back to top
13.4 C
Athens
Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

CII: Τρία βήματα για να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη στην ασφάλιση

Την ανάγκη να γίνουν άλματα εκ μέρους των εκπροσώπων του ασφαλιστικού κόσμου προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης τονίζει το Chartered Insurance Institute, εισηγούμενο τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις.

Πρόσφατη έρευνα με τη συμμετοχή 1.000 μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων καταδεικνύει ότι εκείνες που επηρεάστηκαν σημαντικά από την πανδημία και το locκdown, εξέφρασαν ανησυχίες για το ζήτημα των εξαιρέσεων κάλυψης, ενώ όσες δεν επηρεάστηκαν πολύ, επικεντρώθηκαν στο θέμα της ανανέωσης συμβολαίων και των τιμών.

- Advertisement -

Η εν λόγω ομάδα επιχειρήσεων, αιτήθηκε να υπάρξει μεγαλύτερη σαφήνεια, έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να κατανοήσουν πώς και πότε μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις.

Τούτων λεχθέντων, το CII, σύμφωνα με το insurancetimes.co.uk,  εισηγείται ένα «τρίπτυχο» προσέγγισης των επιμέρους ζητημάτων προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη προς τον κόσμο της ασφάλισης.

- Advertisement -
  • Βρείτε καλύτερους τρόπους να επικοινωνήσετε και να αντιμετωπίσετε το ζήτημα της ανανέωσης. Πρωτοβουλίες όπως το «Action Points for General Insurance Pricing» στη Βρετανία, έχουν οδηγήσει σε μια σταδιακή βελτίωση του κλίματος εμπιστοσύνης από τις ΜμΕ προς τις ασφαλιστικές. Ωστόσο το θέμα αυτό παραμένει φλέγον στη Βρετανία και σε πολλές ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Οι ΜμΕ επιθυμούν να λάβουν μεγαλύτερες «εγγυήσεις» σχετικά με τα συγκεκριμένα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστές προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι υπάρχοντες πελάτες τους  αντιμετωπίζονται δίκαια σε σύγκριση με τους νέους πελάτες.
  • Βελτιώστε τις διαδικασίες παροχής συμβουλών για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες κατανοούν τόσο τους ασφαλίσιμους όσο και τους μη ασφαλίσιμους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και τι μπορούν να κάνουν για κάθε έναν από αυτούς.
  • Προχωρήστε στη διευθέτηση αξιώσεων μέσω διαπραγμάτευσης όπου είναι δυνατόν. Υπάρχει ακόμη περιθώριο για τις επιχειρήσεις να συνάψουν συμφωνίες με πελάτες σχετικά με το επίπεδο βοήθειας που μπορούν να προσφέρουν. Η βοήθεια που παρέχεται σε πρώιμο στάδιο θα δημιουργήσει περισσότερη εμπιστοσύνη συγκριτικά με μία αποζημίωση που θα δοθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Ο Matthew Connell, διευθυντής Πολιτικής και Δημοσίων Υποθέσεων στο CII σχολίασε σχετικά ότι «οι επιχειρήσεις που χτυπήθηκαν περισσότερο λόγω covid-19, ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για τις εξαιρέσεις που υπάρχουν στα συμβόλαια… Οι ΜμΕ κατανοούν την αξία της ασφάλισης, ωστόσο  επιθυμούν μία καλύτερη και πιο κατανοητή συζήτηση σχετικά με το πώς να διαχειρίζονται τους κινδύνους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ιωάννης Ρόκας: Η αξιοπιστία ανοίγει τον δρόμο για εμπέδωση της ασφαλιστικής συνείδησης

Το μείζον θέμα της εμπιστοσύνης στη σχέση ασφαλισμένου, διαμεσολαβητή και ασφαλιστικής εταιρείας θίγει, μεταξύ άλλων, ο διαπρεπής νομικός και ομότιμος καθηγητής του Εμπορικού Δικαίου στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ. Ιωάννης Ρόκας

EY: Τα οφέλη της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση

Το 81% των στελεχών που συμμετείχαν στο πρόσφατο webcast της EY Ελλάδος, εκτιμά ότιοι διατάξεις του νέου νόμου βρίσκονται προς τη σωστή

Ανάπτυξη του Financial Planning από την INTERAMERICAN

Συγκροτημένο πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης των συνεργατών του δικτύου Αgency στο financial planning, σε συνεργασία με το ΑCHMEA Academy και τη ΕURAPCO - Μοναδική ελληνική παρουσία στο Festival of Financial Planning, που οργανώθηκε τον Νοέμβριο στο Μπέρμιγχαμ

Θέλετε μία επιτυχημένη ή μία χρήσιμη επιχείρηση;

Οι millenials ουδόλως ενδιαφέρονται για τα τρανταχτά ονόματα. Θέλουν προϊόντα με αξία και απόδοση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Οι συλλογικές αγωγές στον φαρμακευτικό τομέα γίνονται πιο περίπλοκες και ασταθείς

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται αύξηση των ομαδικών αγωγών αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, που στρέφονται κατά φαρμακευτικών, τροφίμων και χημικών προϊόντων

Marsh & McLennan: στοχεύει σε νέες εξαγορές μετά τις McGriff και Carpenter Turner

Η Marsh & McLennan Companies, Inc (MMC) ολοκλήρωσε πριν την προβλεπόμενη ημερομηνία την εξαγορά της McGriff Insurance Services ύψους 7,75 δισεκατομμυρίων δολαρίων τοις μετρητοίς,

ΠΕΚΑΠ: Ετοιμη να καταθέσει μέτρα για τις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας, ανοικτό κάλεσμα σε ασφαλιστές

η ΕΑΕΕ αναφέρει η ΠΕΚΑΠ αναγνωρίζει ότι η  αύξηση των ασφαλίστρων έχει συνέπειες τόσο για τους καταναλωτές, όσο και για τις εταιρείες - μέλη της Ένωσης

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

H EAEE χορηγός στην εκδήλωση του ΟΠΑ για τη βράβευση του εθελοντισμού

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΟΠΑ) επιβράβευσε 115 εθελοντές φοιτητές και φοιτήτριες του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024 για την προσφορά τους

Karavias Underwriting Agency: Αύξηση των ορίων στις εγγυητικές επιστολές

Στόχος της Karavias Underwriting Agency όλα αυτά τα χρόνια, είναι να δημιουργεί και να εξελίσσει καινοτόμα προϊόντα

Στις αρχές Δεκεμβρίου, η ΕΥΡΩΠΗ Holdings θα εισέλθει προς διαπραγμάτευση στο Χ.Α 

Η «ΕΥΡΩΠΗ Ηoldings» θα προχωρήσει στην προσυμφωνημένη εξαγορά της "Ευρώπη Ασφαλιστική" μέχρι τις αρχές του 2025 και θα ακολουθήσει η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου 

Οι συλλογικές αγωγές στον φαρμακευτικό τομέα γίνονται πιο περίπλοκες και ασταθείς

Τα τελευταία χρόνια, παρατηρείται αύξηση των ομαδικών αγωγών αξίας δισεκατομμυρίων δολαρίων, που στρέφονται κατά φαρμακευτικών, τροφίμων και χημικών προϊόντων

Visa: 10 συμβουλές για να κάνετε τις αγορές σας με ασφάλεια 

Σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της Visa ‘’Απειλές απάτης στις γιορτές 2024’’, οι απειλές αυτές κλιμακώνονται.