back to top
28.8 C
Athens
Τετάρτη 13 Αυγούστου 2025

CII: Τρία βήματα για να ενισχυθεί η εμπιστοσύνη στην ασφάλιση

Την ανάγκη να γίνουν άλματα εκ μέρους των εκπροσώπων του ασφαλιστικού κόσμου προς την κατεύθυνση της ενίσχυσης της εμπιστοσύνης τονίζει το Chartered Insurance Institute, εισηγούμενο τρεις διαφορετικές προσεγγίσεις.

Πρόσφατη έρευνα με τη συμμετοχή 1.000 μικρών και μεσαίων επιχειρήσεων καταδεικνύει ότι εκείνες που επηρεάστηκαν σημαντικά από την πανδημία και το locκdown, εξέφρασαν ανησυχίες για το ζήτημα των εξαιρέσεων κάλυψης, ενώ όσες δεν επηρεάστηκαν πολύ, επικεντρώθηκαν στο θέμα της ανανέωσης συμβολαίων και των τιμών.

- Advertisement -

Η εν λόγω ομάδα επιχειρήσεων, αιτήθηκε να υπάρξει μεγαλύτερη σαφήνεια, έτσι ώστε οι ασφαλισμένοι να μπορούν να κατανοήσουν πώς και πότε μπορούν να υποβάλουν αξιώσεις.

Τούτων λεχθέντων, το CII, σύμφωνα με το insurancetimes.co.uk,  εισηγείται ένα «τρίπτυχο» προσέγγισης των επιμέρους ζητημάτων προκειμένου να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη προς τον κόσμο της ασφάλισης.

- Advertisement -
  • Βρείτε καλύτερους τρόπους να επικοινωνήσετε και να αντιμετωπίσετε το ζήτημα της ανανέωσης. Πρωτοβουλίες όπως το «Action Points for General Insurance Pricing» στη Βρετανία, έχουν οδηγήσει σε μια σταδιακή βελτίωση του κλίματος εμπιστοσύνης από τις ΜμΕ προς τις ασφαλιστικές. Ωστόσο το θέμα αυτό παραμένει φλέγον στη Βρετανία και σε πολλές ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Οι ΜμΕ επιθυμούν να λάβουν μεγαλύτερες «εγγυήσεις» σχετικά με τα συγκεκριμένα μέτρα που λαμβάνουν οι ασφαλιστές προκειμένου να διασφαλίσουν ότι οι υπάρχοντες πελάτες τους  αντιμετωπίζονται δίκαια σε σύγκριση με τους νέους πελάτες.
  • Βελτιώστε τις διαδικασίες παροχής συμβουλών για να διασφαλίσετε ότι οι πελάτες κατανοούν τόσο τους ασφαλίσιμους όσο και τους μη ασφαλίσιμους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και τι μπορούν να κάνουν για κάθε έναν από αυτούς.
  • Προχωρήστε στη διευθέτηση αξιώσεων μέσω διαπραγμάτευσης όπου είναι δυνατόν. Υπάρχει ακόμη περιθώριο για τις επιχειρήσεις να συνάψουν συμφωνίες με πελάτες σχετικά με το επίπεδο βοήθειας που μπορούν να προσφέρουν. Η βοήθεια που παρέχεται σε πρώιμο στάδιο θα δημιουργήσει περισσότερη εμπιστοσύνη συγκριτικά με μία αποζημίωση που θα δοθεί σε μεταγενέστερο χρόνο.

Ο Matthew Connell, διευθυντής Πολιτικής και Δημοσίων Υποθέσεων στο CII σχολίασε σχετικά ότι «οι επιχειρήσεις που χτυπήθηκαν περισσότερο λόγω covid-19, ανησυχούν ολοένα και περισσότερο για τις εξαιρέσεις που υπάρχουν στα συμβόλαια… Οι ΜμΕ κατανοούν την αξία της ασφάλισης, ωστόσο  επιθυμούν μία καλύτερη και πιο κατανοητή συζήτηση σχετικά με το πώς να διαχειρίζονται τους κινδύνους».

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ιωάννης Ρόκας: Η αξιοπιστία ανοίγει τον δρόμο για εμπέδωση της ασφαλιστικής συνείδησης

Το μείζον θέμα της εμπιστοσύνης στη σχέση ασφαλισμένου, διαμεσολαβητή και ασφαλιστικής εταιρείας θίγει, μεταξύ άλλων, ο διαπρεπής νομικός και ομότιμος καθηγητής του Εμπορικού Δικαίου στο Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, κ. Ιωάννης Ρόκας

EY: Τα οφέλη της νέας νομοθεσίας για την εταιρική διακυβέρνηση

Το 81% των στελεχών που συμμετείχαν στο πρόσφατο webcast της EY Ελλάδος, εκτιμά ότιοι διατάξεις του νέου νόμου βρίσκονται προς τη σωστή

Ανάπτυξη του Financial Planning από την INTERAMERICAN

Συγκροτημένο πρόγραμμα επαγγελματικής εκπαίδευσης των συνεργατών του δικτύου Αgency στο financial planning, σε συνεργασία με το ΑCHMEA Academy και τη ΕURAPCO - Μοναδική ελληνική παρουσία στο Festival of Financial Planning, που οργανώθηκε τον Νοέμβριο στο Μπέρμιγχαμ

Θέλετε μία επιτυχημένη ή μία χρήσιμη επιχείρηση;

Οι millenials ουδόλως ενδιαφέρονται για τα τρανταχτά ονόματα. Θέλουν προϊόντα με αξία και απόδοση

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Plenum Investments: Πάνω από 11% οι αποδόσεις cat bonds τον Ιούνιο, 56 νέα ομόλογα

Η συνολική απόδοση της αγοράς καταστροφικών ομολόγων είναι σήμερα 19% με 20% χαμηλότερη συγκριτικά με ένα έτος πριν

Allianz: Έξι φορές πιο ακριβές οι πυρκαγιές

Η σοβαρότητα και συχνότητα των πυρκαγιών, σε συνδυασμό με τον αυξανόμενο αριθμό των πληγέντων, έχει οδηγήσει σε σημαντική αύξηση...

«Και Αν Συμβεί…»: Το Podcast που αλλάζει το παιχνίδι στον Ασφαλιστικό Κλάδο

Με χιούμορ, σοφία και αληθινές ιστορίες, το νέο επεισόδιο της σειράς φωτίζει πτυχές της διαμεσολάβησης που σπάνια αναδεικνύονται

Jefferies: Στα 90 δισ. οι ασφαλισμένες ζημιές το πρώτο εξάμηνο 2025

Υπερέβησαν τα 58 δισεκατομμύρια που καταγράφηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2024 όσο και τον πενταετή μέσο όρο των 55 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

ΠΑΝΟΡΜΟΣ: Νέα πρόσκληση προς τους επαγγελματίες του κλάδου

Ο ΠΑΝΟΡΜΟΣ επενδύει στον ψηφιακό μετασχηματισμό των συνεργατών του, αξιοποιώντας παράλληλα τα πλεονεκτήματα της οικονομίας κλίμακος και σκοπού

Έκκληση για εθελοντική αιμοδοσία

Για σοβαρές ελλείψεις αίματος την περίοδο από μέσα Αυγούστου έως μέσα Σεπτεμβρίου κάνει λόγο η Ελληνική Ομοσπονδία Θαλασσαιμίας

Διακοπές: Βρείτε το σπίτι όπως το αφήνετε, με τις συμβουλές της Υδρογείου Ασφαλιστικής

Για να απολαύσουμε τις καλοκαιρινές διακοπές, είναι σημαντικό να έχουμε το κεφάλι μας ήσυχο για την ασφάλεια του σπιτιού μας όσο θα λείπουμε

ΕΑΕΕ: Ενημέρωση για πρόσφατες αποφάσεις της ΑΑΔΕ

Οι αποφάσεις αφορούν το αποδεικτικό ενημερότητας, τη βεβαίωση οφειλής και το επιτόκιο για φορολογικές οφειλές

Ντάνιελ: Ολοκληρώθηκε η προκαταβολή κρατικής αρωγής, ξεκινά η τελική επιχορήγηση

Η συνολική επιχορήγηση ανέρχεται στο 70% της κατά περίπτωση εκτιμώμενης ζημιάς