Groupama Φοίνιξ: Ικανοποιητικά κινήθηκε το 2009

Την ικανοποίησή τους εκφράζουν οι άνθρωποι της Groupama Φοίνιξ Ασφαλιστική, από την πρώτη αποτίμηση των παραγωγικών μεγεθών για το 2009, σε σχέση και με τη γενικότερη εικόνα του ασφαλιστικού κλάδου.

Σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις, η αύξηση στο συνολικό χαρτοφυλάκιο ήταν λίγο κάτω από 10%, με τις γενικές να κινούνται πάνω από αυτό το ποσοστό και με διψήφιο ρυθμό μεταβολής. 

Ο κλάδος Ζωής είχε αντίθετα οριακή μείωση, με πορεία που αναμένεται πάντως να είναι καλύτερη σε σχέση με τη γενικότερη εικόνα της αγοράς. Να θυμίσουμε, ότι η παραγωγή Ζωής στην αγορά ήταν μειωμένη στο 9μηνο κατά 5,5%, ενώ οι ασφαλίσεις Ζημιών είχαν αύξηση κατά 8,07%. Με την εξέλιξη των μεγεθών, η εταιρία φαίνεται επίσης ότι βρίσκεται στην πλευρά των κερδοφόρων χρήσεων.

Το τελευταίο διάστημα, η Groupama Φοίνιξ, έχει εφαρμόσει μια επιθετική πολιτική στη δημιουργία και διάθεση νέων και καινοτόμων προϊόντων όπως το Anesis Car Services, το οποίο αποτελεί πακέτο 7 δωρεάν υπηρεσιών που εντάσσονται στα συμβόλαια αυτοκινήτου της εταιρίας.

Anesis Car Services

Το Anesis Car Services ειδικότερα περιλαμβάνει: 1) προτεραιότητα στο συνεργείο, 2) γραπτή εγγύηση επισκευής, 3) εσωτερικό και εξωτερικό καθαρισμό αυτοκινήτου πριν την παράδοση, 4) τεχνικό έλεγχο 20 σημείων, 5) απευθείας πληρωμή επισκευής από τη Groupama Φοίνιξ, 6) αντικατάσταση με άλλο όχημα καθ’ όλη τη διάρκεια της επισκευής και 7) παραλαβή και επιστροφή του οχήματος από το σημείο που επιθυμεί ο πελάτης.

Η εταιρία διοργάνωσε μάλιστα διαγωνισμό από 7 Νοεμβρίου έως 14 Δεκεμβρίου, με κλήρωση τριών Renault Twingo που παρεδόθησαν με ειδική εκδήλωση στους τρεις τυχερούς την Παρασκευή 8 Ιανουαρίου.

Νέα προϊόντα

Το αμέσως επόμενο διάστημα η Groupama Φοίνιξ θα διαθέσει αντίστοιχης φιλοσοφίας πακέτο υπηρεσιών για το σπίτι. Άμεσα επίσης, η εταιρία θα δημιουργήσει νέο Unit Linked προϊόν βασισμένο στην εμπειρία της μητρικής εταιρίας στη Γαλλία. Η καινοτομική δραστηριότητα συνεχίζεται με νέο συνταξιοδοτικό που θα παρέχει ισόβια εγγύηση απόδοσης 3,35%, ενώ θα βγει στον «αέρα» και η νέα πλήρως ανανεωμένη εταιρική ιστοσελίδα.

Όλα αυτά δε θα μπορούσαν να γίνουν χωρίς τη συμβολή και ανάλογη υποστήριξη στον ανθρώπινο παράγοντα. Γι’ αυτό η εταιρία δίνει μεγάλη έμφαση στον τομέα της κατάρτισης και επιμόρφωσης, εστιάζοντας και ενδυναμώνοντας ταυτόχρονα τον παράγοντα επικοινωνία και επαφές με τα δίκτυα πωλήσεων.