– Σειρά καταγγελιών περιβάλλει τον κλάδο υγείας των ασφαλιστικών εταιρειών
– Πελάτες των εταιρειών καταφεύγουν στους αρμόδιους φορείς και διαμαρτύρονται για διάφορα
– Συνήθως οι αποζημιώσεις είναι αυτές που κυριαρχούν στις καταγγελίες, καθώς οι πελάτες άλλα περιμένουν και άλλα λαμβάνουν
– Επίσης και οι παρανοήσεις στα συμβόλαια είναι αυτές που φαίνεται ότι ευθύνονται για τις καταγγελίες
– Σε κάθε περίπτωση το γεγονός είναι ότι καταγγελίες υπάρχουν
– Το χειρότερο όμως είναι όταν αυτές κρίνονται βάσιμες όπως έγινε πρόσφατα από την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
– Δεν είναι τυχαίο ότι δύο ζωικές εταιρείες βρέθηκαν στο στόχαστρο και τους επιβλήθηκαν ποινές.
– Ωστόσο υπάρχουν και άλλες και αυτό όχι μόνο ξεκαθαρίστηκε από την προχθεσινή ανακοίνωση της ΓΓΚ αλλά επιβεβαιώνεται και από τις πληροφορίες
– Υπάρχουν και άλλα στοιχεία που φέρουν εταιρείες να έχουν κληθεί αρμοδίως να αποκαταστήσουν κάποια θέματα που είχαν «ανοικτά» με καταναλωτές
-Και ενώ το διαβεβαίωσαν, τελικώς δεν το έπραξαν προκαλώντας δυσφορία με την αδιαφορία τους
– Έτσι και έγιναν έρευνες και διαπιστώθηκαν πολλά που έρχονται να αλλάξουν το διαμορφωμένο σκηνικό
– Όχι μόνο για ορισμένους αλλά για το σύνολο των εταιρειών
– Ο χρόνος που απομένει είναι λίγος. Σχέδια νόμου καθώς και απρόοπτες παρεμβάσεις ανατρέπουν πολλά δεδομένα
– Τα ασφαλιστικά συμβόλαια μπαίνουν στο μικροσκόπιο…