SAS Social Media Analytics: Αποτελεσματικό marketing των κοινωνικών δικτύων

Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί σε όλο τον κόσμο αναζητούν τρόπους για να αξιοποιήσουν τα δεδομένα που προέρχονται από τα κοινωνικά δίκτυα έτσι ώστε να ισχυροποιήσουν τις σχέσεις και την εξυπηρέτηση των πελατών τους, καθώς και να βελτιώσουν τις ενέργειες μάρκετινγκ και συνολικά τα οικονομικά τους αποτελέσματα. 

Πρόκειται για μια πολύ δύσκολη διαδικασία που αναγκάζει τις επιχειρήσεις να πασχίσουν να αποκομίσουν πρακτικές γνώσεις από μια πλημμύρα δεδομένων, που προέρχονται από online συνομιλίες, και να τις εφαρμόσουν σε πραγματικές αποφάσεις.

Οι marketers των επιχειρήσεων, αλλά και τα διαφημιστικά γραφεία, επιθυμούν κάτι περισσότερο από τη σημερινή κατάσταση που αφορά σε προσφορές του τύπου «ένα μέγεθος που ταιριάζει σε όλα». 

Θέλουν να ενσωματώσουν τα κοινωνικά δεδομένα σε όλους τους επιχειρησιακούς τομείς, να απαντούν σε βασικά ερωτήματα και να εφαρμόζουν τις απαντήσεις αυτές σε συγκεκριμένες επιχειρηματικές αποφάσεις. 

Η SAS, ηγέτιδα στο χώρο του λογισμικού και των υπηρεσιών επιχειρηματικών analytics, κατανοεί τις απαιτήσεις που έχουν οι σύγχρονοι marketers από τα κοινωνικά δεδομένα και, για το λόγο αυτό, προσφέρει νέες λύσεις που καθιστούν τα επιχειρηματικά οφέλη των κοινωνικών μέσων ενημέρωσης μια πραγματικότητα.

SAS Social Media Analytics είναι η πρώτη επιχειρηματική λύση που έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες των marketers σε μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. 

Τους βοηθά να κατανοούν, να προβλέπουν και να ενεργούν με βάση τα δεδομένα των κοινωνικών δικτύων. Με την ικανότητα να αρχειοθετούν και να αναλύουν, σε βάθος μεγαλύτερο των δύο ετών, online συζητήσεις από το Facebook, το Twitter, του YouTube, φόρουμ συζητήσεων, blogs κ.ά., οι νέες λύσεις on-demand λογισμικού της SAS απεικονίζουν στους marketers πώς οι άνθρωποι αισθάνονται σχετικά με τα προϊόντα ή τις ίδιες τις εταιρείες του, ποιος τους επηρεάζει και πώς οι συνομιλίες στα κοινωνικά δίκτυα επηρεάζουν τα επιχειρηματικά αποτελέσματα. 

Εν συνεχεία, μπορούν να εφαρμόσουν άμεσα τις απαντήσεις σε στρατηγικές σχετικές με την καθιέρωση του εμπορικού σήματος, στην παρουσία της εταιρείας στα μέσα ενημέρωσης, στις δημόσιες σχέσεις και στις δραστηριότητες σχετικές με την εξυπηρέτηση των πελατών.

«Η νέα λύση της SAS για τα κοινωνικά δίκτυα αλλάζει τους κανόνες του παιχνιδιού», δήλωσε η κα. Katie Paine, CEO της KDPaine & Partners

«Ποτέ δεν είχα φανταστεί ότι μια αυτοματοποιημένη μέτρηση θα μπορούσε να επιτύχει τέτοια επίπεδα ακρίβειας,  να ενσωματώσει δηλαδή τον ανθρώπινο κώδικα τόσο αποτελεσματικά ώστε να αποδώσει την ακρίβεια των δεδομένων που ζητούν οι πελάτες. 

Με την τεχνογνωσία της στο χώρο των analytics, την «μεγάλη εικόνα» στην απεικόνιση της μέτρησης και ευρύτερη τεχνολογική γνώση, η SAS θα ανεβάσει τη συγκεκριμένη αγορά σε ένα εντελώς νέο επίπεδο. 

Σ’ ένα επίπεδο στο οποίο οι marketers δε θα είναι σε θέση να κάνουν μόνο περισσότερες, αλλά και καλύτερες, μετρήσεις και να έχουν στη διάθεσή τους πιο ακριβείς πληροφορίες πάνω στις οποίες να βασίζουν τις αποφάσεις τους».

Η λύση SAS Social Media Analytics είναι βασισμένη στην τεχνογνωσία της SAS στον τομέα των εξελιγμένων analytics και ενοποίησης των δεδομένων και παρέχει επτά σημαντικά πλεονεκτήματα:

Δυνατότητες επιχειρησιακού επιπέδου

Τα SAS Social Media Analytics μπορούν να συλλέγουν και να αναλύουν τεράστιες ποσότητες δεδομένων, τόσο δομημένων όσο και αδόμητων, από εσωτερικές και εξωτερικές πηγές. Με την ενοποίηση με συστήματα CRM και μάρκετινγκ, η λύση ευθυγραμμίζει την παρακολούθηση των κοινωνικών μέσων με τη συνολική επιχειρηματική στρατηγική και τακτική.

Μακροπρόθεσμη εικόνα

Διατηρούν ένα συνεχές αρχείο online δεδομένων, σε βάθος μεγαλύτερο των δύο ετών, «χτίζοντας» κατά την πάροδο του χρόνου την ικανότητα κατανόησης των τάσεων και ενημέρωσης των ιστορικών αναλύσεων βάσει των νέων πληροφοριών.

Προγνωστικά analytics

Η συγκεκριμένη λύση προσφέρει τη δυνατότητα ποσοτικοποίησης της επιρροής, πρόβλεψης του μελλοντικού όγκου των συνομιλιών στα κοινωνικά μέσα, αλλά και των επιπτώσεων τους στην επιχείρηση. Αυτό βοηθά τις εταιρίες να κατανείμουν σωστά τους πόρους τους, να δημιουργήσουν «what-if» σενάρια και να συσχετίσουν βασικούς δείκτες μάρκετινγκ όπως προτίμηση μάρκας, κυκλοφορία στον Web, αποτελεσματικότητα των online προωθητικών εκστρατειών και συνδυασμό των μέσων.

Εκτεταμένη επεξεργασία γλώσσας

Τα στατιστικά μοντέλα πολλές φορές δεν έχουν τη δυνατότητα να ερμηνεύσουν εκφράσεις της καθομιλουμένης, μεταφορές ή και γλώσσα αργκό. 

Σε αντίθεση με τις παραδοσιακές αυτές λύσεις, η SAS δίνει τη δυνατότητα σε marketers και αναλυτές να καθορίσουν τους κανόνες που θέτουν συναισθήματα στα θέματα, αλλά και να εφαρμόσουν το αντικείμενο της εμπειρογνωμοσύνης τους, για να βελτιώσουν τις στατιστικές μεθόδους και να προβούν σε καλύτερη ταξινόμηση των κειμένων. 

Αυτή η υβριδική προσέγγιση παρέχει περισσότερο ακριβείς κανόνες για την «εξαγωγή» των συναισθημάτων που συντελούν σε μια πιο ολοκληρωμένη εικόνα για τις συμπάθειες και αντιπάθειες του πελάτη, καθώς και σε καλύτερες απαντήσεις σε επιχειρηματικές ερωτήσεις.

Πολυγλωσσική υποστήριξη

Τα SAS Social Media Analytics μπορούν να κατανοήσουν και να ταξινομήσουν συζητήσεις σε 13 διαφορετικές γλώσσες, όπως: Αραβικά, Κινέζικα, Ολλανδικά, Αγγλικά, Γαλλικά, Γερμανικά, Ιταλικά, Ιαπωνικά, Κορεάτικά, Πολωνικά, Πορτογαλικά, Ισπανικά και Σουηδικά.

