back to top
30.1 C
Athens
Τετάρτη 25 Ιουνίου 2025

Bancassurance: Σε κάθε γκισέ και μία … απόχη

Ένα κατεβατό με ανούσιες λέξεις και προτάσεις ακούει ένας πελάτης τραπεζών οι οποίες συνοδεύονται με ευφάνταστες διαβεβαιώσεις για την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων. Στην συνέχεια σειρά ηχογραφημένων μηνυμάτων που μεταδίδονται από ρομπότ ώστε στο τέλος να γίνει, αν γίνει η σύνδεση με εκπρόσωπο πραγματικό της τράπεζας.

Ο πελάτης δεν πρέπει να σκεφτεί τι θέλει πρέπει να πει στο ρομπότ μία λέξη κλειδί ώστε ο αλγόριθμος να τον πάει στο επόμενο στάδιο. Αν η λέξη κλειδί δεν είναι σωστή, σύμφωνα με τον αλγόριθμο, το ρομπότ απαντά, λυπούμαστε δεν σας καταλαβαίνουμε. Εκείνη την στιγμή ο πελάτης δεν καλεί γιατί θέλει να γεμίσει το χρόνο του, αλλά γιατί έχει ανάγκη.

- Advertisement -

Εν συνεχεία, αν ο πελάτης καταφέρει να περάσει τους σκοπέλους ακούει μέγιστος χρόνος αναμονής δέκα – δεκαπέντε λεπτά, λυπούμαστε για την αναμονή δοκιμάστε αργότερα. Και η σύνδεση διακόπτεται. Κλείνει κάθε δίαυλος επικοινωνίας. Τέλος.

Η τράπεζα έκανε την δουλειά της, όπως την έχει ορίσει, ο πελάτης έμεινε εκτεθειμένος στον κίνδυνο.

- Advertisement -

Η Τράπεζα και το Bancassurance μας λέει ότι αυτό σημαίνει βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών, αναβάθμιση υπηρεσιών και όλα αυτά τα ευφάνταστα. Ερωτά ο ανασφάλιστος ποια από τα δύο μέλη εξυπηρετεί αυτή η αναβάθμιση υπηρεσιών; Οι βελτιώσεις σχεδιάζονται ή δεν σχεδιάζονται προς όφελος όλων των μελών; Και όταν είναι μονομερείς και πρόκειται για χρηματοοικονομικούς οργανισμούς, οι Εποπτικές Αρχές γιατί δεν συγκεντρώνονται στο πρόβλημα. Μήπως αντί να κόβουν οι Αρχές βόλτες να κόβουν πρόστιμα τα οποία θα πληρώνονται;

Κάθε πελάτης που πάει σε ένα τραπεζικό γκισέ, ο υπάλληλος της τράπεζας είναι έτοιμος με μία απόχη να τον αρπάξει στα δίχτυα της. Μία λέξη να πεις για καταθέσεις και για ταξίδια .. ή ότι κυκλοφορείς έξω.. και ακούς ‘έχετε ασφαλίσει το πορτοφόλι σας’, ‘έχετε ασφαλίσεις τα κλειδιά σας, το ταμπλετ σας, το κινητό σας’. Και προσθέτει ο υπάλληλος της τραπέζης, ‘με μόλις 30 ευρώ πχ το χρόνο ασφαλίζετε το.. και είστε σίγουροι’.

Το πρόβλημα προκύπτει όμως όταν ο πελάτης βρεθεί σε ώρα ανάγκης, όταν δεν μπορεί να επικοινωνήσει με κανέναν, γιατί τα μηχανήματα και οι αλγόριθμοι δεν λύνουν προβλήματα, και όταν πάει να αποζημιωθεί που θα ζητά καλύψεις χωρίς να τις έχει.

Και εκεί ξεκινά η φήμη και δυσφήμιση του κλάδου.

Οι Εποπτικές Αρχές και οι Γραμματείες Καταναλωτών θα πρέπει να είναι πολύ αυστηρές όταν κάνουν ελέγχους όχι να κάνουν τα στραβά μάτια.  Δεν σημαίνει τίποτα η προηγμένη τεχνολογία όταν είναι στο πόδι και τοποθετημένη εκεί που δεν πρέπει.

