back to top
14.3 C
Athens
Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου 2025

Αυξημένη έμφαση στις direct πωλήσεις στην Ευρώπη δίνει η Allianz

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η νέα ψηφιακή μονάδα (direct πωλήσεις) που «στήνει» η Allianz στην Ευρώπη θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν τα δίκτυα διανομής που βασίζονται στους μεσίτες, εάν εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους. Αυτό δήλωσε –μεταξύ άλλων- ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz Oliver Baete κατά το Capital Markets Day του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού που πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου στο Μόναχο.

- Advertisement -

Η Allianz συστήνει μια νέα ευρωπαϊκή μονάδα που θα λειτουργεί μόνο online, δια της συγχώνευσης των υφιστάμενων direct «καναλιών» διανομής ασφαλιστικών προϊόντων AllSecur DE στη Γερμανία, AllSecur NL στην Ολλανδία, Genialloyd στην Ιταλία και Fenix Directo στην Ισπανία.

«Θέλουμε να έχουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε χωρίς προϋφιστάμενα (legacy συστήματα και να δημιουργήσουμε μια αποτελεσματική οργανωτική δομή αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες που δείχνουν στις υφιστάμενες μονάδες μας τι μπορούν να επιτύχουν μέσω του εκσυγχρονισμού των διαδικασιών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Baete.

- Advertisement -

Η νέα μονάδα αναμένεται να εμφανίσει αύξηση των καθαρών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων από 1 δις. ευρώ το 2017 σε 3-5 δις. ευρώ σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, ανάπτυξη που μπορεί να προκύψει όχι μόνο οργανικά, αλλά και μέσω εξαγορών, όπως σχολίασε ο υπεύθυνος επιχειρησιακού μετασχηματισμού της Allianz Ivan de la Sota.

Η νέα μονάδα αναμένεται να μπορεί να διεκπεραιώνει το 90% των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 24 ωρών και να απορρίπτει λιγότερο από το 1% των αιτήσεων. Ο δείκτης εξόδων της εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο 12%.

«Βλέπουμε μια ευκαιρία στην αγορά μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών διανομής, καθώς κανείς το έχει πράξει μέχρι τώρα. Θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι. Βέβαια, στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να έχεις πολύ ανταγωνιστικά τιμολόγια, κάτι που συμαίνει ότι θα πρέπει να λειτουργείς με πολύ ανταγωνιστικό δείκτη δαπανών, πρόσθεσε ο κ. De la Sota.

Η Allianz επιδιώκει να «μοχλεύσει» την τεχνογνωσία των ειδικών της σε κάθε χώρα  και να αξιοποιήσει τις πλέον σύγχρονες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων ώστε να προσφέρει τα πιο ανταγωνιστικά προϊόντα στην αγορά direct πωλήσεων. Οι τιμές θα υπολογίζονται διαφορετικά σε κάθε χώρα και τα «online” προϊόντα θα διαφέρουν από αυτά που διανέμονται μέσω των “offline” μονάδων.

Ο κ. Baete πάντως υπογράμμισε ότι δεν προβλέπεται  «κανιβαλισμός» μεταξύ των δικτύων μεσιτών και της online μονάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η KPMG φέρνει την Άννα Ευθυμίου και κορυφαία στελέχη στο μεγάλο debate για την ασφαλιστική αγορά

Με αυξημένο ενδιαφέρον αναμένεται η παρουσίαση της Ετήσιας Έρευνας της KPMG, ενός από τα ισχυρότερα εργαλεία ανάγνωσης του κλάδου

«The Future of Insurance»: Η KPMG στην Ελλάδα παρουσιάζει τη 15η Ετήσια Έκθεση για την Ιδιωτική Ασφαλιστική Αγορά

Ένα πολύτιμο εργαλείο στρατηγικής ανάλυσης του εγχώριου ασφαλιστικού κλάδου θα παρουσιαστεί σε εκδήλωση στο Electra Palace Athens στις 9/12

Allianz SΕ: Δωρίζει 200.000 σε πληγέντες από φυσικές καταστροφές

Το 50% θα κατευθυνθεί στον Ερυθρό Σταυρό προς ανακούφιση των πληγέντων και το υπόλοιπο 50% σε ενέργειες πρόληψης

Allianz Partners: Αντικαθιστά το 8% των εργαζομένων της με μηχανήματα AI

Η απόφαση οφείλεται στην αυξανόμενη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και των αυτοματοποιημένων συστημάτων υποστήριξης πελατών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

Πώς η αυτοκινητοβιομηχανία αποχαιρετά το 2025 – Οι κίνδυνοι και οι ευκαιρίες για νέους παίκτες

Η Allianz Trade περιγράφει το τοπίο που διαμορφώνουν οι δασμοί, οι κανονισμοί και η τεχνολογία

Το επιτυχημένο επιχειρηματικό μοντέλο της Atlantic Insurance Co. Public Ltd

Ο Οικονομικός Διευθυντής της κυπριακής ασφαλιστικής Λουκής Ιωάννου παρουσίασε τις δραστηριότητες και προοπτικές της στο Roadshow του ΧΑΚ

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Μ. Παπαζαρκάδα: «Θέλουμε να είμαστε ο πρώτος συνεργάτης που σκέφτεται κάθε επιχειρηματίας όταν χρειάζεται ασφάλεια και αξιοπιστία» 

Η Country Manager της Coface στην Ελλάδα μιλά στο Insurance World και στον Λάμπρο Ρόδη για τη φιλοσοφία, τη στρατηγική και το όραμα της εταιρείας

EIOPA: Νέο εργαλείο εκτίμησης κινδύνου φυσικών καταστροφών για ιδιοκτήτες κατοικιών και επιχειρήσεων

Η ανάπτυξη μιας πανευρωπαϊκής πλατφόρμας ενημέρωσης θεωρείται κρίσιμο βήμα προς τη βελτίωση της κλιματικής ανθεκτικότητας

ΥΕΚΑ: Σύσταση για τη λήψη μέτρων προστασίας των εργαζομένων εξαιτίας της κακοκαιρίας

Τα μέτρα που οφείλουν να λαμβάνουν οι εργοδότες για την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων τους επισημαίνει σε ανακοίνωσή του το Υπουργείο

Αυτό είναι το νέο ΔΣ του ΣΠΑΤΕ – Επικεφαλής ο Γ. Χατζηγεωργάκης

Πρόεδρος για τη θητεία διοίκησης 2025-2027 αναλαμβάνει ο πλειοψηφών σύμβουλος Γεώργιος Χατζηγεωργάκης – Νέες παρουσίες στο ΔΣ

H Eurolife FFH στηρίζει το ΕΕΑ για την παροχή δωρεάν επαναπιστοποιήσεων στους ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές

Η Eurolife FFH επενδύει διαχρονικά στη γνώση και στην εξέλιξη των στελεχών του ασφαλιστικού κλάδου