back to top
26.7 C
Athens
Σάββατο 16 Αυγούστου 2025

Bancassurance: Σε κάθε γκισέ και μία … απόχη

Ένα κατεβατό με ανούσιες λέξεις και προτάσεις ακούει ένας πελάτης τραπεζών οι οποίες συνοδεύονται με ευφάνταστες διαβεβαιώσεις για την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων. Στην συνέχεια σειρά ηχογραφημένων μηνυμάτων που μεταδίδονται από ρομπότ ώστε στο τέλος να γίνει, αν γίνει η σύνδεση με εκπρόσωπο πραγματικό της τράπεζας.

Ο πελάτης δεν πρέπει να σκεφτεί τι θέλει πρέπει να πει στο ρομπότ μία λέξη κλειδί ώστε ο αλγόριθμος να τον πάει στο επόμενο στάδιο. Αν η λέξη κλειδί δεν είναι σωστή, σύμφωνα με τον αλγόριθμο, το ρομπότ απαντά, λυπούμαστε δεν σας καταλαβαίνουμε. Εκείνη την στιγμή ο πελάτης δεν καλεί γιατί θέλει να γεμίσει το χρόνο του, αλλά γιατί έχει ανάγκη.

- Advertisement -

Εν συνεχεία, αν ο πελάτης καταφέρει να περάσει τους σκοπέλους ακούει μέγιστος χρόνος αναμονής δέκα – δεκαπέντε λεπτά, λυπούμαστε για την αναμονή δοκιμάστε αργότερα. Και η σύνδεση διακόπτεται. Κλείνει κάθε δίαυλος επικοινωνίας. Τέλος.

Η τράπεζα έκανε την δουλειά της, όπως την έχει ορίσει, ο πελάτης έμεινε εκτεθειμένος στον κίνδυνο.

- Advertisement -

Η Τράπεζα και το Bancassurance μας λέει ότι αυτό σημαίνει βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, αναβάθμιση υπηρεσιών και όλα αυτά τα ευφάνταστα. Ερωτά ο ανασφάλιστος ποια από τα δύο μέλη εξυπηρετεί αυτή η αναβάθμιση υπηρεσιών; Οι βελτιώσεις σχεδιάζονται ή δεν σχεδιάζονται προς όφελος όλων των μελών; Και όταν είναι μονομερείς και πρόκειται για χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, οι Εποπτικές Αρχές γιατί δεν συγκεντρώνονται στο πρόβλημα. Μήπως αντί να κόβουν οι Αρχές βόλτες να κόβουν πρόστιμα τα οποία θα πληρώνονται;

Κάθε πελάτης που πάει σε ένα τραπεζικό γκισέ, ο υπάλληλος της τράπεζας είναι έτοιμος με μία απόχη να τον αρπάξει στα δίχτυα της. Μία λέξη να πεις για καταθέσεις και για ταξίδια .. ή ότι κυκλοφορείς έξω.. και ακούς ‘έχετε ασφαλίσει το πορτοφόλι σας’, ‘έχετε ασφαλίσεις τα κλειδιά σας, το ταμπλετ σας, το κινητό σας’. Και προσθέτει ο υπάλληλος της τραπέζης, ‘με μόλις 30 ευρώ πχ το χρόνο ασφαλίζετε το.. και είστε σίγουροι’.

Το πρόβλημα προκύπτει όμως όταν ο πελάτης βρεθεί σε ώρα ανάγκης, όταν δεν μπορεί να επικοινωνήσει με κανέναν, γιατί τα μηχανήματα και οι αλγόριθμοι δεν λύνουν προβλήματα, και όταν πάει να αποζημιωθεί που θα ζητά καλύψεις χωρίς να τις έχει.

Και εκεί ξεκινά η φήμη και δυσφήμιση του κλάδου.

Οι Εποπτικές Αρχές και οι Γραμματείες Καταναλωτών θα πρέπει να είναι πολύ αυστηρές όταν κάνουν ελέγχους όχι να κάνουν τα στραβά μάτια.  Δεν σημαίνει τίποτα η προηγμένη τεχνολογία όταν είναι στο πόδι και τοποθετημένη εκεί που δεν πρέπει.

Και δεν σημαίνει τίποτα, το βάζω υπαλλήλους να μιλήσουν να πωλήσουν και να κάνουν μαρκετινγκ ή δημόσιες σχέσεις, όταν οι ίδιοι δεν γνωρίζουν την αγορά και δεν σταθμίζουν του κινδύνους, αξιολογώντας ευκαιριακά.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η ώρα της ψηφιακής ευθύνης: Τι φέρνει το νέο πλαίσιο εποπτείας για τις ασφαλιστικές

Για την ασφαλιστική αγορά, η προσαρμογή στις επιταγές του DORA συνιστά στρατηγική επένδυση στον πυρήνα της εμπιστοσύνης

Δ. Λύχρου στην κάμερα του I.W.: «Περισσότερη συνεργασία χρειάζεται σε διαμεσολάβηση-ΜμΕ, καλύτερη ενημέρωση στο bancassurance»

Tο φετινό Insurance Conference ανέδειξε και ανέλυσε όλα όσα συμβαίνουν στον κλάδο της Ιδιωτικής Ασφάλισης, μέσα από διακεκριμένους ομιλητές, στελέχη και επιχειρήσεις

Γ. Χατζηθεοδοσίου: Για πόσο θα γίνεται ανεκτή η καταχρηστική συμπεριφορά των τραπεζών;

Στο ίδιο έργο θεατές παραμένουμε πολίτες και μικρομεσαίοι επιχειρηματίες, σχετικά με την απαράδεκτη τακτική των τραπεζών στο θέμα των προμηθειών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πόσους διευθυντές αντέχει μία επιχείρηση και πόσες αλλαγές στους Κανονισμούς

Οι Κανονισμοί Πωλήσεων διαφέρουν από ασφαλιστική σε ασφαλιστική, και σε κάποιες αλλάζουν με όρους που οδηγούν στην πύλη εξόδου legacy ομάδες

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η Coface εγκρίνεται από το Lloyd’s για νέο συνδικάτο πιστωτικής ασφάλισης – Σημαντικές ευκαιρίες για την ελληνική αγορά

Η αξιοπιστία και η φερεγγυότητα του Lloyd’s ενισχύουν την εμπιστοσύνη των ελληνικών επιχειρήσεων στις διεθνείς συνεργασίες

ΑΠΑ: Επείγουσα προειδοποίηση για τη χρήση drones σε περιοχές πυρκαγιών

Κίνδυνος για τις επιχειρήσεις πυρόσβεσης και την ανθρώπινη ζωή

Η σύνεση φέρνει αυξημένη κερδοφορία για τη Swiss Re το α΄ εξάμηνο

Πώς σχολιάζουν τα αποτελέσματα ο διευθύνων σύμβουλος Andreas Berger και ο οικονομικός διευθυντής Anders Malmström

Καλοκαιρινή ανανέωση για Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές – Μικρές αλλαγές με μεγάλο αποτύπωμα

Η καλοκαιρινή περίοδος μπορεί να αποτελέσει πολύτιμη ευκαιρία για επαγγελματική ανασύνταξη και προσωπική φροντίδα

Κ. Κατσαφάδος: Νέα μέτρα για τους πυρόπληκτους τη Δευτέρα – Άνιση η μάχη με την κλιματική κρίση

Δείτε το βίντεο με τις δηλώσεις του υφυπουργού Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας