας εντοπίζει μεταξύ άλλων η Ετήσια Έκθεση της KPMG

Generali Hellas και Ευρωκλινική: Η αξία της συνένωσης

Οι δύο οργανισμοί μαζί μπορούν να προσφέρουν πολύ περισσότερα, ανοίγοντας τον δρόμο για ένα νέο μοντέλο ολοκληρωμένης φροντίδας

Οδική βοήθεια: Υπόσχεση ή πρόκληση;

Αν και η οδική βοήθεια στην Ελλάδα παραμένει πολύτιμη, η αξία της στην πράξη δοκιμάζεται από πολλούς παράγοντες

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Εκλογές της ΕΣΑΠΕ: Με συμμετοχή και καθαρή εντολή για τη συνέχεια

Το νέο ΔΣ καλείται να χαράξει το πλάνο της επόμενης περιόδου, σε μια εποχή θεσμικών και λειτουργικών αλλαγών

Τοπική Αυτοδιοίκηση: Στρατηγική, πόροι και διακυβέρνηση για αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης

Ο Δήμαρχος Θεσ/κης Στ. Αγγελούδης και οι Περιφερειάρχες Πελ/σου Δ. Πτωχός και Δ. Μακεδονίας Γ. Αμανατίδης στο Συνέδριο «Redefining the Future Horizons»

Η Syndea Insurance υπενθυμίζει: «Στις γιορτές, προσοχή στους δρόμους και… κόκκινο μόνο στη χαρά!»

Σε μια περίοδο όπου τα τροχαία ατυχήματα παρουσιάζουν παραδοσιακά αύξηση, η εταιρεία επενδύει σε μήνυμα πρόληψης και υπευθυνότητας

Τα Coffee Business Awards 2025 έρχονται στις 17 Δεκεμβρίου

Η κορυφαία διοργάνωση για τον κλάδο της καφεστίασης επιστρέφει για 7η χρονιά, με ανανεωμένο concept - Βίντεο και πληροφορίες συμμετοχής

Διευθυντής Marketing-Εταιρικής Επικοινωνίας και Head of Product Management στην Τειρεσίας αναλαμβάνει ο Γιάννης Σηφάκης

Ο κ. Σηφάκης έχει εργαστεί σε διοικητικές θέσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, σε εταιρείες όπως η ING και η Εθνική Ασφαλιστική