Δημοσίευση πληροφοριών σχετικά την διαχείριση των καταγγελιών

Η FSA επιβεβαίωσε ότι θα απαιτεί από τις επιχειρήσεις να δημοσιεύουν πληροφορίες σχετικά με το πώς διαχειρίζονται τις καταγγελίες, έτσι ώστε να βοηθήσει τους καταναλωτές να δουν πώς οι επιχειρήσεις αποδίδουν σε αυτόν τον σημαντικό τομέα και να αναβαθμίσει το χειρισμό καταγγελιών σε ολόκληρη την βιομηχανία.

Σύμφωνα με την FSA, οι επιχειρήσεις που λαμβάνουν 500 ή περισσότερες καταγγελίες σε μια περίοδο έξι μηνών θα πρέπει να δημοσιεύουν τις ακόλουθες πληροφορίες δύο φορές το χρόνο:

• Πόσες καταγγελίες έχουν ανοίξει και να κλείσει

• Το ποσοστό των καταγγελιών που ολοκληρώθηκαν εντός οκτώ εβδομάδων

• Το ποσοστό των καταγγελιών που επικύρωσαν

Η ρυθμιστική αρχή έχει δηλώσει ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να παρουσιάζουν αυτές τις πληροφορίες από διαφορετικούς τομείς προϊόντων: λιανική τραπεζική, γενικές ασφάλειες; Ασφάλειες ζωής και συνταξιοδοτικά προγράμματα και τις επενδύσεις.

Η FSA στη συνέχεια θα χρησιμοποιήσει αυτές τις πληροφορίες προκειμένου να δημοσιεύει ένα συγκεντρωτικό κατάλογο των καταγγελιών των δεδομένων που καλύπτουν όλες τις πληγείσες επιχειρήσεις δύο φορές το χρόνο.

Η κα. Sheila Nicoll, διευθυντικό στέλεχος στην FSA σε δηλώσεις της ανέφερε ότι « είμαστε δεσμευμένοι για μεγαλύτερη διαφάνεια, προκειμένου να βοηθήσουμε τους καταναλωτές. Για πρώτη φορά, οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να δουν πόσες καταγγελίες δέχονται συγκεκριμένες επιχειρήσεις και πως τις διαχειρίζονται». 

Όλες οι επιχειρήσεις θα έχουν δημοσιευθεί πρώτα στοιχεία τους έως τις 31 Αυγούστου 2010. Η FSA θα δημοσιεύσει τότε το πρώτο πακέτο των ενοποιημένων στοιχείων το Σεπτέμβριο του 2010.