back to top
31.2 C
Athens
Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025

Ε-ΕΦΚΑ: Έτσι εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης

Πάνω από 1,4 εκατ. συναλλαγές ολοκληρώθηκαν ηλεκτρονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. Σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός ενημερώνει τους πολίτες για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Αναλυτικά:

- Advertisement -

α. 6 ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (πίνακας Α), τέθηκαν σταδιακά σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, μέσω των οποίων έχουν ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα 939.090 συναλλαγές ασφαλισμένων.

β. Την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μέσω της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος, το οποίο διεκπεραιώνεται σε δεύτερο χρόνο από τα στελέχη των υποκαταστημάτων του e-ΕΦΚΑ. Από τον Σεπτέμβριο του 2020 που λειτουργεί η πλατφόρμα έχουν διεκπεραιωθεί εξ αποστάσεως χωρίς προσέλευση στις δομές του e-ΕΦΚΑ 61.964 αιτήματα που υποβλήθηκαν στη διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv από 55.416 ασφαλισμένους.

- Advertisement -

γ. Την υποβολή αιτήματος σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv για εξυπηρέτηση στο υποκατάστημα. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 προγραμματίστηκαν και ολοκληρώθηκαν 411.712 ραντεβού από 330.217 ασφαλισμένους.

Στην περίοδο της υγειονομικής κρίσης, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στις δομές του e-ΕΦΚΑ πραγματοποιείται σύμφωνα με τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών (ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ.21190/13/11/2020), με σκοπό την αποφυγή συγχρωτισμού και την προστασία της υγείας τόσο των ασφαλισμένων όσο και του ιδίου του προσωπικού.

Στο πλαίσιο αυτό, η προσέλευση των ασφαλισμένων μέχρι τις 30/11 είναι δυνατή μόνο κατόπιν ραντεβού και για τη διεκπεραίωση μόνο συναλλαγών επείγοντος χαρακτήρα, καθώς εκ περιτροπής μέρος του προσωπικού προσέρχεται στα υποκαταστήματα και το υπόλοιπο εργάζεται εξ αποστάσεως. Οι 21 συναλλαγές επείγοντος χαρακτήρα που εξυπηρετούνται μέχρι 30/11 αποτυπώνονται στο συνημμένο πίνακα Β.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης και είτε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους για να εξυπηρετηθούν εξ’ αποστάσεως, είτε να προγραμματίσουν ραντεβού εφόσον το αίτημα είναι επείγον και περιλαμβάνεται στον πίνακα Β.

Με συναίσθηση της ευθύνης του απέναντι στους πολίτες, ο e-ΕΦΚΑ αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες της τεχνολογίας, ώστε με όρους ασφάλειας να καλυφθούν αρχικά όλες οι επείγουσες ανάγκες των ασφαλισμένων και ακολούθως το μέγιστο δυνατό ποσοστό των λοιπών αιτημάτων. Είμαστε βέβαιοι ότι οι ασφαλισμένοι θα σταθούν αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια, μέρος της εθνικής προσπάθειας που η χώρα και η κοινωνία καταβάλλει.

Πηγή: Reporter.gr

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

DASHBOARD – myEFKA: Εγκαίνια για το νέο, ψηφιακό ασφαλιστικό προφίλ

Η νέα πλατφόρμα αποτελεί μέρος των τεσσάρων στρατηγικών πρωτοβουλιών για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του φορέα

ΥΕΚΑ: Ξεκίνησαν οι δηλώσεις για το REBRAIN GREECE

Η νέα δράση εξωστρέφειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου στη Νέα Υόρκη

Οι ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων Οκτωβρίου 2025

Ποιοι συνταξιούχοι θα πληρωθούν την Πέμπτη 25/9 και ποιοι τη Δευτέρα 29/9

e-ΕΦΚΑ: Ποιους συνταξιούχους αφορά η σημερινή καταβολή αναδρομικών

Κατά την εκκαθάριση προέκυψαν 7.318 περιπτώσεις συνταξιούχων που έχουν ήδη λάβει αναδρομικά και χρήζουν επανελέγχου

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ψηφιακή απάτη: Ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει για υποκλοπή στοιχείων μέσω παραπλανητικών emails

Πώς αναγνωρίζονται τα παραπλανητικά μηνύματα - Οδηγίες προς ασφαλισμένους

DASHBOARD – myEFKA: Εγκαίνια για το νέο, ψηφιακό ασφαλιστικό προφίλ

Η νέα πλατφόρμα αποτελεί μέρος των τεσσάρων στρατηγικών πρωτοβουλιών για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του φορέα

Γεωργιάδης στην άτυπη σύνοδο Υπουργών Υγείας της ΕΕ: Έμφαση στις κλινικές έρευνες

Η συνάντηση επικεντρώθηκε στην ασφάλεια του εφοδιασμού φαρμάκων, στη διαφάνεια μέσω ανταλλαγής δεδομένων και στις κοινές προμήθειες

Νέα δωρεάν τηλεφωνική Γραμμή Υγείας «1566» – Άμεση υποστήριξη για όλους τους πολίτες

Οι ασφαλιστικές και υγειονομικές πλατφόρμες μπορούν πλέον να συνδέουν τους πελάτες τους με ολοκληρωμένη ενημέρωση και υποστήριξη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Οι Ασφαλιστές Λάρισας για τη 17η Σεπτεμβρίου: Να συμβάλλουμε σε μια κοινωνία πιο ασφαλή και αισιόδοξη

Ο Σύλλογος Επαγγελματιών Ασφαλιστών Νομού Λάρισας εύχεται σε όλους τους συναδέλφους χρόνια πολλά, με δύναμη και έμπνευση στο λειτούργημά τους

Ψηφιακή απάτη: Ο ΕΟΠΥΥ ενημερώνει για υποκλοπή στοιχείων μέσω παραπλανητικών emails

Πώς αναγνωρίζονται τα παραπλανητικά μηνύματα - Οδηγίες προς ασφαλισμένους

Η VITAEL αναλαμβάνει την ανακαίνιση του ιστορικού κτιρίου της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το έργο προβλέπει τη μετατροπή του κτιρίου σε σύγχρονο συγκρότημα γραφείων υψηλής ενεργειακής απόδοσης, με σεβασμό στην αρχιτεκτονική του ταυτότητα

DASHBOARD – myEFKA: Εγκαίνια για το νέο, ψηφιακό ασφαλιστικό προφίλ

Η νέα πλατφόρμα αποτελεί μέρος των τεσσάρων στρατηγικών πρωτοβουλιών για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του φορέα

H ΕΑΔΕ για την «Ημέρα του Ασφαλιστή»: 4 Εγγυήσεις για τον Ασφαλισμένο

Για «αφορμή να υπενθυμίσουμε τη διαχρονική συμβολή της Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης στην κοινωνία και την οικονομία» κάνει λόγο η Πρόεδρος Δ. Λύχρου