Fraud Framework for Insurance από τη SAS

Μία από τις πλέον ολοκληρωμένες λύσεις που διαθέτει η SAS για τον ασφαλιστικό κλάδο είναι και η πλατφόρμα SAS Fraud Framework for Insurance που αφορά στην πρόληψη, τον εντοπισμό και τη διαχείριση των απατηλών απαιτήσεων στο σύνολο των δραστηριοτήτων των σύγχρονων ασφαλιστικών οργανισμών:

Οι βασικότερες λειτουργίες της SAS Fraud Framework for Insurance είναι οι ακόλουθες:

Ανίχνευση απάτης: Μηχανή αξιολόγησης της απάτης που χρησιμοποιεί ένα συνδυασμό διαφορετικών τεχνικών ανάλυσης (αυτοματοποιημένους επιχειρηματικούς κανόνες, αναζητήσεις σε βάσεις δεδομένων, αναφορές για ανωμαλίες και εξαιρέσεις, έξυπνη μοντελοποίηση, κ.λπ.) για να καθορίσει την τάση για ψευδείς απαιτήσεις.

Διαχείριση ειδοποιήσεων: Μηχανισμός αναφορών που αξιολογεί, ιεραρχεί και κατευθύνει ενδεχόμενες ψευδείς απαιτήσεις στα κατάλληλα μέλη της ομάδας. Ένα σύστημα φωτεινού σηματοδότη τονίζει τις δυνητικά ψευδείς απαιτήσεις με πλήρη βαθμολόγηση κινδύνου και διαφανείς κωδικούς αιτιών.

Ανάλυση κοινωνικών δικτύων: Παρέχει, από κάτω προς τα πάνω και από πάνω προς τα κάτω, ανάλυση για την αποκάλυψη κρυφών συνδέσεων στα κοινωνικά δίκτυα, ανιχνεύει επικίνδυνα δίκτυα και τα παρέχει στους ερευνητές με τη μορφή ειδοποιήσεων.
– Διαχείριση υποθέσεων: Από τη στιγμή που μια ειδοποίηση έχει ιεραρχηθεί και απαιτεί περαιτέρω διερεύνηση, η λειτουργία διαχείρισης υποθέσεων παρέχει ένα συστηματικό τρόπο για τη διευκόλυνση της έρευνας και τη λήψη και την εμφάνιση όλων των πληροφοριών που είναι σχετικές με αυτή την υπόθεση.

Η λύση SAS Fraud Framework for Insurance παρέχει μια σειρά από απτά οφέλη στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις και οργανισμούς, τα σημαντικότερα εκ των οποίων περιλαμβάνουν: 

α)Μείωση ζημιών, μέσω πρόληψης και ανίχνευσης της απάτης, β) μείωση εξόδων πραγματογνωμοσύνης, βελτιώνοντας τη διαδικασία έρευνας και μειώνοντας δραματικά το ποσοστό των «ψευδώς θετικών» περιπτώσεων, γ) ολοκληρωμένη εικόνα του κινδύνου σχετικού με την απάτη, αναλύοντας τη συνολική εικόνα του κάθε πελάτη και παρέχοντας διαγράμματα κοινωνικών δικτύων και εξελιγμένες τεχνικές εξόρυξης δεδομένων και δ) βελτίωση ανταγωνιστικότητας, μέσω αρτιότερης εξυπηρέτησης του πελάτη, αποθάρρυνσης των απατεώνων και ικανοποίησης των ρυθμιστικών αρχών και των διεθνών οδηγιών.