“Cosmos”: ένα καινοτόμο έργο για τους πελάτες της Interamerican

Ολοκληρώθηκε και τίθεται σε εφαρμογή το καινοτόμο για την ελληνική ασφαλιστική αγορά έργο “Cosmos” της Interamerican, που αφορά στη δημιουργία μιας ενιαίας εικόνας πελάτη. 

Στόχος του έργου, που είχε ξεκινήσει αρχές του 2009, είναι να έχει η Interamerican τη δυνατότητα να αποδώσει περισσότερη αξία στους πελάτες της και να αυξήσει την ικανοποίησή τους σε κάθε επαφή που έχουν με την εταιρεία.

Ήδη έχουν εκπαιδευτεί οι άνθρωποι της Interamerican στη νέα πελατοκεντρική αντίληψη, στις κοινές ανεξαρτήτως κλάδου διαδικασίες του “Cosmos” και στις νέες μηχανογραφικές εφαρμογές. Στο ενιαίο πελατολόγιο υφίσταται ολοκληρωμένη εικόνα κάθε πελάτη, η οποία ενημερώνεται διαρκώς από τα πηγαία συστήματα 10 επιμέρους κλάδων, ενώ εφαρμόζεται μία ενιαία πολιτική που αφορά στον πελάτη. 

Η συνολική εφαρμογή είναι προς την κατεύθυνση των υψηλών απαιτήσεων διαχείρισης και εξυπηρέτησης πελατών που θέτει τη Solvency II, ενώ η ποιοτική αποτελεσματικότητά της επιβεβαιώνεται από έναν πρώτο έλεγχο των δεδομένων αλληλογραφίας, σύμφωνα με τον οποίο η πληρότητα και ακρίβεια των στοιχείων διευθύνσεων μετά την ολοκλήρωση του έργου αγγίζει το απόλυτο (98%).

Στο πλαίσιο του έργου δημιουργήθηκε μια νέα εφαρμογή, η οποία είναι διαθέσιμη στο διοικητικό δυναμικό της εταιρείας που εξυπηρετεί τους ασφαλισμένους και διαχειρίζεται τις εταιρικές σχέσεις μαζί τους. Το “Cosmos” σε δεύτερη φάση θα αποτελέσει το “όχημα” για την ανάπτυξη της πελατοκεντρικής στρατηγικής της Interamerican στον τομέα της κάλυψης των σύγχρονων ασφαλιστικών αναγκών.  

Από την εφαρμογή του συνολικού έργου προσδοκάται η σημαντική βελτίωση της εξυπηρέτησης και η περαιτέρω αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη, που σήμερα βρίσκεται για την Interamerican αρκετά ψηλότερα (80%) από τον μέσο όρο της ασφαλιστικής αγοράς, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας που διενήργησε η εταιρεία.

Την τεχνική υλοποίηση του έργου ανέλαβε η εταιρεία Cognity σε συνεργασία με τη μηχανογράφηση της Interamerican και οι τεχνικές λύσεις που εφαρμόσθηκαν, αποτελούν τις καλύτερες στο είδος τους σε παγκόσμιο επίπεδο (Gartner 2009).