back to top
36.7 C
Athens
Παρασκευή 27 Ιουνίου 2025

Crowdhackathon #Insurance: Σαββατοκύριακο με έμφαση στις τεχνολογικές εφαρμογές για την ασφαλιστική αγορά

του Νίκου Σακελλαρίου

«Δώστε έμφαση στην τεχνολογική πρωτοπορία και στην επιχειρηματικότητα, ώστε να μείνουν οι νέοι με όραμα στην Ελλάδα» ήταν το μότο της εκδήλωσης Crowdhackathon#Insurance που διοργάνωσε η Crowdpolicy σε συνεργασία με την Ethos Media στην Τεχνόπολη (Innovathens) στο Γκάζι. Μια ιδιαίτερη εκδήλωση, που είχε ως στόχο να δώσει την ευκαιρία σε νέους να επιδείξουν τις τεχνολογικές τους γνώσεις προσφέροντας ιδέες και επιλογές με εφαρμογές στον κλάδο της ασφάλισης.

- Advertisement -

kouΟ πρόεδρος της Ethos Media Κωνσταντίνος Ουζούνης, καλωσορίζοντας τους διαγωνιζόμενους και τα στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς που παραβρέθηκαν το Σάββατο το πρωί στην εκδήλωση, τόνισε ότι η τιμητική συνεργασία με την Crowdpolicy έχει στόχο να δώσει ευκαιρίες διάκρισης και ανέλιξης σε νέους ανθρώπους, αλλά και να δημιουργήσει νέες συνεργασίες.

Ο υπεύθυνος IT της Interamerican Ξενοφών Λιαπάκης χαιρέτισε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης τους Crowdhackathon#Insurance τονίζοντας ότι δίνει χώρο στα νέα ταλέντα. Η Λιαπάκης InteramericanInteramerican είναι η μεγαλύτερη digital εταιρεία στην Ελλάδα, επισήμανε. Η διάθεση των ασφαλιστικών προϊόντων χρειάζεται μαζί με το δίκτυο και τη βοήθεια της τεχνολογίας, και η τεχνολογία έχει μπει για τα καλά στην ασφαλιστική αγορά. Ήδη υπάρχουν πολλά startups, τα οποία λειτουργούν και προς όφελος της ασφαλιστικής αγοράς, ενώ αυξάνονται τα digital προϊόντα για τον ασφαλιστικό κλάδο. Η Interamerican αναπτύσσει σημαντικές πρωτοβουλίες με τα Πανεπιστήμια πάνω στο θέμα των νέων τεχνολογιών και, όπως εκτίμησε ο κ. Λιαπάκης, θα προκύψουν θετικά αποτελέσματα.

- Advertisement -

togiaΗ Μπέσσυ Τόγια, γενική διευθύντρια Τεχνολογίας και Ανάπτυξης της Eurolife, ανέφερε ότι η εταιρεία της, μέλος του ομίλου Fairfax, συμμετέχει πρώτη φορά σε τέτοια εκδήλωση και θα στηρίξει και άλλες προσπάθειες που θα έχουν ως στόχο τη μεγαλύτερη διείσδυση της εταιρείας στις νέες τεχνολογίες. «Οι νέες τεχνολογίες μπορούν να επηρεάσουν θετικά την ασφαλιστική αγορά και οι περισσότερες είναι ήδη εδώ. Η μεγάλη πρόκληση για την ασφαλιστική αγορά είναι να καταφέρει να συνδυάσει τη δημιουργία νέων προϊόντων και την ισόρροπη ανάπτυξη δικτύων με τις νέες τεχνολογικές εφαρμογές» σχολίασε η ίδια και πρόσθεσε: «Έχουμε ήδη ξεκινήσει ένα όμορφο ταξίδι με τον νέο μας μέτοχο, τη Fairfax, με έμφαση στο τρίπτυχο ήθος-λογική-πάθος».

