Interamerican: Έντονη δραστηριότητα παροχής Βοήθειας τις ημέρες του Πάσχα

Πάνω από 1.000 περιστατικά Οδικής Βοήθειας εξυπηρέτησε τις ημέρες του Πάσχα η Interamerican, ενώ ιδιαίτερα έντονη ήταν η δραστηριότητα και στον τομέα της Άμεσης Ιατρικής Βοήθειας.

Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του πενθημέρου 2-6 Απριλίου, η Interamerican ανταποκρίθηκε σε 1.063 περιπτώσεις για οδική και σε 313 περιστατικά άμεσης ιατρικής βοήθειας, σημειώνοντας μάλιστα αύξηση κατά 12,4% και 2,3%, αντίστοιχα, σε σχέση με την περσινή εορταστική περίοδο.

Ενδεικτικό της εξόδου και της ιδιαιτερότητας των ημερών είναι, ότι το 32% των περιστατικών έγινε στην Αττική και το υπόλοιπο (723 περιπτώσεις) στις άλλες περιφέρειες της χώρας. 

Η αντίστοιχη κατανομή για το 2009 επί συνόλου έτους, ήταν: Αττική 52%, Θεσσαλονίκη 24% και οι υπόλοιπες περιφέρειες συγκέντρωσαν το υπόλοιπο 24%.

Πιο αναλυτικά, κατά τις ημέρες του Πάσχα, επί τόπου επισκευάστηκαν 492 οχήματα, ρυμουλκήθηκαν-μεταφέρθηκαν 382 και σε 189 υπήρξε φροντίδα ατυχήματος.

Σε ότι αφορά την Άμεση Ιατρική Φροντίδα, έγιναν επείγουσες αερομεταφορές (τρεις με ελικόπτερο) και 26 μεταφορές με ασθενοφόρο. 

Επίσης, υπήρξαν 16 κατ’ οίκον επισκέψεις, 268 τηλεφωνικές ιατρικές συμβουλές και 13 περιστατικά παροχής βοήθειας εκτός Ελλάδος.

Να σημειωθεί, ότι η εταιρία κινείται ανοδικά σε ότι αφορά το στόλο των καλυπτόμενων οχημάτων, που φτάνουν σήμερα τις 440.000 έναντι περίπου 400.000 πέρσι. 

Και αυτό παρά την οικονομική κρίση που πλήττει έντονα την αγορά αυτοκινήτου, ενώ επηρεάζει αρνητικά και την καταναλωτική συμπεριφορά των ασφαλισμένων με περιορισμό των πάσης φύσεως δαπανών.

Το 2009, η εταιρία ανταποκρίθηκε συνολικά σε 180.183 περιπτώσεις για Οδική (153.055 περιστατικά) και Άμεση Ιατρική Βοήθεια (27.128). 

Όπως τονίζει ο γενικός διευθυντής υπηρεσιών βοηθείας της Interamerican,  κ. Γιώργος Βαλαής, πέραν του αριθμού των περιστατικών, από τις τακτικές μετρήσεις τις εταιρίας, προκύπτει επίσης, υψηλός δείκτης ικανοποίησης από την πλευρά των πελατών, ενδεικτικό της επάρκειας των υποδομών, του επαγγελματισμού και της πληρότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών.