back to top
23 C
Athens
Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2025

CII: Τρία βήματα για να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη στην ασφάλιση

Την ανάγκη να γίνουν άλματα εκ μέρους των εκπροσώπων του ασφαλιστικού κόσμου προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης τονίζει το Chartered Insurance Institute, εισηγούμενο τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις.

Πρόσφατη έρευνα με τη συμμετοχή 1.000 μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων καταδεικνύει ότι εκείνες που επηρεάστηκαν σημαντικά από την πανδημία και το locκdown, εξέφρασαν ανησυχίες για το ζήτημα των εξαιρέσεων κάλυψης, ενώ όσες δεν επηρεάστηκαν πολύ, επικεντρώθηκαν στο θέμα της ανανέωσης συμβολαίων και των τιμών.

- Advertisement -

Η εν λόγω ομάδα επιχειρήσεων, αιτήθηκε να υπάρξει μεγαλύτερη σαφήνεια, έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να κατανοήσουν πώς και πότε μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις.

Τούτων λεχθέντων, το CII, σύμφωνα με το insurancetimes.co.uk,  εισηγείται ένα «τρίπτυχο» προσέγγισης των επιμέρους ζητημάτων προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη προς τον κόσμο της ασφάλισης.

- Advertisement -
  • Βρείτε καλύτερους τρόπους να επικοινωνήσετε και να αντιμετωπίσετε το ζήτημα της ανανέωσης. Πρωτοβουλίες όπως το «Action Points for General Insurance Pricing» στη Βρετανία, έχουν οδηγήσει σε μια σταδιακή βελτίωση του κλίματος εμπιστοσύνης από τις ΜμΕ προς τις ασφαλιστικές. Ωστόσο το θέμα αυτό παραμένει φλέγον στη Βρετανία και σε πολλές ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Οι ΜμΕ επιθυμούν να λάβουν μεγαλύτερες «εγγυήσεις» σχετικά με τα συγκεκριμένα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστές προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι υπάρχοντες πελάτες τους  αντιμετωπίζονται δίκαια σε σύγκριση με τους νέους πελάτες.
  • Βελτιώστε τις διαδικασίες παροχής συμβουλών για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες κατανοούν τόσο τους ασφαλίσιμους όσο και τους μη ασφαλίσιμους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και τι μπορούν να κάνουν για κάθε έναν από αυτούς.
  • Προχωρήστε στη διευθέτηση αξιώσεων μέσω διαπραγμάτευσης όπου είναι δυνατόν. Υπάρχει ακόμη περιθώριο για τις επιχειρήσεις να συνάψουν συμφωνίες με πελάτες σχετικά με το επίπεδο βοήθειας που μπορούν να προσφέρουν. Η βοήθεια που παρέχεται σε πρώιμο στάδιο θα δημιουργήσει περισσότερη εμπιστοσύνη συγκριτικά με μία αποζημίωση που θα δοθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Ο Matthew Connell, διευθυντής Πολιτικής και Δημοσίων Υποθέσεων στο CII σχολίασε σχετικά ότι «οι επιχειρήσεις που χτυπήθηκαν περισσότερο λόγω covid-19, ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για τις εξαιρέσεις που υπάρχουν στα συμβόλαια… Οι ΜμΕ κατανοούν την αξία της ασφάλισης, ωστόσο  επιθυμούν μία καλύτερη και πιο κατανοητή συζήτηση σχετικά με το πώς να διαχειρίζονται τους κινδύνους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Mentoring: Η ήσυχη δύναμη της εξέλιξης

Όσο περισσότερο ο κόσμος κινείται προς την ψηφιακή ταχύτητα τόσο μεγαλύτερη θα είναι η ανάγκη για εκείνους που ξέρουν να καθοδηγούν με ανθρωπιά

Το νέο Gov.gr Wallet και η ασφαλιστική αγορά: μια ψηφιακή ευκαιρία

Η στροφή του Δημοσίου σε μια πιο ενοποιημένη και φιλική εμπειρία έχει άμεσες συνέπειες για τον ιδιωτικό τομέα - ειδικά για την ασφαλιστική αγορά

Ενίσχυση της χρηματοοικονομικής και ασφαλιστικής παιδείας στην Ευρώπη: Οι συστάσεις της Insurance Europe

Το έγγραφο τονίζει μεταξύ άλλων την ανάγκη για καλύτερο συντονισμό μεταξύ των κρατών μελών, των εταιρειών και άλλων φορέων - Οι προεκτάσεις για την Ελλάδα

Ιωάννης Ρόκας: Η αξιοπιστία ανοίγει τον δρόμο για εμπέδωση της ασφαλιστικής συνείδησης

Το μείζον θέμα της εμπιστοσύνης στη σχέση ασφαλισμένου, διαμεσολαβητή και ασφαλιστικής εταιρείας θίγει, μεταξύ άλλων, ο διαπρεπής νομικός και ομότιμος καθηγητής του Εμπορικού Δικαίου στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ. Ιωάννης Ρόκας

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EIOPA: Πρόσκληση παροχής στοιχείων για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

H πρωτοβουλία αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των συνταξιοδοτικών κενών και στη μετάβαση σε βιώσιμο σύστημα πολλαπλών πυλώνων

Baden-Baden 2025: Προτάσεις αντασφάλισης ενόψει 1ης Ιανουαρίου 2026

Bασικά θέματα συζήτησης στο συνέδριο, τα ILS, η τεχνολογία και ο ρόλος των κυβερνήσεων

Η επανάσταση της Τεχνητής Νοημοσύνης αυξάνει τους λογαριασμούς ρεύματος;

Η BofA Global Research εντοπίζει αύξηση τιμών στις δημοπρασίες ηλεκτρικής ισχύος, καθώς το σύστημα πιέζεται να καλύψει τη νέα, εκρηκτική ζήτηση

Allianz: Νο1 ασφαλιστικό brand στον κόσμο για 7η συνεχή χρονιά!

Β. Χριστίδης: «Συνεχίζουμε να επενδύουμε στην καινοτομία, τη βιωσιμότητα και τη συμπερίληψη, οικοδομώντας ένα πιο ανθεκτικό και αισιόδοξο μέλλον για όλους»

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Stephane Boujnah: Νέο Κέντρο Υποστήριξης και Τεχνολογίας της Euronext στην Αθήνα

«Μια στρατηγική σύμπραξη, με στόχο τη σύνδεση των ελληνικών κεφαλαιαγορών με τη μεγαλύτερη δεξαμενή ρευστότητας»

Πάει για συμφωνία(;) η Allianz με την ΕΤΕ

Αυξημένες πιθανότητες δίνουν σε αυτό το σενάριο κύκλοι της αγοράς, ενώ δεν επιβεβαιώνονται αντίστοιχες φήμες από πλευράς NN

Η ασφαλιστική αγορά στο τελικό συνέδριο του έργου LIFE PROFILE

Το συνέδριο της 4ης Νοεμβρίου έχει ως στόχο την προβολή των αποτελεσμάτων του έργου και κυρίως του SAFER IT Tool

Η ΜΙΝΕΤΤΑ γιόρτασε 10 χρόνια συμμετοχής στην Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών – Βίντεο

Ο θεσμός αποτελεί για την εταιρεία το ετήσιο ραντεβού για γνώση και ψυχαγωγία, πάντα με άξονα την ανάδειξη της ποιοτικής εξυπηρέτησης

EIOPA: Πρόσκληση παροχής στοιχείων για τις συντάξεις καθορισμένων εισφορών

H πρωτοβουλία αποσκοπεί στην αντιμετώπιση των συνταξιοδοτικών κενών και στη μετάβαση σε βιώσιμο σύστημα πολλαπλών πυλώνων