Προγράμματα λογισμικού από την ΙΝΤΕΡΚΑΜ

Η εταιρεία ΙΝΤΕΡΚΑΜ Ε.Π.Ε ιδρύθηκε το 1981 με βασικό αντικείμενο την υποστήριξη πελατών σε θέματα συντήρησης και  μηχανογραφικού εξοπλισμού. Η εταιρεία παρέχει εξειδικευμένες λύσεις και συμβουλευτικές υπηρεσίες, σε θέματα πληροφορικής υψηλής τεχνολογίας και εγκαταστάσεων σε οργανισμούς του Ιδιωτικού και Δημοσίου τομέα.

Κύριο αντικείμενο ενασχόλησης της εταιρείας είναι η διαχείριση και διακίνηση ηλεκτρονικών και ψηφιοποιημένων δεδομένων. Τον πυρήνα των παρεχόμενων λύσεων αποτελεί η αυτοματοποίηση των διαδικασιών και επιχειρησιακών λειτουργιών παράλληλα με την ηλεκτρονική αρχειοθέτηση, ανάκτηση και διαχείριση των σημαντικών εγγράφων και πληροφοριών μιας ασφαλιστικής εταιρείας. 

1. Αυτοματοποίηση των λειτουργικών διαδικασιών: καλύπτει ευρύτατο φάσμα, από απλές εσωτερικές διαδικασίες μέχρι την τυποποίηση και ηλεκτρονική ροή των ενεργειών που απαιτούνται στη συναλλαγή της ασφαλιστικής εταιρείας με τους πελάτες της. Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι: Διαχείριση αιτήσεων, αποζημιώσεων, ανανεώσεων συμβολαίων, ζημιών, τιμολογίων, φακέλων συνεργατών και η διαδικασία underwriting  όπου ξεκινά από την εισαγωγή της αίτησης και τη προώθησή της στους αρμόδιους υπαλλήλους, παρακολουθώντας όλα τα στάδια διεκπεραίωσης. 

Η λύση παρέχει διαφορετικές ροές αυτοματοποίησης της διαδικασίας όταν για παράδειγμα η αίτηση αφορά σε νέο ή υπάρχοντα πελάτη, εάν χρειάζονται επιπλέον δικαιολογητικά ή όχι, εάν απαιτείται προασφαλιστικός έλεγχος ή όχι. Όλες οι ενέργειες των χρηστών καταγράφονται για λόγους ασφάλειας αλλά και για βελτίωση της παραγωγικότητας (διαπιστώνονται τα αδύνατα σημεία προκειμένου να τροποποιούνται και να βελτιώνονται). 

2. Ηλεκτρονική βιβλιοθήκη: Όσον αφορά στη διαχείριση των εγγράφων και του συνόλου των πληροφοριών δημιουργείται ηλεκτρονική βιβλιοθήκη με όλα τα έγγραφα της εταιρίας, τα οποία είναι αρχειοθετημένα σε πολλά επίπεδα. Για κάθε πελάτη και κάθε συμβόλαιο, δημιουργείται και τηρείται ένας ηλεκτρονικός φάκελος ο οποίος περιέχει όλα τα σχετικά έγγραφα και πληροφορίες που τον αφορούν (αιτήσεις, συμβόλαια, ανανεώσεις, πρόσθετες πράξεις, συνοδευτικά έγγραφα, αλληλογραφία, κλπ.), ανεξάρτητα από το είδος ή τον προορισμό τους (scanned, word, excel, pdf, fax, email, κλπ.). 

Τα έγγραφα συνοδεύονται από τους απαραίτητους κανόνες ασφάλειας έτσι ώστε κάθε χρήστης να μπορεί να βλέπει μόνο τα έγγραφα που έχουν σχέση με την θέση και το αντικείμενο της εργασίας του. Παρέχεται στον κάθε χρήστη η δυνατότητα άμεσης ανάσυρσης των εγγράφων και πληροφοριών που απαιτούνται για τη διεκπεραίωση των ενεργειών που η θέση του απαιτεί.