back to top
37.7 C
Athens
Τετάρτη 23 Ιουλίου 2025

CII: Τρία βήματα για να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη στην ασφάλιση

Την ανάγκη να γίνουν άλματα εκ μέρους των εκπροσώπων του ασφαλιστικού κόσμου προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης τονίζει το Chartered Insurance Institute, εισηγούμενο τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις.

Πρόσφατη έρευνα με τη συμμετοχή 1.000 μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων καταδεικνύει ότι εκείνες που επηρεάστηκαν σημαντικά από την πανδημία και το locκdown, εξέφρασαν ανησυχίες για το ζήτημα των εξαιρέσεων κάλυψης, ενώ όσες δεν επηρεάστηκαν πολύ, επικεντρώθηκαν στο θέμα της ανανέωσης συμβολαίων και των τιμών.

- Advertisement -

Η εν λόγω ομάδα επιχειρήσεων, αιτήθηκε να υπάρξει μεγαλύτερη σαφήνεια, έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να κατανοήσουν πώς και πότε μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις.

Τούτων λεχθέντων, το CII, σύμφωνα με το insurancetimes.co.uk,  εισηγείται ένα «τρίπτυχο» προσέγγισης των επιμέρους ζητημάτων προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη προς τον κόσμο της ασφάλισης.

- Advertisement -
  • Βρείτε καλύτερους τρόπους να επικοινωνήσετε και να αντιμετωπίσετε το ζήτημα της ανανέωσης. Πρωτοβουλίες όπως το «Action Points for General Insurance Pricing» στη Βρετανία, έχουν οδηγήσει σε μια σταδιακή βελτίωση του κλίματος εμπιστοσύνης από τις ΜμΕ προς τις ασφαλιστικές. Ωστόσο το θέμα αυτό παραμένει φλέγον στη Βρετανία και σε πολλές ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Οι ΜμΕ επιθυμούν να λάβουν μεγαλύτερες «εγγυήσεις» σχετικά με τα συγκεκριμένα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστές προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι υπάρχοντες πελάτες τους  αντιμετωπίζονται δίκαια σε σύγκριση με τους νέους πελάτες.
  • Βελτιώστε τις διαδικασίες παροχής συμβουλών για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες κατανοούν τόσο τους ασφαλίσιμους όσο και τους μη ασφαλίσιμους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και τι μπορούν να κάνουν για κάθε έναν από αυτούς.
  • Προχωρήστε στη διευθέτηση αξιώσεων μέσω διαπραγμάτευσης όπου είναι δυνατόν. Υπάρχει ακόμη περιθώριο για τις επιχειρήσεις να συνάψουν συμφωνίες με πελάτες σχετικά με το επίπεδο βοήθειας που μπορούν να προσφέρουν. Η βοήθεια που παρέχεται σε πρώιμο στάδιο θα δημιουργήσει περισσότερη εμπιστοσύνη συγκριτικά με μία αποζημίωση που θα δοθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Ο Matthew Connell, διευθυντής Πολιτικής και Δημοσίων Υποθέσεων στο CII σχολίασε σχετικά ότι «οι επιχειρήσεις που χτυπήθηκαν περισσότερο λόγω covid-19, ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για τις εξαιρέσεις που υπάρχουν στα συμβόλαια… Οι ΜμΕ κατανοούν την αξία της ασφάλισης, ωστόσο  επιθυμούν μία καλύτερη και πιο κατανοητή συζήτηση σχετικά με το πώς να διαχειρίζονται τους κινδύνους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ιωάννης Ρόκας: Η αξιοπιστία ανοίγει τον δρόμο για εμπέδωση της ασφαλιστικής συνείδησης

Το μείζον θέμα της εμπιστοσύνης στη σχέση ασφαλισμένου, διαμεσολαβητή και ασφαλιστικής εταιρείας θίγει, μεταξύ άλλων, ο διαπρεπής νομικός και ομότιμος καθηγητής του Εμπορικού Δικαίου στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ. Ιωάννης Ρόκας

EY: Τα οφέλη της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση

Το 81% των στελεχών που συμμετείχαν στο πρόσφατο webcast της EY Ελλάδος, εκτιμά ότιοι διατάξεις του νέου νόμου βρίσκονται προς τη σωστή

Ανάπτυξη του Financial Planning από την INTERAMERICAN

Συγκροτημένο πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης των συνεργατών του δικτύου Αgency στο financial planning, σε συνεργασία με το ΑCHMEA Academy και τη ΕURAPCO - Μοναδική ελληνική παρουσία στο Festival of Financial Planning, που οργανώθηκε τον Νοέμβριο στο Μπέρμιγχαμ

Θέλετε μία επιτυχημένη ή μία χρήσιμη επιχείρηση;

Οι millenials ουδόλως ενδιαφέρονται για τα τρανταχτά ονόματα. Θέλουν προϊόντα με αξία και απόδοση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns

Ασφαλιστική Διαμεσολάβηση: Πολύ σοβαρά τα προβλήματα στην ασφάλιση υγείας

Οι ασφαλιστικές επιχειρούν συνομιλίες για να κλείσουν συμφωνίες με κάποια νοσοκομεία τα οποία δίνουν καλύτερα τιμολόγια.

Στη Generali Hellas η Ευρωκλινική

H Akkadia Holdings Limited ανακοινώνει την υπογραφή συμφωνίας για τη μεταβίβαση του συνόλου των μετοχών της στον Όμιλο Ευρωκλινικής στην Generali Hellas.

ΗΠΑ: Οικογενειακή υπόθεση η επίθεση μολότοφ σε ασφαλιστικό πρακτορείο;

Άνδρας κατηγορείται για επίθεση με μολότοφ σε ασφαλιστικό πρακτορείο της Φλόριντα, ανταγωνιστή της... αδερφής του

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Όλες οι νέες προβλέψεις του νόμου για τους (αντ)ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Τι προβλέπεται για τη διαγραφή από το ειδικό μητρώο διαμεσολαβητών και την απαλλαγή από το ελάχιστο τεκμαρτό εισόδημα

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Για πόσο θα γίνεται ανεκτή η καταχρηστική συμπεριφορά των τραπεζών;

Στο ίδιο έργο θεατές παραμένουμε πολίτες και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, σχετικά με την απαράδεκτη τακτική των τραπεζών στο θέμα των προμηθειών

Απορρίφθηκε η αγωγή του Ελληνικού Δημοσίου κατά της Novartis

Η απόφαση του Πρωτοδικείου Αθηνών φέρνει νέα δεδομένα στη νομική διαχείριση της υπόθεσης Novartis.

Νέα εκστρατεία phishing, με υποτιθέμενες ενημερώσεις του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού

Για σημαντική κλιμάκωση στις τακτικές phishing κάνει λόγο η Kaspersky, καθώς οι επιτιθέμενοι εξατομικεύουν τα συνημμένα έγγραφα

Νέο podcast: Και Αν Συμβεί… Η νέα γενιά να αλλάξει την ασφάλιση με τεχνητή νοημοσύνη;

Νέο επεισόδιο της σειράς podcast «Και Αν Συμβεί...», με καλεσμένο τον Λεωνίδα Διαμαντόπουλο, ιδρυτή & CEO της TechIns