Η ΑΧΑ, έχοντας ως στρατηγική προτεραιότητα της την συνεχή βελτίωση του επιπέδου των υπηρεσιών που παρέχει, προχώρησε σε μια σειρά από ενέργειες στον κλάδο του αυτοκινήτου οι οποίες απαντούν στις ανάγκες που έχουν οι πελάτες, παλαιοί και νέοι.
Πιο συγκεκριμένα:
Νέοι πελάτες – Μείωση ασφαλίστρου κατά 5% στα νέα ασφαλιστήρια αυτοκινήτου.
Υφιστάμενοι πελάτες – Επιβράβευση για όσους ανανεώνουν την ασφάλισή τους, μειώνοντας το ασφάλιστρο ανανέωσης μέχρι και 12,5% στο 2ο έτος και 15% συνολικά στο 3ο έτος ασφάλισης.
Νέοι & Υφιστάμενοι πελάτες – Αναβάθμιση στις παροχές οδικής βοήθειας χωρίς οικονομική επιβάρυνση.
Οι νέες παροχές οδικής βοήθειας, συνοψίζονται ως εξής:
Δεύτερη μεταφορά σε κάθε ατύχημα σε μη εργάσιμες ημέρες και ώρες αν τίθεται θέμα ασφάλειας του οχήματος, φύλαξη του οχήματος, καθώς και μεταφορά σε συνεργείο επιλογής των πελατών.
Μεταφορά του οχήματος σε διαφορετικό νομό από την έδρα του.
Σε περίπτωση ταξιδιού, παροχή οχήματος αντικατάστασης.
Σε περίπτωση ατυχήματος, παροχή δυνατότητας δεύτερης ρυμούλκησης σε άλλο σημείο.