Δυνατότητα ανάληψης δράσης

Ακόμα και η καλύτερη ανάλυση δεδομένων έχει πρακτικά οφέλη μόνο αν φτάσει έγκαιρα στα στελέχη που λαμβάνουν τις αποφάσεις και είναι αποτυπωμένη με εύκολα κατανοητό τρόπο. 

Τα SAS Social Media Analytics παρέχουν σε πραγματικό χρόνο γνώση μέσα από πίνακες (dashboards) που βασίζονται στον Web, αναφορές και ειδοποιήσεις που σχετίζονται με ροή εργασίας. Αυτό επιτρέπει στις επιχειρήσεις να ανταποκρίνονται έγκαιρα και με συνέπεια σε διάφορες εταιρείες, επιχειρησιακά τμήματα και ομάδες παροχής υπηρεσιών.

Industry expertise

Η SAS διαθέτει πελάτες σε όλους σχεδόν τους κλάδους της αγοράς. Τα SAS Social Media Analytics αντικατοπτρίζουν αυτή την ευρεία εμπειρία και γνώση της εταιρείας και παρέχουν εξειδικευμένες, για κάθε κλάδο, δυνατότητες επεξεργασίας γλώσσας, επιτυγχάνοντας υψηλότερη ακρίβεια και συνάφεια. 

«Η τεχνογνωσία της SAS βρίσκεται ασφαλώς στα analytics. Ως εκ τούτου, η ανάλυση των κοινωνικών δικτύων με στόχο την παροχή γνώσης στην επιχείρηση ταιριάζει απόλυτα με τη φιλοσοφία της εταιρίας»,  δήλωσε ο κ. Alan Webber, Συνεργάτης της Altimeter Group LLC

«Με τα SAS Social Media Analytics, οι επιχειρήσεις μπορούν να κατανοήσουν ποιος κάνει τι, πού και γιατί στα κοινωνικά δίκτυα. Με τη νέα αυτή λύση η SAS έχει την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσει το χώρο των analytics στα κοινωνικά δίκτυα».

«Oι καταναλωτές είναι αυτή τη στιγμή online και μιλούν για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας, την εμπειρία τους πάνω σ’ αυτά και για το τι τους αρέσει και τι όχι. 

Τα έξυπνα στελέχη του μάρκετινγκ δεν ακούνε μόνο τις online συζητήσεις, αλλά τις αναλύουν για να επικεντρωθούν καλύτερα στους πόρους και να χτίσουν δέσμευση και αφοσίωση», δήλωσε ο κ. Mark Chaves, διευθυντής των λύσεων Media Intelligence της SAS.
 
«Tα SAS Social Media Analytics βοηθούν τους marketers να συνδυάζουν δεδομένα από ηλεκτρονικές συνομιλίες με άλλα στοιχεία, με στόχο την ανάπτυξη μιας πιο ολοκληρωμένης εικόνας για τον κάθε πελάτη και, στη συνέχεια, να χρησιμοποιήσουν αυτά τα στοιχεία για να προβλέψουν και να δράσουν».

Tα SAS Social Media Analytics διατίθενται ως μία κατ’ απαίτηση (OnDemand) λύση. Όπως και οι άλλες OnDemand λύσεις της SAS, παρέχει στους χρήστες των επιχειρήσεων όλη την αναλυτική ισχύ της SAS με τη δυνατότητα άμεσης λειτουργίας. Και σαν OnDemand λύση, είναι φυσικά διαθέσιμη σε παγκόσμιο επίπεδο.
 
Η συγκεκριμένη ανακοίνωση έγινε στο πλαίσιο του SAS Global Forum, το μεγαλύτερο παγκοσμίως σημείο συγκέντρωσης των χρηστών SAS, που παρακολούθησαν περισσότεροι από 3.000 επιχειρησιακοί και ΙΤ χρήστες του λογισμικού και των λύσεων της SAS.