back to top
26.7 C
Athens
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2025

ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΑ: Το Κράτος από θύτης γίνεται και θύμα

Αν και δεν μάθαμε επισήμως τι απέδωσε το κυνήγι των ανασφάλιστων οχημάτων  κατά  την πρώτη φάση, εντούτοις είναι ουσιαστικό ότι ξεκίνησε η πολιτεία να ενδιαφέρεται γι’ αυτό το καίριο ζήτημα.  Ακόμη και εάν το κράτος  ενδιαφέρεται μόνο για τα έσοδα από τα ανασφάλιστα, είναι ένα καλό βήμα για να πάμε πιο πέρα.  Το κράτος έχει έσοδα και από την φορολόγηση των ασφαλιστικών (φόρος εισοδήματος) αλλά βέβαια και οι ασφαλιστικές έχουν να κερδίσουν από την πάταξη των ανασφάλιστων.  Υπολογίζεται ότι με μείωση κατά 20% των ανασφάλιστων οχημάτων τα έσοδα στον κλάδο (αστικής ευθύνης αυτοκινήτου) θα αυξηθούν κατά 30% περίπου γεγονός που θα ενισχύσει περαιτέρω τα αποθεματικά των εταιρειών και βέβαια θα φέρει και κέρδη.

Ωστόσο, παραμένει πρόβλημα ότι υπάρχει ένας «σκληρός πυρήνας» ανασφάλιστων οι οποίοι είτε λόγω πεποιθήσεων , είτε λόγω απορίας  (δύσκολα να σκεφτεί κάποιος στο εξωτερικό ότι μπορεί να έχεις και να συντηρείς αμάξι χωρίς να πληρώνεις ασφάλιστρα) δεν ασφαλίζονται.  Αυτοί αποτελούν τις ‘βόμβες’ του συστήματος και δυστυχώς αυξάνονται όταν μειώνονται κάποιοι άλλοι.  Η μεγαλύτερη όμως ‘βόμβα’ είναι τα ίδια τα κρατικά αυτοκίνητα, τα οποία (άγνωστο για ποιο λόγο) είναι ανασφάλιστα.

- Advertisement -

Μάλλον θεωρούν ότι το κράτος είναι φερέγγυο και θα πληρώσει. Ίσως το κυνήγι των ανασφάλιστων θα πρέπει να ξεκινήσει από εκεί και μετά να περάσει προς τους ιδιώτες. Αυτό γράφουν όλοι οι κλαδικοί χρόνια τώρα αλλά ουδόλως έχει  εισακουσθεί.  Πάντως είναι υποκριτικό να βλέπει κανείς το κράτος να κόπτεται για τα ανασφάλιστα όταν το ίδιο δεν μπορεί να τηρήσει ούτε τα στοιχειώδη.

Σχετικές δημοσιεύσεις

Ασφαλιστικές και ΑΑΔΕ: Ο νέος ρόλος τους απέναντι στα οχήματα σε ακινησία

Πώς η νέα απόφαση της ΑΑΔΕ συνιστά πρόκληση και ταυτόχρονα ευκαιρία για την ασφαλιστική αγορά

«Φως» για τη λύση του προβλήματος των ανασφάλιστων οχημάτων

Αντιπροσωπεία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, με επικεφαλής τον Πρόεδρο του Γιάννη Χατζηθεοδοσίου και με τη συμμετοχή και του Προέδρου της ΓΣΕΒΕΕ

Ξεκινά η μεγάλη διασταύρωση για ανασφάλιστα Ι.Χ.

Από τη Δευτέρα 16 Ιουνίου, πρόκειται να ξεκινήσει η πρώτη μεγάλη ηλεκτρονική διασταύρωση της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών

Από την ίδια κατηγορία δημοσιεύσεων

Πόσους διευθυντές αντέχει μία επιχείρηση και πόσες αλλαγές στους Κανονισμούς

Οι Κανονισμοί Πωλήσεων διαφέρουν από ασφαλιστική σε ασφαλιστική, και σε κάποιες αλλάζουν με όρους που οδηγούν στην πύλη εξόδου legacy ομάδες

I. Γιουμπάκης (SENATUS): «Το ακίνητο συνδέει real estate και ασφάλιση – Μοχλός ανάπτυξης με πολλαπλασιαστικά οφέλη»

Οι πελάτες ενδιαφέρονται για ουσιαστική προστασία. Αξιολογούν την πλήρη αξία του ακινήτου, τη ζημιά σε τρίτους και την απώλεια εισοδήματος

Munich Re: Σαρώνουν οι καταστροφές, 95% άνω του μέσου όρου 10ετίας

Τι ποσοστό ζημιών αντιπροσωπεύει το κάθε φαινόμενο

Άννυ Τρύφων, Designia: Δίπλα στις επιχειρήσεις ως risk advisors

Το σχήμα συνασφάλισης αποτελεί ένα εξαιρετικά χρήσιμο εργαλείο για την ανάληψη μεγάλων -από πλευράς ύψους- κεφαλαίων...

Δημοφιλή Άρθρα

Ροή Ειδήσεων

Η μεγάλη πρόκληση: Να πείσουμε τους νέους να νοιαστούν για τη σύνταξή τους!

Η σύνταξη δεν είναι απλά ένα μακρινό ποσό που θα πάρουμε στα γεράματά μας, αλλά μια επένδυση ζωής, που ξεκινά με μικρά βήματα σήμερα

Παίζοντας με ασφάλεια: Προλαμβάνοντας τις αθλητικές απάτες

H Kaspersky συνιστά προσοχή σε πλατφόρμες streaming, πωλήσεις εισιτηρίων και αγορές προϊόντων

SOS από ΕΕΘ για παραπλανητικά emails

Πώς υποκλέπτονται στοιχεία εταιρειών δήθεν για την ολοκλήρωση της εγγραφής τους στο ΓΕΜΗ

Σύστημα πυρασφάλειας στον αρχαιολογικό χώρο Ελευσίνας – Τι προβλέπει ο σχεδιασμός του ΥΠΠΟ

Με προληπτική και ενεργητική πυροπροστασία το υπουργείο θέλει να ενισχύσει την ασφάλεια του χώρου, των επισκεπτών και των εργαζομένων

Γιατί κάθε ταξίδι αξίζει να φτάνει με ασφάλεια – Ένα κοινωνικό μήνυμα από την Interasco

Η προετοιμασία του οχήματος πριν την επιστροφή στο σπίτι και η σωστή οδηγική συμπεριφορά προστατεύουν εμάς και τους συνανθρώπους μας