back to top
11.9 C
Athens
Σάββατο 13 Δεκεμβρίου 2025

Αυξημένη έμφαση στις direct πωλήσεις στην Ευρώπη δίνει η Allianz

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η νέα ψηφιακή μονάδα (direct πωλήσεις) που «στήνει» η Allianz στην Ευρώπη θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν τα δίκτυα διανομής που βασίζονται στους μεσίτες, εάν εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους. Αυτό δήλωσε –μεταξύ άλλων- ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz Oliver Baete κατά το Capital Markets Day του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού που πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου στο Μόναχο.

- Advertisement -

Η Allianz συστήνει μια νέα ευρωπαϊκή μονάδα που θα λειτουργεί μόνο online, δια της συγχώνευσης των υφιστάμενων direct «καναλιών» διανομής ασφαλιστικών προϊόντων AllSecur DE στη Γερμανία, AllSecur NL στην Ολλανδία, Genialloyd στην Ιταλία και Fenix Directo στην Ισπανία.

«Θέλουμε να έχουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε χωρίς προϋφιστάμενα (legacy συστήματα και να δημιουργήσουμε μια αποτελεσματική οργανωτική δομή αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες που δείχνουν στις υφιστάμενες μονάδες μας τι μπορούν να επιτύχουν μέσω του εκσυγχρονισμού των διαδικασιών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Baete.

- Advertisement -

Η νέα μονάδα αναμένεται να εμφανίσει αύξηση των καθαρών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων από 1 δις. ευρώ το 2017 σε 3-5 δις. ευρώ σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, ανάπτυξη που μπορεί να προκύψει όχι μόνο οργανικά, αλλά και μέσω εξαγορών, όπως σχολίασε ο υπεύθυνος επιχειρησιακού μετασχηματισμού της Allianz Ivan de la Sota.

Η νέα μονάδα αναμένεται να μπορεί να διεκπεραιώνει το 90% των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 24 ωρών και να απορρίπτει λιγότερο από το 1% των αιτήσεων. Ο δείκτης εξόδων της εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο 12%.

«Βλέπουμε μια ευκαιρία στην αγορά μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών διανομής, καθώς κανείς το έχει πράξει μέχρι τώρα. Θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι. Βέβαια, στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να έχεις πολύ ανταγωνιστικά τιμολόγια, κάτι που συμαίνει ότι θα πρέπει να λειτουργείς με πολύ ανταγωνιστικό δείκτη δαπανών, πρόσθεσε ο κ. De la Sota.

Η Allianz επιδιώκει να «μοχλεύσει» την τεχνογνωσία των ειδικών της σε κάθε χώρα  και να αξιοποιήσει τις πλέον σύγχρονες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων ώστε να προσφέρει τα πιο ανταγωνιστικά προϊόντα στην αγορά direct πωλήσεων. Οι τιμές θα υπολογίζονται διαφορετικά σε κάθε χώρα και τα «online” προϊόντα θα διαφέρουν από αυτά που διανέμονται μέσω των “offline” μονάδων.

Ο κ. Baete πάντως υπογράμμισε ότι δεν προβλέπεται  «κανιβαλισμός» μεταξύ των δικτύων μεσιτών και της online μονάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

KPMG: 100+ κορυφαία στελέχη στην παρουσίαση της 15ης Ετήσιας Έκθεσης για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά 

Με καίριες επισημάνσεις και σημαντικές παρουσίες ολοκληρώθηκε η ετήσια εκδήλωση της KPMG στην Ελλάδα «The Future of Insurance»

Στο επίκεντρο η Επαγγελματική Ασφάλιση – Παρεμβάσεις και μηνύματα από την εκπομπή UpΑσφάλιση

Στοχευμένη νομοθετική παρέμβαση ετοιμάζεται για την Επαγγελματική Ασφάλιση – Δείτε το βίντεο της εκπομπής

Αισιόδοξες προοπτικές και μετασχηματισμός: Τα ευρήματα της Έκθεσης Ασφαλιστικής Αγοράς 2025 της KPMG

