back to top
27.6 C
Athens
Τρίτη 1 Ιουλίου 2025

Άνοιγμα της Generali στην αγορά της Αργεντινής

Ο ιταλικός ασφαλιστικός όμιλος θα διανέμει τα προϊόντα του μέσω του MercadoLibre, του μεγαλύτερου ομίλου διαδικτυακού εμπορίου της Λατινικής Αμερικής

Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου

- Advertisement -

Στη δύναμη του Διαδικτύου θα στηριχθεί η Generali για να ενισχύσει το προφίλ της στην ασφαλιστική αγορά της Αργεντινής: Ο ιταλικός ασφαλιστικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία για την διανομή προϊόντων ασφάλισης κατοικίας και ΙΧ μέσω της MercadoLibre, του μεγαλύτερου portal e-commerce της Λατινικής Αμερικής. Η εν λόγω συνεργασία –που συνήφθη μέσω της LaCaja, της θυγατρικής της Generali στην Αργεντινή- εντάσσεται στο πλαίσιο ανάπτυξης οικοσυστημάτων από επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) και από επιχείρηση προς πελάτες (Β2C), που έχει τεθεί ως προτεραιότητα στο τριετές στρατηγικό σχέδιο του ομίλου Generali 2021.

H πρωτοβουλία σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο στη συνεργασία της Generali με την Mercado Libre που ξεκίνησε το 2011 και χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη καινοτόμων και ιδιαίτερα επιτυχημένων μοντέλων για τους πελάτες. Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες της Mercado Libre (μεσίτες-πράκτορες) μέσω της ψηφιακής της πλατφόρμας θα μπορούν να προετοιμάζουν προσφορές και να αναλαμβάνουν συμβόλαια ασφάλισης ΙΧ και κατοικιών της LaCaja. Η ανάπτυξη της λύσης αυτής ενισχύει τα υπόλοιπα κανάλια διανομής της ασφαλιστικής εταιρείας, όπως τις εφαρμογές σε κινητές συσκευές (mobile app), τον ιστότοπο της εταιρείας, την υπηρεσία άμεσης τηλεφωνικής υποστήριξης, τα 64 φυσικά σημεία πώλησης σε όλη την Αργεντινή και φυσικά τις υπόλοιπες συμφωνίες διανομής που ήδη ισχύουν.

- Advertisement -

Όπως δήλωσε ο επικεφαλής Διεθνών Δραστηριοτήτων της Generali Jaime Anchústegui, “Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα στρατηγική του Ομίλου Generali για ανάπτυξη καινοτόμων  B2B2C μοντέλων διανομής ανοίγοντας νέα κανάλια επαφής με τους πελάτες. Η συμφωνία με την Mercado Libre καθιστά επίσης δυνατή την προώθηση της διαδικασίας ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, καθώς θα γίνει ο πρώτος «παίκτης» της ασφαλιστικής αγοράς της Αργεντινής που θα δοκιμάσει το νέο αυτό κανάλι.

Η Generali είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους ασφάλισης και διαχείρισης ενεργητικού στον κόσμο. Ιδρύθηκε το 1831 και έχει παρουσία σε 50 χώρες σε όλο τον κόσμο, με ασφάλιστρα άνω των 66 δις. ευρώ το 2018. Καθώς διαθέτει 71.000 εργαζομένους που υπηρετούν 61 εκατομμύρια πελάτες, ο Όμιλος διαθέτει κυριαρχική θέση στην Ευρώπη και ενισχυόμενη παρουσία στην Ασία και την Λατινική Αμερική. Φιλοδοξία της είναι να αποτελεί «συνεργάτη ζωής» για τους πελάτες της, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις χάρη σε ένα ασυναγώνιστο δίκτυο διανομής.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Η Generali τίμησε τα Δίκτυα των Συνεργατών της στέλνοντας ένα δυναμικό μήνυμα για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς

Με απόλυτη επιτυχία πραγματοποιήθηκε πριν λίγες μέρες η Εκδήλωση Συνεργατών της Generali, στον ιδιαίτερο χώρο του “Domus – Αστέρια Γλυφάδας”.

H Generali στο Release Athens Festival!

Η Generali συμμετέχει δυναμικά στο φετινό Release Athens Festival 2025, έναν από τους πιο αγαπημένους μουσικούς θεσμούς της πόλης

H Generali χορηγός του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Η Generali, συνεπής στη δέσμευσή της για στήριξη του πολιτισμού και της τοπικής κοινωνίας, αποτελεί χορηγό του Φεστιβάλ Βαλκανικής Μουσικής

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη λειτουργικού αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς

Η Generali καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη Λειτουργικού Αποτελέσματος χάρη σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή κεφαλαιακή της θέση.

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Το 18ο Insurance Conference χαρτογράφησε το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα

Με έντονη την παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και με επίκεντρο τις σημαντικές αλλαγές που διαμορφώνουν το νέο τοπίο στην ιδιωτική ασφάλιση, ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 18ο Insurance Conference

Η “ακτινογραφία” της παραγωγής ασφαλίστρων

Η ΕΑΕΕ διεξάγει έρευνα σχετικά με την παραγωγή ασφαλίστρων ανά μήνα μεταξύ των ασφαλιστικών επιχειρήσεων - μελών της.

Sofos Insurance Agency: Μπροστά από τις Εξελίξεις με Δράσεις Ενημέρωσης & Επικοινωνίας για την Υποχρεωτική Ασφάλιση Έναντι Φυσικών Καταστροφών

Η Sofos Insurance Agency, συνεπής στη φιλοσοφία της άμεσης προσαρμογής στα νέα δεδομένα και στις ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στην ασφαλιστική αγορά

Νέο εργαλείο στο Intersalonica Agent App – Η Πολυτιμολόγηση στην Υπηρεσία του Συνεργάτη

Η ΙΝΤΕΡΣΑΛΟΝΙΚΑ, με σταθερή προσήλωση στη στήριξη των συνεργατών της, παρουσιάζει την Πολυτιμολόγηση – ένα σύγχρονο και πρακτικό εργαλείο

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Το μέλλον της Ελλάδας στο Διάστημα: Ξεκινά το Greek Space Tech Forum 2025

Μετά τους μικροδορυφόρους τι; Κορυφαίοι ομιλητές δίνουν τις απαντήσεις στο 2o Greek Space Tech Forum που ξεκινά στο Ωδείο Αθηνών...

Το 18ο Insurance Conference χαρτογράφησε το μέλλον της ιδιωτικής ασφάλισης στην Ελλάδα

Με έντονη την παρουσία της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης και με επίκεντρο τις σημαντικές αλλαγές που διαμορφώνουν το νέο τοπίο στην ιδιωτική ασφάλιση, ολοκληρώθηκε με επιτυχία το 18ο Insurance Conference

Επικουρικό: Αύξησε την καθαρή του θέση στα €175 εκατ.

Στην ετήσια τακτική γενική συνέλευση του Επικουρικού Κεφαλαίου (ΕΚ), που πραγματοποιήθηκε στις 25 Ιουνίου, ο Πρόεδρος, κ. Ηρακλής Δασκαλόπουλος

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο για τη φορολογική αντιμετώπιση των ασφαλιστικών διαμεσολαβητών και των πελατών τους

Η ΕΣΑΠΕ, σε συνεργασία με το ΕΙΑΣ και το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΕΑ), διοργανώνει εξειδικευμένο εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα

Interlife: Στις 2 Ιουλίου η αποκοπή για το μέρισμα 0,2 ευρώ

Η Ανώνυμη Εταιρία με την επωνυμία: «ΙΝΤΕΡΛΑΪΦ (INTERLIFE) Ανώνυμη Ασφαλιστική Εταιρία Γενικών Ασφαλίσεων» ανακοινώνει στο επενδυτικό κοινό