papadonopoulos«Έπρεπε να είμαστε σ’ αυτή την εκδήλωση που ενθαρρύνει τα νέα startups και είμαστε αρωγοί σε κάθε νέα προσπάθεια που θα έχει ως στόχο να προσφέρει το καλύτερο για τον καταναλωτή» δήλωσε από την πλευρά του ο Σωτήρης Παπαντωνόπουλος, δημιουργός και πρόεδρος της Insurance Market. Όπως εξήγησε, η εν λόγω πλατφόρμα πωλήσεων βρίσκεται στο top 10 με 110.000 πελάτες και μάλιστα με ένα από τα υψηλότερα σκορ ικανοποίησής τους. Το Insurance Market συγκεντρώνει και αξιολογεί τα δεδομένα από τις συμπεριφορές των καταναλωτών (customer behavior) και δημιουργεί συγκεκριμένες κατηγορίες τιμολόγησης (segments) σε stefanopoulouμια διαρκή αναζήτηση των καλύτερων επιλογών για τον καταναλωτή. «Αυτός που θα επιβιώσει είναι αυτός που μαθαίνει» κατέληξε ο κ. Παπαντωνόπουλος.

Η υπεύθυνη marketing της Carglass Μάρθα Στεφανοπούλου χαρακτήρισε την εταιρεία της full digital και εστιαζόμενη στην καινοτομία. «Οι αλλαγές στο αυτοκίνητο επικεντρώνονται πλέον σε θέματα ασφάλειας και η Carglass πρωτοπορεί στις τεχνολογικές εξελίξεις» υπογράμμισε η ίδια.

JΚαθοριστική από την πλευρά της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης ήταν η παρουσία και η εισήγηση της εκπροσώπου του ΣΕΜΑ Ευγενίας Καφφετζή, η οποία εξήρε τη σημαντική συνεισφορά του ανθρώπινου παράγοντα στη διανομή των ασφαλιστικών προϊόντων και ειδικότερα του κλάδου μεσιτών στην ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς. Ταυτόχρονα, παρατήρησε, οι μεσίτες υποστηρίζουν όλες τις καινοτόμες προσπάθειες που βασίζονται στην ψηφιακή τεχνολογία. «Χρειαζόμαστε επενδύσεις και υποστήριξη με κουλτούρα για την οικονομία. Εμείς επενδύουμε σε εσάς» είπε απευθυνόμενη στο ακροατήριο η κ. Καφφετζή.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Carglass® συμμετείχε στις «Ημέρες Καριέρας» της ΔΥΠΑ 2025

Για ακόμη μία χρονιά, η Carglass® Ελλάδας συμμετείχε στην εκδήλωση «Ημέρες Καριέρας ΔΥΠΑ», η οποία πραγματοποιήθηκε στο Εκθεσιακό Κέντρο Περιστερίου

Eurolife FFH: Νέα προγράμματα Ασφάλισης Έργου My Protection Combo

Η Eurolife FFH, μέλος της Fairfax Financial Holdings Ltd, ανταποκρινόμενη στις απαιτήσεις του σύγχρονου επαγγελματία που επιθυμεί

Κ. Κερίκου: Οι εργαζόμενοί μας αποτελούν καθοριστικό παράγοντα για το μέλλον και την επιτυχία της Eurolife FFH

«Το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας μας αποτελεί το κύριο συστατικό της επιτυχίας του ομίλου Eurolife FFH. Τα στελέχη μας δεν είναι απλά μέλη μιας ομάδας

Διπλή Διάκριση για την Carglass Ελλάδος στα Belron Exceptional People Awards 2024

Δύο σημαντικές διακρίσεις κατέκτησε η Carglass®Ελλάδοςστον παγκόσμιο διαγωνισμό Belron® Exceptional People Awards 2024

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Μ. Κοκολάκης, InTTrust: Η τεχνολογία δεν είναι αυτοσκοπός, είναι ένα μέσο

Ομιλία - Παρουσίαση κατά τη διάρκεια του 18th Insurance Conference #inco25 έκανε ο κ. Μάνος Κοκολάκης MSc, Customer Success Manager - InTTrust.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

«Εξαιρετική κίνηση της Pharma PLUS είναι η συνεργασία με το AFFIDEA»

Με πορεία δεκαεπτά ετών και μια μοναδική συνεργασία με τη Pharma PLUS, η Χιτοπούλα Μελίδου μιλά για την ισχυρή συμμαχία τους

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο Κατάστημα – Μίνι Μάρκετ ΓΕΒ στη Βλάστη

Η ΕΜΠΟΡΟΤΕΧΝΙΚΗ - ΓΕΒ επεκτείνει τη φυσική της παρουσία, εγκαινιάζοντας ένα κατάστημα - Μίνι Μάρκετ στο Πρατήριο Καυσίμων Βλάστης

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο