back to top
19.4 C
Athens
Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025

Αυξημένη έμφαση στις direct πωλήσεις στην Ευρώπη δίνει η Allianz

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

Η νέα ψηφιακή μονάδα (direct πωλήσεις) που «στήνει» η Allianz στην Ευρώπη θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν τα δίκτυα διανομής που βασίζονται στους μεσίτες, εάν εκσυγχρονίσουν τις διαδικασίες τους. Αυτό δήλωσε –μεταξύ άλλων- ο διευθύνων σύμβουλος της Allianz Oliver Baete κατά το Capital Markets Day του γερμανικού ασφαλιστικού κολοσσού που πραγματοποιήθηκε στις 30 Νοεμβρίου στο Μόναχο.

- Advertisement -

Η Allianz συστήνει μια νέα ευρωπαϊκή μονάδα που θα λειτουργεί μόνο online, δια της συγχώνευσης των υφιστάμενων direct «καναλιών» διανομής ασφαλιστικών προϊόντων AllSecur DE στη Γερμανία, AllSecur NL στην Ολλανδία, Genialloyd στην Ιταλία και Fenix Directo στην Ισπανία.

«Θέλουμε να έχουμε την ευκαιρία να ξεκινήσουμε χωρίς προϋφιστάμενα (legacy συστήματα και να δημιουργήσουμε μια αποτελεσματική οργανωτική δομή αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες που δείχνουν στις υφιστάμενες μονάδες μας τι μπορούν να επιτύχουν μέσω του εκσυγχρονισμού των διαδικασιών», δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Baete.

- Advertisement -

Η νέα μονάδα αναμένεται να εμφανίσει αύξηση των καθαρών εγγεγραμμένων ασφαλίστρων από 1 δις. ευρώ το 2017 σε 3-5 δις. ευρώ σε μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, ανάπτυξη που μπορεί να προκύψει όχι μόνο οργανικά, αλλά και μέσω εξαγορών, όπως σχολίασε ο υπεύθυνος επιχειρησιακού μετασχηματισμού της Allianz Ivan de la Sota.

Η νέα μονάδα αναμένεται να μπορεί να διεκπεραιώνει το 90% των αιτήσεων αποζημίωσης εντός 24 ωρών και να απορρίπτει λιγότερο από το 1% των αιτήσεων. Ο δείκτης εξόδων της εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στο 12%.

«Βλέπουμε μια ευκαιρία στην αγορά μέσω της βέλτιστης αξιοποίησης των ψηφιακών καναλιών διανομής, καθώς κανείς το έχει πράξει μέχρι τώρα. Θέλουμε να είμαστε οι πρώτοι. Βέβαια, στον ψηφιακό κόσμο πρέπει να έχεις πολύ ανταγωνιστικά τιμολόγια, κάτι που συμαίνει ότι θα πρέπει να λειτουργείς με πολύ ανταγωνιστικό δείκτη δαπανών, πρόσθεσε ο κ. De la Sota.

Η Allianz επιδιώκει να «μοχλεύσει» την τεχνογνωσία των ειδικών της σε κάθε χώρα  και να αξιοποιήσει τις πλέον σύγχρονες τεχνικές ανάλυσης δεδομένων ώστε να προσφέρει τα πιο ανταγωνιστικά προϊόντα στην αγορά direct πωλήσεων. Οι τιμές θα υπολογίζονται διαφορετικά σε κάθε χώρα και τα «online” προϊόντα θα διαφέρουν από αυτά που διανέμονται μέσω των “offline” μονάδων.

Ο κ. Baete πάντως υπογράμμισε ότι δεν προβλέπεται  «κανιβαλισμός» μεταξύ των δικτύων μεσιτών και της online μονάδας.

Σχετικές δημοσιεύσεις

1ο Sofos Insurance Summit: Το ισχυρό αποτύπωμα ενός ξεχωριστού συνεδρίου

Στις δηλώσεις τους, τόσο οι διοργανωτές όσο και οι συμμετέχοντες δεν έκρυψαν τον ενθουσιασμό τους για το υψηλό επίπεδο της τριήμερης συνάντησης - Δείτε τα βίντεο

Ταξίδι επιβράβευσης στη Ρώμη για τους συνεργάτες της Allianz

Η περίσταση αποτέλεσε ευκαιρία για εξερεύνηση εμβληματικών σημείων της Αιώνιας Πόλης, καθώς επίσης προώθηση επαγγελματικών σχέσεων και στόχων

Allianz Olympic Day 2025: Μήνυμα δύναμης, συνεργασίας και ψυχικής ανθεκτικότητας από τα κορυφαία στελέχη και τους αθλητές της Allianz Ελλάδος

Η εκδήλωση τίμησε τον Ολυμπισμό και ανέδειξε ότι η επιτυχία χτίζεται καθημερινά, μέσα από μικρές νίκες και συλλογική προσπάθεια

Η Allianz γιορτάζει το Ολυμπιακό Πνεύμα την Παρασκευή στο Allianz Olympic Day 2025

Εργαζόμενοι, συνεργάτες και φίλοι της εταιρείας θα συμμετάσχουν σε βιωματικές δράσεις ευεξίας, ενώ το παρών θα δώσουν και οι αθλητές της Team Allianz Greece

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Ασφαλιστές: Ο «σιωπηλός γίγαντας» της ευρωπαϊκής οικονομίας με επενδύσεις 9,5 τρισ. ευρώ

Ο κατακερματισμός της ευρωπαϊκής αγοράς περιορίζει τη δυναμική της – Η αξία των συμπερασμάτων της Insurance Europe για την Ελλάδα

SoEasy Insurance: Ανοίγοντας νέους δρόμους για τις επιχειρήσεις με Surety Bonds

Σε συνέντευξή του ο CEO Γ. Νικολάου αναλύει τα πλεονεκτήματα των Εγγυητικών Επιστολών και της συνεργασίας με την AXERIA

Οι προτροπές της Fitch στις ασφαλιστικές για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Ασφαλιστικές με σωστή διακυβέρνηση και έλεγχο των δεδομένων θα πρέπει να είναι σε θέση να ενσωματώσουν τις νέες απαιτήσεις

Νέο επεισόδιο podcast «Και Αν Συμβεί… στο Δρόμο;» με τον Κ. Λάττα, διασώστη του ΕΚΑΒ

Η Στ. Ζουλινάκη συζητά με τον Κ. Λάττα για τη σημερινή κατάσταση στους ελληνικούς δρόμους και τα συνηθέστερα λάθη των οδηγών

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Kaspersky: Ψώνια με τεχνητή νοημοσύνη για μια ασφαλή Black Friday

Η ανάθεση αγορών και πληρωμών σε «έξυπνους» πράκτορες δημιουργεί νέα περιθώρια επίθεσης - Πώς θα παραμείνετε ασφαλείς κατά τις αγορές σας

Η προεγγραφή για την εκδήλωση του ΠΣΑΣ και του ΕΕΑ άνοιξε – Κλείστε θέση μέχρι τις 14/11

Νέες τάσεις, κανονιστικές υποχρεώσεις αλλά και ιστορίες έμπνευσης, στην εκδήλωση που θα λάβει χώρα 20/11 στο Μουσείο «Η Ελλάδα σε Μικρογραφία»

Η Υδρόγειος Ασφαλιστική «παίζει μπάσκετ» για 5η χρονιά με το Basketaki

Στηρίζοντας περισσότερους από 4.500 αθλητές και 500 ομάδες, η εταιρεία δίνει ώθηση σε μια διοργάνωση που ενώνει και εξελίσσει την ερασιτεχνική καλαθοσφαίριση

Η Ατλαντική Ένωση βελτιώνει τιμές και παροχές σε εξωνοσομειακά της προγράμματα

Μικρή αναπροσαρμογή στα ασφάλιστρα του ATLAS CARE FULL, βελτιώσεις σε εκείνα των ATLAS CARE PLUS και BASIC

Νέες συνέργειες σχεδιάζει η Απόλλων – Σαρακάκης με Δίκτυα Ασφαλιστικής Διαμεσολάβησης

Προσδοκία της, να ενταχθεί στα πέντε πρώτα μεγαλύτερα σχήματα