back to top
22.6 C
Athens
Παρασκευή 24 Οκτωβρίου 2025

Ε-ΕΦΚΑ: Έτσι εξυπηρετούνται οι ασφαλισμένοι κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης

Πάνω από 1,4 εκατ. συναλλαγές ολοκληρώθηκαν ηλεκτρονικά, σύμφωνα με ανακοίνωση του e-ΕΦΚΑ, κατά τη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης. Σε ανακοίνωσή του ο Οργανισμός ενημερώνει τους πολίτες για την εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων κατά τη διάρκεια της περιόδου.

Αναλυτικά:

- Advertisement -

α. 6 ολοκληρωμένες ηλεκτρονικές υπηρεσίες (πίνακας Α), τέθηκαν σταδιακά σε λειτουργία από τον Μάρτιο του 2020, μέσω των οποίων έχουν ολοκληρωθεί μέχρι σήμερα 939.090 συναλλαγές ασφαλισμένων.

β. Την εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων μέσω της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήματος, το οποίο διεκπεραιώνεται σε δεύτερο χρόνο από τα στελέχη των υποκαταστημάτων του e-ΕΦΚΑ. Από τον Σεπτέμβριο του 2020 που λειτουργεί η πλατφόρμα έχουν διεκπεραιωθεί εξ αποστάσεως χωρίς προσέλευση στις δομές του e-ΕΦΚΑ 61.964 αιτήματα που υποβλήθηκαν στη διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv από 55.416 ασφαλισμένους.

- Advertisement -

γ. Την υποβολή αιτήματος σε συνδυασμό με τον προγραμματισμό ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.efka.gov.gr/rv για εξυπηρέτηση στο υποκατάστημα. Από την 1η Σεπτεμβρίου 2020 προγραμματίστηκαν και ολοκληρώθηκαν 411.712 ραντεβού από 330.217 ασφαλισμένους.

Στην περίοδο της υγειονομικής κρίσης, η εξυπηρέτηση των ασφαλισμένων στις δομές του e-ΕΦΚΑ πραγματοποιείται σύμφωνα με τις σχετικές εγκυκλίους του Υπουργείου Εσωτερικών (ΔΙΔΑΔ/Φ.69/134/οικ.21190/13/11/2020), με σκοπό την αποφυγή συγχρωτισμού και την προστασία της υγείας τόσο των ασφαλισμένων όσο και του ιδίου του προσωπικού.

Στο πλαίσιο αυτό, η προσέλευση των ασφαλισμένων μέχρι τις 30/11 είναι δυνατή μόνο κατόπιν ραντεβού και για τη διεκπεραίωση μόνο συναλλαγών επείγοντος χαρακτήρα, καθώς εκ περιτροπής μέρος του προσωπικού προσέρχεται στα υποκαταστήματα και το υπόλοιπο εργάζεται εξ αποστάσεως. Οι 21 συναλλαγές επείγοντος χαρακτήρα που εξυπηρετούνται μέχρι 30/11 αποτυπώνονται στο συνημμένο πίνακα Β.

Οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis στην ολοκληρωμένη πλατφόρμα εξυπηρέτησης και είτε να υποβάλλουν ηλεκτρονικά το αίτημά τους για να εξυπηρετηθούν εξ’ αποστάσεως, είτε να προγραμματίσουν ραντεβού εφόσον το αίτημα είναι επείγον και περιλαμβάνεται στον πίνακα Β.

Με συναίσθηση της ευθύνης του απέναντι στους πολίτες, ο e-ΕΦΚΑ αξιοποιεί στο έπακρο τις δυνατότητες της τεχνολογίας, ώστε με όρους ασφάλειας να καλυφθούν αρχικά όλες οι επείγουσες ανάγκες των ασφαλισμένων και ακολούθως το μέγιστο δυνατό ποσοστό των λοιπών αιτημάτων. Είμαστε βέβαιοι ότι οι ασφαλισμένοι θα σταθούν αρωγοί σε αυτή την προσπάθεια, μέρος της εθνικής προσπάθειας που η χώρα και η κοινωνία καταβάλλει.

Πηγή: Reporter.gr

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

ΕΚΤ: Μετρητά στο σπίτι για περίπτωση κρίσης

«Τα μετρητά παρέχουν ένα μαξιλάρι ασφαλείας για το σύστημα πληρωμών» τονίζουν οι συντάκτες της σχετικής έκθεσης

DASHBOARD – myEFKA: Εγκαίνια για το νέο, ψηφιακό ασφαλιστικό προφίλ

Η νέα πλατφόρμα ανήκει στις τέσσερις στρατηγικές πρωτοβουλίες για τον ψηφιακό εκσυγχρονισμό του φορέα

ΥΕΚΑ: Ξεκίνησαν οι δηλώσεις για το REBRAIN GREECE

Η νέα δράση εξωστρέφειας του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 7 Δεκεμβρίου στη Νέα Υόρκη

Οι ημερομηνίες πληρωμής των συντάξεων Οκτωβρίου 2025

Ποιοι συνταξιούχοι θα πληρωθούν την Πέμπτη 25/9 και ποιοι τη Δευτέρα 29/9

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Μήνας κατά του Καρκίνου του Μαστού: Medifirst και Αθηναϊκή προλαμβάνουν, ευαισθητοποιούν και στηρίζουν

Για την Αθηναϊκή Γενική Κλινική και τα Πολυϊατρεία Medifirst, ευαισθητοποίηση σημαίνει πράξεις και συνεχής προσπάθεια

O γ.γ. Εργασιακών Σχέσεων Ν. Μηλαπίδης στη Σύνοδο του ΟΟΣΑ για την Απασχόληση, την Εργασία και τις Κοινωνικές Υποθέσεις

«Στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης» επισήμανε «η δημογραφική γήρανση και η τεχνολογική αλλαγή αποτελούν συγκλίνουσες δυνάμεις»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΕΟΠΥΥ: Αυστηρή σύσταση για τις παράνομες χρεώσεις από ιδιωτικούς παρόχους υγείας

Επανειλημμένες καταγγελίες για παρατυπίες - Η ΕΛΛΟΚ επαναφέρει την πρότασή της για θεσμοθέτηση τακτικής αξιολόγησης των συμβεβλημένων παρόχων

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών πρωτοπορεί με πράσινα χειρουργεία και αποτύπωση αναισθητικών αερίων

Για τον Δρ. Βασίλη Γ. Αποστολόπουλο, η τεχνολογική και ιατρική πρόοδος αποκτά αξία μόνο όταν συνοδεύεται από σεβασμό προς το περιβάλλον

Νέα διάκριση για τον Τάσο Χατζηθεοδοσίου – Ανάμεσα στους κορυφαίους 40 νέους επιχειρηματίες της Ελλάδας για το 2025

Υπό τη διοίκησή του, η Mega Brokers έχει αναδειχθεί σε έναν από τους πλέον δυναμικούς και εξωστρεφείς ομίλους του κλάδου

ERB Cyprialife και ERB Asfalistiki: Νέα, κοινή καμπάνια και εταιρική τοποθέτηση

Υπό το κεντρικό μήνυμα: «Στη ζωή, η ασφάλεια είναι κάτι περισσότερο από ένα συμβόλαιο»

Μήνας κατά του Καρκίνου του Μαστού: Medifirst και Αθηναϊκή προλαμβάνουν, ευαισθητοποιούν και στηρίζουν

Για την Αθηναϊκή Γενική Κλινική και τα Πολυϊατρεία Medifirst, ευαισθητοποίηση σημαίνει πράξεις και συνεχής προσπάθεια