Νέα προϊόντα από την Executive Insurance στην Ημερίδα Ιδιωτικής Ασφάλισης

Τα νέα καινοτόμα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες της Executive Insurance Brokers για τους ιδιώτες, παρουσίασε η εταιρεία στην ημερίδα για Ιδιωτική Ασφάλιση που έγινε με επιτυχία στη Θεσσαλονίκη την Πέμπτη 14/04/2011.

Η Executive Insurance Brokers επέλεξε να προβάλει τα εξής προϊόντα και υπηρεσίες:

EXECUTIVE Auto  

Mέσω του οποίου ο συνεργάτης ή ο πελάτης μπορεί μέσα από πολλαπλές επιλογές ασφαλιστικών εταιριών και πακέτων καλύψεων να επιλέξει την καλύτερη λύση για την ασφάλιση του αυτοκινήτου του, του δανείου του αλλά και να υποστηριχθεί πλήρως από την υπηρεσία EXECUTIVE Help. H υπηρεσία EXECUTIVE Help δίνει ολοκληρωμένη υποστήριξη σε περίπτωση ζημίας του πελάτη και εντάσσεται στο σύνολο των δράσεων που έχει λάβει η εταιρία με στόχο την άμεση και αξιόπιστη υποστήριξη της ζημίας του πελάτη.

EXECUTIVE Life & Health    

Τα δύο προνομιακά προϊόντα που δημιούργησε η Executive Insurance Brokers σε συνεργασία με επιλεγμένες ασφαλιστικές εταιρίες και προωθεί στους πελάτες της είναι:

Φροντίδα EXTRA:  Το αποκλειστικό προϊόν που προσφέρει σε ιδιώτες και οικογένειες, δίνοντας πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ιατρικές υπηρεσίες αλλά και κάλυψη δανειακών υποχρεώσεων σε περίπτωση ατυχήματος, με κόστος μόνο € 28 το εξάμηνο.

LADY CARE:  Το εξειδικευμένο πρωτοποριακό πρόγραμμα που απευθύνεται στις γυναίκες, προσφέροντας ουσιαστικές παροχές και μεγάλο κεφάλαιο κάλυψης, τόσο για την πρόληψη και φροντίδα όσο και για την αντιμετώπιση σοβαρών γυναικολογικών ασθενειών.  Το πρόγραμμα Lady Care λειτουργεί ως ασπίδα προστασίας των γυναικών για ασθένειες που  απειλούν συχνά τον γυναικείο πληθυσμό ανεξαρτήτως ηλικίας  και το κόστος του πολλές φορές είναι μικρότερο από το κόστος ασφάλισης ενός αυτοκινήτου !

Η Εxecutive Insurance Brokers με ενεργή παρουσία και στην αγορά της Θεσσαλονίκης μέσω του υποκαταστήματος της,  σταθερή στη πελατοκεντρική στρατηγική της και την εμπειρία της στην αγορά, δημιουργεί ή προσαρμόζει ασφαλιστικά προγράμματα που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις και τις σημερινές οικονομικές δυνατότητες του πελάτη.