Και δεν σημαίνει τίποτα, το βάζω υπαλλήλους να μιλήσουν να πωλήσουν και να κάνουν μαρκετινγκ ή δημόσιες σχέσεις, όταν οι ίδιοι δεν γνωρίζουν την αγορά και δεν σταθμίζουν του κινδύνους, αξιολογώντας ευκαιριακά.

 

Σχετικές δημοσιεύσεις

Greek Space Tech Forum 2025: Δυναμικό παρών δίνουν οι ελληνικές startup

Δυναμικό παρών στο Greek Space Tech Forum 2025 δίνουν ελληνικές startup που δραστηριοποιούνται στο ευρύτερο οικοσύστημα του διαστήματος

Τα εξοργιστικά του bancassurance για την ασφάλιση επιχειρήσεων

Η πελάτισσα κατέληξε να αγοράσει ασφαλιστήριο συμβόλαιο ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ το κόστος του οποίου ήταν 140 ευρώ το χρόνο.

“Η νέα τεχνολογία μπορεί πραγματικά να μας λύσει τα χέρια”

Είναι αλήθεια πως η κουβέντα για την Τεχνητή Νοημοσύνη γίνεται ολοένα και πιο έντονη. Αυτό είναι απολύτως λογικό, μιας και αυτή η εξέλιξη της τεχνολογίας

Τράπεζες: Ευρεία αναδιάταξη μέσω εξαγορών. «Ντόμινο» στον ασφαλιστικό κλάδο

Μετά την εξαγορά της Εθνικής Ασφαλιστικής από την Τράπεζα Πειραιώς, το ενδιαφέρον της αγοράς στρέφεται, πλέον, στις απαντήσεις που θα δώσουν τόσο η ΝΝ Hellas

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Θ. Κοκκάλας, ERGO : Στόχος να μπούμε στην πεντάδα των πρώτων ασφαλιστικών

'Η σημερινή ανακοίνωση σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην υλοποίηση της διεθνούς επιχειρηματικής μας στρατηγικής..''

O άφαντος μηχανισμός

Ψάχνει η ασφαλιστική αγορά να δει τον μηχανισμό διασταύρωσης ανασφάλιστων οχημάτων των υπουργείων να δουλεύει.

Γ. Κιούκας, Cover Insurance: Οι 4 προϋποθέσεις για την αύξηση της ασφαλιστικής παραγωγής

Tονίζει ότι η συνολική παραγωγή της Cover Insurance φέτος σε σχέση με πέρυσι είναι αυξημένη τουλάχιστον κατά 15%, ...

Be Insurance: πώς υποστηρίζει πράκτορες, με ποια τράπεζα συνεργάζεται

Υποστηρίζει την ανάπτυξη των ασφαλιστικών πρακτόρων με συγκεκριμένες ενέργειες αναφέρει σήμερα στο IW.gr o Γ. Μπράβος

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Στα €865,4 εκατ. η ασφαλισμένη αξία των ακινήτων από τα ακραία φαινόμενα του Μαρτίου-Απριλίου

Ενημέρωση για εκτίμηση αποζημιώσεων από τις Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις. Ζημιές από ακραία καιρικά φαινόμενα (βροχοπτώσεις) στην Ελλάδα από

Πάνος Δημητρίου: Η Generali θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με στρατηγική και οδηγό την Αριστεία

Με αυτοπεποίθηση και το βλέμμα στο μέλλον πραγματοποιήθηκε με επιτυχία η Ετήσια Εκδήλωση Προσωπικού της Generali Hellas

Δωρεάν η συμμετοχή των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών στο 18th Insurance Conference

Στο 18th Insurance Conference, με κεντρικό θέμα «Η Ασφαλιστική Αγορά σε Μετάβαση», κορυφαίοι ομιλητές θα αναδείξουν

Τα Groupama Safety Boxes επιστρέφουν στις παραλίες για ένα ασφαλές καλοκαίρι

H Groupama Ασφαλιστική δίνει, κι αυτό το καλοκαίρι, δυναμικό “παρών” στις παραλίες με τα Groupama Safety Boxes, προσφέροντας στους λουόμενους την πιο έξυπνη

Ποιες τάσεις σχετίζονται με αυξημένο κίνδυνο δασικών πυρκαγιών

Η συχνότητα, η σφοδρότητα και η γεωγραφική εξάπλωση των δασικών πυρκαγιών έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής