Νέοι τρόποι πώλησης συμβολαίων

Οι ακυρώσεις συμβολαίων Ζωής αρχίζουν να γίνονται φαινόμενο της αγοράς. Δεν είναι ένα ούτε δύο ούτε τρία. Είναι πολλά και αφορούν όλες τις εταιρίες. 

Η ακύρωση δεν κάνει διακρίσεις. Και όπως υποστηρίζουν οι «αυτόχειρες»: «δεν βγαίνουμε οικονομικά να πληρώνουμε λεφτά για ασφάλιστρα». 

Τα πράγματα δυσκολεύουν και οι μαχητές της αγοράς, οι ασφαλιστές δηλαδή, αγωνίζονται να κρατήσουν τους πελάτες τους και αγωνιούν για το μέλλον τους. 

Η οικονομική κρίση, η δυσπραγία τη αγοράς η έλλειψη τζίρου δημιουργεί ανασφάλεια. Ωστόσο αυτή δεν οδηγεί στις ασφαλιστικές αλλά απομακρύνει από αυτές ακόμα και ανθρώπους που για χρόνια πληρώνουν ένα συμβόλαιο. Τι γίνεται λοιπόν; Τι θα κάνουν οι εταιρίες για να αντιστρέψουν την τάση; 

Το πρώτο που θα σκεφτόταν κανείς είναι να στηρίξουν τους συνεργάτες τους να βγουν στην αγορά να φέρουν παραγωγή, να μιλήσουν για την εταιρία τους. Χρειάζεται δηλαδή να καλλιεργηθεί αυτό που ονομάζεται «χτίσιμο περηφάνιας» ώστε οι άνθρωποι, το έμψυχο δυναμικό να κινηθεί με σθένος και όρεξη να υποστηρίξει την εταιρία του και φυσικά να φέρει τα μέγιστα αποτελέσματα. Ευχόμαστε να γίνεται. 

Το δεύτερο είναι βρουν νέες μεθόδους ανάπτυξης όπως και γίνεται. Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις ασφαλιστηρίων θα αναπτυχθούν ισχυρά όταν οι Έλληνες  μάθουν καλά το ίντερνετ. 

Τα συμβόλαια είναι πιο φθηνά οπότε συμφέρουν και η ενημέρωση θα γίνεται αυτόματα. Σταδιακά θα πάρει μερίδιο από τις πωλήσεις αλλά σίγουρα σηματοδοτεί ανταγωνισμό. 

Και αυτό είναι εμφανές καθώς μαθαίνουμε ότι πολλές εταιρείες ετοιμάζονται να αναπτυχθούν δυναμικά ενώ άλλες ήδη ξεκίνησαν. 

Ωστόσο υπάρχουν και άλλα σχέδια πολύ πιο καινοτόμα όπου οι εταιρείες θα… πάνε σε απίθανα -για τα σημερινά δεδομένα- σημεία πωλήσεων. ( η συνέχεια στο επόμενο…)