back to top
10.2 C
Athens
Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2024

CII: Τρία βήματα για να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη στην ασφάλιση

Την ανάγκη να γίνουν άλματα εκ μέρους των εκπροσώπων του ασφαλιστικού κόσμου προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης τονίζει το Chartered Insurance Institute, εισηγούμενο τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις.

Πρόσφατη έρευνα με τη συμμετοχή 1.000 μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων καταδεικνύει ότι εκείνες που επηρεάστηκαν σημαντικά από την πανδημία και το locκdown, εξέφρασαν ανησυχίες για το ζήτημα των εξαιρέσεων κάλυψης, ενώ όσες δεν επηρεάστηκαν πολύ, επικεντρώθηκαν στο θέμα της ανανέωσης συμβολαίων και των τιμών.

- Advertisement -

Η εν λόγω ομάδα επιχειρήσεων, αιτήθηκε να υπάρξει μεγαλύτερη σαφήνεια, έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να κατανοήσουν πώς και πότε μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις.

Τούτων λεχθέντων, το CII, σύμφωνα με το insurancetimes.co.uk,  εισηγείται ένα «τρίπτυχο» προσέγγισης των επιμέρους ζητημάτων προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη προς τον κόσμο της ασφάλισης.

- Advertisement -
  • Βρείτε καλύτερους τρόπους να επικοινωνήσετε και να αντιμετωπίσετε το ζήτημα της ανανέωσης. Πρωτοβουλίες όπως το «Action Points for General Insurance Pricing» στη Βρετανία, έχουν οδηγήσει σε μια σταδιακή βελτίωση του κλίματος εμπιστοσύνης από τις ΜμΕ προς τις ασφαλιστικές. Ωστόσο το θέμα αυτό παραμένει φλέγον στη Βρετανία και σε πολλές ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Οι ΜμΕ επιθυμούν να λάβουν μεγαλύτερες «εγγυήσεις» σχετικά με τα συγκεκριμένα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστές προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι υπάρχοντες πελάτες τους  αντιμετωπίζονται δίκαια σε σύγκριση με τους νέους πελάτες.
  • Βελτιώστε τις διαδικασίες παροχής συμβουλών για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες κατανοούν τόσο τους ασφαλίσιμους όσο και τους μη ασφαλίσιμους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και τι μπορούν να κάνουν για κάθε έναν από αυτούς.
  • Προχωρήστε στη διευθέτηση αξιώσεων μέσω διαπραγμάτευσης όπου είναι δυνατόν. Υπάρχει ακόμη περιθώριο για τις επιχειρήσεις να συνάψουν συμφωνίες με πελάτες σχετικά με το επίπεδο βοήθειας που μπορούν να προσφέρουν. Η βοήθεια που παρέχεται σε πρώιμο στάδιο θα δημιουργήσει περισσότερη εμπιστοσύνη συγκριτικά με μία αποζημίωση που θα δοθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Ο Matthew Connell, διευθυντής Πολιτικής και Δημοσίων Υποθέσεων στο CII σχολίασε σχετικά ότι «οι επιχειρήσεις που χτυπήθηκαν περισσότερο λόγω covid-19, ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για τις εξαιρέσεις που υπάρχουν στα συμβόλαια… Οι ΜμΕ κατανοούν την αξία της ασφάλισης, ωστόσο  επιθυμούν μία καλύτερη και πιο κατανοητή συζήτηση σχετικά με το πώς να διαχειρίζονται τους κινδύνους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ιωάννης Ρόκας: Η αξιοπιστία ανοίγει τον δρόμο για εμπέδωση της ασφαλιστικής συνείδησης

Το μείζον θέμα της εμπιστοσύνης στη σχέση ασφαλισμένου, διαμεσολαβητή και ασφαλιστικής εταιρείας θίγει, μεταξύ άλλων, ο διαπρεπής νομικός και ομότιμος καθηγητής του Εμπορικού Δικαίου στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ. Ιωάννης Ρόκας

EY: Τα οφέλη της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση

Το 81% των στελεχών που συμμετείχαν στο πρόσφατο webcast της EY Ελλάδος, εκτιμά ότιοι διατάξεις του νέου νόμου βρίσκονται προς τη σωστή

Ανάπτυξη του Financial Planning από την INTERAMERICAN

Συγκροτημένο πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης των συνεργατών του δικτύου Αgency στο financial planning, σε συνεργασία με το ΑCHMEA Academy και τη ΕURAPCO - Μοναδική ελληνική παρουσία στο Festival of Financial Planning, που οργανώθηκε τον Νοέμβριο στο Μπέρμιγχαμ

Θέλετε μία επιτυχημένη ή μία χρήσιμη επιχείρηση;

Οι millenials ουδόλως ενδιαφέρονται για τα τρανταχτά ονόματα. Θέλουν προϊόντα με αξία και απόδοση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Τι νέα από το μέτωπο των φοροαπαλλαγών ;

Τι μαθαίνουμε για τις ανανεώσεις των ασφαλιστηρίων συμβολαίων υγείας ατόμων ηλικίας μέχρι 18 ετών.

Να γίνει το Κράτος διαιτητής και να καθιερωθούν τα ιατρικά πρωτόκολλα.

Η κίνηση της ΕΚΠΟΙΖΩ να ανεβάσει τους τόνους στις αυξήσεις ασφαλίστρων υγείας ήρθε να χαλάσει επικοινωνιακά την καλύτερη στιγμή της ασφαλιστικής αγοράς

Ακίνητα αξίας 70 δις. ευρώ που ανήκουν στους servicers είναι ανασφάλιστα έναντι φυσικών καταστροφών

Την ανάγκη ασφάλισης των ακινήτων αξίας 70 δις. ευρώ που κατέχουν οι servicers  προτάσσουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σε συνομιλίες με το IW.

Δημοφιλή Άρθρα

Sorry. No data so far.

Ροή Ειδήσεων

Ολοκληρώνεται η προθεσμία για μετάβαση στο ΤΕΚΑ από τον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του e-ΕΦΚΑ

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα be.teka.gov.gr | Πλατφόρμα 1 θα είναι διαθέσιμη έως τις 31/12/2024 για τις αιτήσεις των ασφαλισμένων.

Τρεις ασφαλιστικές εταιρίες στους «TRUE LEADERS»

Η ICAP CRIF, για 14η χρονιά, βράβευσε σε μια λαμπερή βραδιά, τις 100 Εταιρείες και τους 12 Ομίλους που ξεχώρισαν ως Τrue Leaders το 2023

Carglass® “Repair for Nature” – Gold βραβείο στα Mobility Awards

Η Carglass®, ηγέτιδα εταιρεία στον κλάδο της επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων οχημάτων, καθώς και την παραμετροποίηση συστημάτων ADAS

Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ενέκρινε τις κάμερες στους δρόμους

Την τοποθέτηση καμερών στους δρόμους από την Ελληνική Αστυνομία για την αποτροπή και καταστολή αξιόποινων πράξεων καθώς και τη διαχείριση της κυκλοφορία

Groupama: 4.000 πολίτες παρακολούθησαν το δωρεάν online σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δωρεάν διαδικτυακό σεμινάριο Πρώτων Βοηθειών, που διοργάνωσε η Groupama Ασφαλιστική, την Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2024