Νέο επεισόδιο (No 196) της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice του ΟΝΕ Channel
Το επεισόδιο αυτό εστιάζει σε ένα καίριο ζήτημα που αφορά τον κόσμο των επιχειρήσεων. Στην εποχή μας, όπου οι προκλήσεις αυξάνονται, η αβεβαιότητα είναι η μόνη σταθερά και οι κίνδυνοι εκτείνονται πέρα από τα προφανή όρια, πολλοί επιχειρηματίες αναρωτιούνται: είναι η ασφάλιση της επιχείρησης πραγματικά μια πολυτέλεια ή ένα απαραίτητο κακό; Πόσο σημαντικό είναι για την επιβίωση και την ανάπτυξη μιας επιχείρησης να έχει την κατάλληλη ασφαλιστική κάλυψη;
Στο νέο επεισόδιο της τηλεοπτικής εκπομπής Marketing in Practice που μεταδίδεται από το ONE Channel, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας με καλεσμένο του στο studio τον CEO της Mega Brokers Τάσο Χατζηθεοδοσίου συζητούν για τον ρόλο και την αναγκαιότητα της ασφάλισης των επιχειρήσεων.
Στη συζήτησή, αναφέρθηκαν διάφορα θέματα που σχετίζονται με την ασφάλιση και τη διαχείριση κινδύνων. Συγκεκριμένα, συζητήθηκε η σημασία της διαχείρισης κινδύνων για επιχειρήσεις και ιδιώτες, η ασφαλισιμότητα των κινδύνων, ο ρόλος των μεσιτών ασφαλίσεων και τα οφέλη της συνεργασίας με αυτούς, ο επαγγελματισμός στην ασφαλιστική αγορά, οι διαφορές μεταξύ αστικής, εργοδοτικής και επαγγελματικής ευθύνης, ο σωστός τρόπος προσέγγισης της ασφάλειας, οι κυβερνοεπιθέσεις αλλά και ο τρόπος που επηρεάζουν τις επιχειρήσεις και τους ιδιώτες, καθώς και η αντίδραση της ασφαλιστικής βιομηχανίας σε αυτές τις προκλήσεις. Τέλος, ο σύμβουλος μάρκετινγκ Θέμης Σαρανταένας παρουσίασε την έννοια της Διαχείρισης Επιχειρηματικού Ρίσκου (Enterprise Risk Management – ERM).