back to top
17 C
Athens
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου 2025

Αυξημένη έμφαση στις direct πωλήσεις στην Ευρώπη δίνει η Allianz

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η νέα ψηφιακή μονάδα (direct πωλήσεις) που «στήνει» η Allianz στην Ευρώπη θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν τα δίκτυα διανομής που βασίζονται στους μεσίτες, εάν εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους. Αυτό δήλωσε –μεταξύ άλλων- ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz Oliver Baete κατά το Capital Markets Day του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού που πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου στο Μόναχο.

- Advertisement -

Η Allianz συστήνει μια νέα ευρωπαϊκή μονάδα που θα λειτουργεί μόνο online, δια της συγχώνευσης των υφιστάμενων direct «καναλιών» διανομής ασφαλιστικών προϊόντων AllSecur DE στη Γερμανία, AllSecur NL στην Ολλανδία, Genialloyd στην Ιταλία και Fenix Directo στην Ισπανία.

«Θέλουμε να έχουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε χωρίς προϋφιστάμενα (legacy συστήματα και να δημιουργήσουμε μια αποτελεσματική οργανωτική δομή αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες που δείχνουν στις υφιστάμενες μονάδες μας τι μπορούν να επιτύχουν μέσω του εκσυγχρονισμού των διαδικασιών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Baete.

- Advertisement -

Η νέα μονάδα αναμένεται να εμφανίσει αύξηση των καθαρών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων από 1 δις. ευρώ το 2017 σε 3-5 δις. ευρώ σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, ανάπτυξη που μπορεί να προκύψει όχι μόνο οργανικά, αλλά και μέσω εξαγορών, όπως σχολίασε ο υπεύθυνος επιχειρησιακού μετασχηματισμού της Allianz Ivan de la Sota.

Η νέα μονάδα αναμένεται να μπορεί να διεκπεραιώνει το 90% των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 24 ωρών και να απορρίπτει λιγότερο από το 1% των αιτήσεων. Ο δείκτης εξόδων της εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο 12%.

«Βλέπουμε μια ευκαιρία στην αγορά μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών διανομής, καθώς κανείς το έχει πράξει μέχρι τώρα. Θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι. Βέβαια, στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να έχεις πολύ ανταγωνιστικά τιμολόγια, κάτι που συμαίνει ότι θα πρέπει να λειτουργείς με πολύ ανταγωνιστικό δείκτη δαπανών, πρόσθεσε ο κ. De la Sota.

Η Allianz επιδιώκει να «μοχλεύσει» την τεχνογνωσία των ειδικών της σε κάθε χώρα  και να αξιοποιήσει τις πλέον σύγχρονες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων ώστε να προσφέρει τα πιο ανταγωνιστικά προϊόντα στην αγορά direct πωλήσεων. Οι τιμές θα υπολογίζονται διαφορετικά σε κάθε χώρα και τα «online” προϊόντα θα διαφέρουν από αυτά που διανέμονται μέσω των “offline” μονάδων.

Ο κ. Baete πάντως υπογράμμισε ότι δεν προβλέπεται  «κανιβαλισμός» μεταξύ των δικτύων μεσιτών και της online μονάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

«Ζήσε την Επιστήμη»: Allianz και Ίδρυμα Μποδοσάκη προάγουν την ποιοτική εκπαίδευση σε όλη τη χώρα

Η Allianz συνέβαλε στη δημιουργία σύγχρονων εργαστηρίων ανά τη χώρα, αναβαθμίζοντας την εμπειρία περισσότερων από 1.300 μαθητών

Η Allianz ξέρει τι μας κρατά ξύπνιους τα βράδια

8.000 άτομα από 8 διαφορετικές χώρε μοιράστηκαν με την Allianz τις μεγαλύτερες ανησυχίες τους

Οι άνθρωποι της Allianz αφιέρωσαν 1.248 ώρες σε εθελοντικές δράσεις με θετικό κοινωνικό αντίκτυπο

156 εργαζόμενοι της συμμετείχαν στις δράσεις της Allianz Volunteer Day, σε συνεργασία με τους οργανισμούς Humanity Greece και Save a Greek Stray

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Insurance Europe ανακοινώνει το 16ο Διεθνές Συνέδριο στην Κύπρο

Σε μια ιδιαίτερα σημαντική συγκυρία, καθώς η Κύπρος θα αναλάβει την Προεδρία του Συμβουλίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης

Νέο επεισόδιο «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;»: Χρήστος Γιαννούκας και «Όχι άλλα θύματα στην άσφαλτο»

Η συζήτηση αφορά μεταξύ άλλων τα «αόρατα» λάθη που κοστίζουν ζωές και τον ρόλο της εκπαίδευσης, του νέου ΚΟΚ και της τεχνολογίας

Ασφάλιση φυσικών καταστροφών: Το τρίπτυχο επιτυχίας της Allianz

Για την Allianz, η υποχρεωτικότητα στην ασφάλιση φυσικών καταστροφών δεν λύνει το πρόβλημα

Πρόταση Κανονισμού Ευρωπαϊκής Επιτροπής για αναθεώρηση του Κανονισμού SFDR

Η ΕΑΕΕ ενημερώνει για τις πρόσφατες νομοθετικές προτάσεις της Κομισιόν ως προς την τροποποίηση του Κανονισμού περί γνωστοποιήσεων αειφορίας

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η πράσινη ασφάλιση ως ανάγκη: Η Ελλάδα μπροστά στην πρόκληση της περιβαλλοντικής ευθύνης

Οι Μεσίτες Ασφαλίσεων, ως γέφυρα μεταξύ επιχειρηματικότητας και κοινωνίας, έχουν χρέος να πρωτοστατήσουν σε αυτήν τη μετάβαση

ΕΕΑ: Δίκαιο το αίτημα των ΕΑΔΕ και ΣΠΑΤΕ για απόφαση της Εθνικής Ασφαλιστικής

Το Επιμελητήριο εκφράζει την πεποίθηση ότι η διοίκηση της εταιρείας θα ανακαλέσει την αιφνιδιαστική και επιβαρυντική για τους συνεργάτες της απόφαση

Υδρόγειος Ασφαλιστική: Τι θα διαβάσετε στο νέο τεύχος του περιοδικού VOICE

Με κεντρικό θέμα «Ydrogios Digital Academy: Γίνε μέρος του αύριο της ασφάλισης»

Το insurancemarket φέρνει την ασφάλιση πιο κοντά στους οδηγούς

Καμπάνια 5 εβδομάδων έτρεξε η πλατφόρμα προκειμένου να ενισχύσει την ασφαλιστική συνείδηση και να προβάλει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα

Το 3rd Athens Property Conference ’25 έρχεται 2/12 στο Ίδρυμα Θεοχαράκη

20 έγκριτοι ομιλητές αναλύουν τα δεδομένα και τις τάσεις στα ακίνητα - Στην ατζέντα του συνεδρίου και τα ασφαλιστήρια