Ο ιταλικός ασφαλιστικός όμιλος θα διανέμει τα προϊόντα του μέσω του MercadoLibre, του μεγαλύτερου ομίλου διαδικτυακού εμπορίου της Λατινικής Αμερικής
Της Λαλέλας Χρυσανθοπούλου
Στη δύναμη του Διαδικτύου θα στηριχθεί η Generali για να ενισχύσει το προφίλ της στην ασφαλιστική αγορά της Αργεντινής: Ο ιταλικός ασφαλιστικός κολοσσός ανακοίνωσε ότι ήρθε σε συμφωνία για την διανομή προϊόντων ασφάλισης κατοικίας και ΙΧ μέσω της MercadoLibre, του μεγαλύτερου portal e-commerce της Λατινικής Αμερικής. Η εν λόγω συνεργασία –που συνήφθη μέσω της LaCaja, της θυγατρικής της Generali στην Αργεντινή- εντάσσεται στο πλαίσιο ανάπτυξης οικοσυστημάτων από επιχείρηση προς επιχείρηση (B2B) και από επιχείρηση προς πελάτες (Β2C), που έχει τεθεί ως προτεραιότητα στο τριετές στρατηγικό σχέδιο του ομίλου Generali 2021.
H πρωτοβουλία σηματοδοτεί ένα ακόμα ορόσημο στη συνεργασία της Generali με την Mercado Libre που ξεκίνησε το 2011 και χαρακτηρίζεται από την ανάπτυξη καινοτόμων και ιδιαίτερα επιτυχημένων μοντέλων για τους πελάτες. Πιο συγκεκριμένα, οι πελάτες της Mercado Libre (μεσίτες-πράκτορες) μέσω της ψηφιακής της πλατφόρμας θα μπορούν να προετοιμάζουν προσφορές και να αναλαμβάνουν συμβόλαια ασφάλισης ΙΧ και κατοικιών της LaCaja. Η ανάπτυξη της λύσης αυτής ενισχύει τα υπόλοιπα κανάλια διανομής της ασφαλιστικής εταιρείας, όπως τις εφαρμογές σε κινητές συσκευές (mobile app), τον ιστότοπο της εταιρείας, την υπηρεσία άμεσης τηλεφωνικής υποστήριξης, τα 64 φυσικά σημεία πώλησης σε όλη την Αργεντινή και φυσικά τις υπόλοιπες συμφωνίες διανομής που ήδη ισχύουν.
Όπως δήλωσε ο επικεφαλής Διεθνών Δραστηριοτήτων της Generali Jaime Anchústegui, “Η πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στη νέα στρατηγική του Ομίλου Generali για ανάπτυξη καινοτόμων B2B2C μοντέλων διανομής ανοίγοντας νέα κανάλια επαφής με τους πελάτες. Η συμφωνία με την Mercado Libre καθιστά επίσης δυνατή την προώθηση της διαδικασίας ψηφιακού μετασχηματισμού της εταιρείας, καθώς θα γίνει ο πρώτος «παίκτης» της ασφαλιστικής αγοράς της Αργεντινής που θα δοκιμάσει το νέο αυτό κανάλι.
Η Generali είναι ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους ασφάλισης και διαχείρισης ενεργητικού στον κόσμο. Ιδρύθηκε το 1831 και έχει παρουσία σε 50 χώρες σε όλο τον κόσμο, με ασφάλιστρα άνω των 66 δις. ευρώ το 2018. Καθώς διαθέτει 71.000 εργαζομένους που υπηρετούν 61 εκατομμύρια πελάτες, ο Όμιλος διαθέτει κυριαρχική θέση στην Ευρώπη και ενισχυόμενη παρουσία στην Ασία και την Λατινική Αμερική. Φιλοδοξία της είναι να αποτελεί «συνεργάτη ζωής» για τους πελάτες της, προσφέροντας καινοτόμες και εξατομικευμένες λύσεις χάρη σε ένα ασυναγώνιστο δίκτυο διανομής.