Νέα στρατηγική πωλήσεων στην ασφαλιστική αγορά

– Νέα «ήθη και έθιμα» ετοιμάζονται να κάνουν την εμφάνισή τους στην αγορά
 
– Κάποιες εταιρείες αναθεωρούν μερικώς την εφαρμοσμένη στρατηγική πωλήσεών τους και ετοιμάζονται να λανσάρουν νέες μεθόδους

– Το σημαντικό βέβαια είναι ότι πρόκειται και για «ισχυρές» περιπτώσεις…

– Oπότε η τακτική τους θα συμπαρασύρει και άλλους…

– Και αυτό σημαίνει ότι όταν θα δώσουν γραμμή στην αγορά οι συνέπειες θα είναι απροσδιόριστες

– Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι  οι πωλήσεις θα γίνονται μέσα από ειδικούς διαύλους εύκολους και φθηνούς

– Όχι απαραιτήτως ηλεκτρονικούς που ήδη αποτελούν μέθοδο σε εφαρμογή, αλλά με την παραδοσιακή μορφή

– Τα κίνητρα όμως δε θα αφορούν την παροχή προμηθειών προς τους προωθητές των προϊόντων, αλλά την παροχή κινήτρων προς του αγοραστές

– Προϊόντα απλά και προσιτά λένε οι ειδικοί που τα μελετούν και πωλήσεις με τους υφιστάμενους εντός εταιρειών μηχανισμούς

– «Καθαρά» συμβόλαια και «μεγάλα γράμματα», ισχυρές δομές και ενδοεταιρικές

– Έρχεται η εποχή της εσωστρέφειας και της «ενδοεταιρικής» εξυπηρέτησης των πελατών

– Για καλές και συμφέρουσες πωλήσεις…