Στοχεύουμε σε αύξηση του μεριδίου αγοράς

Bertrand Woirhaye, Γενικός Διευθυντής, Groupama Φοίνιξ
 
Η Groupama Φοίνιξ ακολουθεί μια αναπτυξιακή στρατηγική σε βάθος χρόνου. Προτεραιότητες της εταιρίας παραμένουν η κατάκτηση νέων μεριδίων αγοράς και η αύξηση της επενδυτικής της ικανότητας, προκειμένου να παρέχει τις καλύτερες υπηρεσίες στις καλύτερες τιμές.
 
Το 2009 η Groupama Φοίνιξ εμπλούτισε σημαντικά τη γκάμα των προϊόντων της με σκοπό να ανταποκρίνεται ακόμα καλύτερα στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών. 

Οι καινοτομίες του 2009 θα ενισχυθούν και θα επεκταθούν συστηματικά το 2010. Στον κλάδο Αυτοκινήτου το 2010 το πακέτο των 7 δωρεάν υπηρεσιών Anesis Car Services, που αποτελεί ήδη αναπόσπαστο μέρος των ασφαλίσεων αυτοκινήτου της Groupama Φοίνιξ στην Αττική, θα διατίθεται και στην υπόλοιπη χώρα, ενώ αυτός ο πρωτότυπος συνδυασμός ασφάλισης και υπηρεσιών θα εφαρμοστεί και στις ασφαλίσεις κατοικιών. 

Στον κλάδο Ζωής, ετοιμάζεται να διαθέσει στην αγορά νέα προϊόντα Unit Linked, τα οποία διακρίνονται από την ανταγωνιστικότητα και την ευελιξία τους. 

Η Groupama Φοίνιξ σκοπεύει παράλληλα να ενισχύσει τον συμβουλευτικό της ρόλο απέναντι στους πελάτες της, μέσω των δικτύων της κατά την πώληση ασφαλιστικών προγραμμάτων αλλά και απευθείας στον τομέα της διαχείρισης ζημιών. 

Προκειμένου να αυξήσει την επενδυτική ικανότητα που προϋποθέτει αυτή η αναπτυξιακή στρατηγική, η Groupama Φοίνιξ  θα συνεχίσει το έργο βελτιστοποίησης της οργάνωσής της, των εσωτερικών διαδικασιών και της διοικητικής δομής της. 

Με τα εμφανή πλέον θετικά αποτελέσματα των καινοτομιών και πρωτοβουλιών αυτών σε συνδυασμό με την πολιτική συνετής διαχείρισης που εφαρμόζουμε, είμαστε αισιόδοξοι και φιλοδοξούμε να εδραιώσουμε περαιτέρω τη θέση της Groupama Φοίνιξ ως μια από τις κορυφαίες εταιρίες της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.