Ο Φ. Κάσσος ανέλυσε τη συνολική εικόνα της αγοράς τονίζοντας την υψηλή ανάπτυξη του 2024, τις αντοχές των ασφαλιστικών εταιρειών αλλά και τις νέες τάσεις

Allianz Commercial: Γεωπολιτική αστάθεια και κυβερνοαπειλές εντείνουν τους κινδύνους για τα ανώτερα διευθυντικά στελέχη

Αύξηση της συχνότητας αλλά και της σοβαρότητας των αξιώσεων κατά διοικητικών στελεχών – Τι προβλέπει έκθεση της Allianz Commercial για το 2026

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Η Allianz Trade ενίσχυσε ως μεγάλος χορηγός το ετήσιο συνέδριο του Ασφαλιστικού Ινστιτούτου Κύπρου

Το ετήσιο συνέδριο του Ινστιτούτου, σημείο αναφοράς για τις εξελίξεις του κλάδου, συγκέντρωσε πλήθος στελεχών, διαμεσολαβητών και επιχειρηματικών φορέων

Η Howden Hellas στο Παγκόσμιο Συνέδριο Φυσικών Πόρων – Συμμετοχή με διεθνή βαρύτητα και στρατηγικά μηνύματα

Η εταιρεία δηλώνει έτοιμη να μετατρέψει τη γνώση σε πράξη, προσφέροντας στους πελάτες της πρωτοποριακές λύσεις και υψηλή τεχνογνωσία

SVV: Τι παραγωγή έγραψαν οι ασφαλιστικές στην Ελβετία και τι οι τράπεζες

Στα 73,2 δισ. φράγκα η ακαθάριστη προστιθέμενη αξία του χρηματοπιστωτικού τομέα της χώρας – Ισχυρή ανάπτυξη στις ασφαλίσεις

Τι σημαίνει το νέο σήμα «T» στα αυτοκίνητα;

Σκωτσέζος ξενοδόχος ξεκίνησε να κατασκευάζει και να εμπορεύεται την ταμπέλα «T» ύστερα από ένα ταξίδι στην Τενερίφη

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Σίμος Μασέλης: «Ο πραγματογνώμονας είναι ο θεματοφύλακας της διαφάνειας και της αξιοπιστίας στην ασφαλιστική αγορά»

Ο πρόεδρος του HALA μιλά στον Λ. Ρόδη για τη στρατηγική σημασία της πραγματογνωμοσύνης, τις προκλήσεις αλλά και τη νέα εποχή συνεργασιών

Νέα εποχή για το Αποκλειστικό Δίκτυο της Groupama Ασφαλιστικής

Η νέα γενιά Συντονιστών Ομάδων και Γραφείων, που έχει προκύψει από τον πυρήνα της εταιρείας, θα συμβάλει στην επίτευξη ενός φιλόδοξου στρατηγικού στόχου

Δήλωση Γ. Χατζηθεοδοσίου για τις εκλογές της ΕΣΑΠΕ

Ο πρόεδρος του ΕΕΑ επισημαίνει ότι η συμμετοχή στη διαδικασία αποτύπωσε ένα ακόμα μήνυμα ενότητας και ισχυρού ενδιαφέροντος για τον κλάδο

ΜΙΝΕΤΤΑ: Εβδομάδα ΕΚΕ για 7η χρονιά, με δράσεις για τον συνάνθρωπο

Η ασφαλιστική δίνει κάθε χρόνο τη δυνατότητα στους ανθρώπους της να συμμετάσχουν ενεργά σε δράσεις προσφοράς, εκπαίδευσης και αλληλεγγύης

Ασφαλή Χριστούγεννα για διαβητικούς και καρδιοπαθείς

Τα γεύματα των εορτών, συνήθως πλούσια σε λιπαρά, απλούς υδατάνθρακες και αλάτι, δύσκολα εντάσσονται στα αποδεκτά υγιεινοδιαιτητικά πρότυπα