Αύξηση 46% στη συνολική παραγωγή πέτυχε η Victoria το 2010

Ιδιαίτερα επιτυχημένη και καθοριστική για το μέλλον μπορεί να χαρακτηριστεί η χρονιά που πέρασε για την Victoria και τους ανθρώπους της, αφού παρά τις δυσμενείς οικονομικές συνθήκες της ελληνικής αγοράς, η εταιρεία βελτίωσε  σημαντικά τους οικονομικούς της δείκτες και δημιούργησε τα εχέγγυα για μια ακόμη πιο δυναμική πορεία στο μέλλον.

Η Victoria βρίσκεται από καιρό στο δρόμο της υγιούς ανάπτυξης και οι άνθρωποι της, δεν κρύβουν όμως την ικανοποίηση τους για την πορεία της, που δικαιώνει πλήρως τις επιλογές της σταθερότητας και συνέπειας στη χάραξη της στρατηγική τους.
Η σημαντική αύξηση στα αποτελέσματα οφείλεται στην προσεκτική και αποτελεσματική στρατηγική της εταιρείας, το ισχυρό brand name της μητρικής της ERGO, το αφοσιωμένο στις εταιρικές αξίες της αξιοπιστίας και εξυπηρέτησης δίκτυο πωλήσεων, αλλά και στην επιτυχημένη στρατηγική συμφωνία στο χώρο του Bancassurance με την Τράπεζα Πειραιώς.

Αναλυτικά, όσον αφορά τα οικονομικά αποτελέσματα, η συνολική παραγωγή της εταιρείας το 2010 έφτασε τα 142.400.091 ευρώ έναντι 97.540.097 ευρώ το 2009 παρουσιάζοντας αύξηση 46%. Tα προ φόρων κέρδη (IFRS) έφτασαν τα 12.167.994 ευρώ έναντι 7.308.431 ευρώ το 2009, παρουσιάζοντας αύξηση 66,50%. Η Victoria συνεχίζει να συγκαταλέγεται μεταξύ των εταιριών με τα υψηλότερα αποθεματικά στην ελληνική αγορά, τα οποία το 2010 διαμορφώθηκαν στα 215.426.539 ευρώ. Το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας επεκτάθηκε δυναμικά λόγω της προσέλκυσης πολλών νέων και σοβαρών επαγγελματιών του ασφαλιστικού χώρου, που εμπιστεύθηκαν την εταιρία και τους ανθρώπους της.    

Ο Αντιπρόεδρος του Δ.Σ. και Γενικός Διευθυντής της Victoria κος Θεόδωρος Κοκκάλας, δήλωσε ότι η νέα χρονιά θα είναι πράγματι μια δύσκολη χρονιά, γεμάτη δοκιμασίες, κινδύνους και αναγκαστικές προσαρμογές στη νέα πραγματικότητα, καθώς η ύφεση αναμένεται να συνεχιστεί. Ειδικά για την Victoria θα είναι μια χρονιά ορόσημο, με φιλόδοξους στόχους, ακόμα περισσότερες επιτυχίες, αλλά και μια χρονιά ολοκλήρωσης της προετοιμασίας για το SOLVENCY II. 

Κυρίαρχος στόχος θα είναι η συνεχής και ακόμη μεγαλύτερη βελτίωση των υπηρεσιών της σε όλους τους τομείς, γεγονός που κάνει όλο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας να μην εφησυχάζει και να μην αναπαύεται στα μέχρι σήμερα πολύ καλά αποτελέσματα της.