Αναγκαία η «γνωριμία» των ασφαλιστικών με το κοινό

Οι ασφαλιστικές εταιρείες αρχίζουν να μπαίνουν στον παλμό της εποχής και να κάνουν γνωστή την παρουσία τους κυρίως μέσω διαφημίσεων. Όλο και συχνότερα βλέπουμε στην τηλεόραση, στο μετρό, και άλλου, την προβολή κάποιας ασφαλιστικής και αυτό κατά την εκτίμησή μας όπως είχαμε αναφέρει και στο παρελθόν, είναι πολύ θετικό διότι οι καταναλωτές σταδιακά μαθαίνουν για τις εταιρείες με ευνόητες επιπτώσεις στις μελλοντικές εργασίες τους. 

Μπορεί βέβαια οι καταναλωτές, μέσω των διαφημίσεων, να μην κατανοούν καλά το προϊόν που επιλέγει η κάθε εταιρεία να προτάξει, αλλά αυτό ίσως και να μη μπορεί να επιτευχθεί εύκολα μέσω κάποιας διαφήμισης και ούτε αποτελεί  τον μείζονα παράγοντα του στόχου της προβολής.  Το πραγματικό γεγονός είναι ότι οι πολίτες βλέπουν κινητικότητα, μαθαίνουν ονόματα και έρχονται έστω και με αυτό τον τρόπο σε μια πρώτη επαφή με τις ασφαλιστικές. Είναι λοιπόν πολύ σημαντικό, και πρέπει να γίνει αντιληπτό, ότι η διαφημιστική προβολή τους στην παρούσα οικονομική συγκυρία είναι ένα βασικό εργαλείο ανάπτυξης των εργασιών τους. Και πολύ πιο σημαντικό είναι για τις εταιρείες που είναι λιγότερο γνωστές από τις άλλες οι οποίες πρωτοστατούν –ως ονόματα- στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Και αυτό είναι ένα πολύ ουσιαστικό θέμα στο οποίο πρέπει να σταθούν οι διοικήσεις ορισμένων εταιρειών προκειμένου να άρουν καταστάσεις που παγιώθηκαν στο παρελθόν. 

Συγκεκριμένα, τις περασμένες δεκαετίες που ο ασφαλιστικός κλάδος όρθωνε το ανάστημά του, ορισμένες – μάλλον λίγες και οι μεγαλύτερες – από τις πολλές εταιρείες του κλάδου κατάφεραν με διάφορους τρόπους και μέσω των επιλογών τους να γίνουν περισσότερο γνωστές. Και αυτό μπορεί να διαπιστωθεί εύκολα καθώς εάν πραγματοποιηθεί μια έρευνα για το ποίες εταιρείες γνωρίζουν οι πολίτες της χώρας, θα εξαχθεί το συμπέρασμα ότι δεν τις γνωρίζουν όλες ασχέτως αν διαθέτουν πλήρη  γκάμα ασφαλιστικών προϊόντων. Εκτιμάται λοιπόν ότι σήμερα υπερέχουν έναντι των άλλων, αυτές οι εταιρείες που κατόρθωσαν να γίνουν πιο δημοφιλείς και να σταθεροποιήσουν την παρουσία τους στην αγορά. 

Προκύπτει λοιπόν το συμπέρασμα ότι η επικοινωνία με το κοινό μπορεί, και χρειάζεται, να βελτιωθεί ώστε να προσφέρει πολλά, ιδιαίτερα, στις λιγότερο γνωστές εταιρείες. Αποτελεί λοιπόν μια πρώτης τάξης ευκαιρία σε δυναμικές ασφαλιστικές, με εχέγγυα καλής λειτουργίας να πάρουν μερίδια αγοράς, και να συμβάλλουν στην καλύτερη λειτουργία του ανταγωνισμού. Κάτι που χρειάζεται περισσότερο από ποτέ ο ασφαλιστικός κλάδος.