Ανοδικά κινήθηκαν τα μεγέθη της Allianz Ελλάδος στο 9μηνο

Ανοδικά κινήθηκαν όλοι οι βασικοί οικονομικοί δείκτες της Allianz Ελλάδος στο εννεάμηνο του 2009 έναντι του περυσινού εννεαμήνου, εξασφαλίζοντας στην εταιρεία κέρδη σε μια εξαιρετικά κρίσιμη, αλλά και δύσκολη, για την ασφαλιστική αγορά περίοδο.
Στο διάστημα 1η Ιανουαρίου – 30η Σεπτεμβρίου 2009 η Allianz Ελλάδος πέτυχε λειτουργικά κέρδη 11,8 εκατ. ευρώ, κέρδη μετά από φόρους 8 εκατ. ευρώ και παραγωγή ασφαλίστρων αυξημένη στα 154,2 εκατ. ευρώ.
Τη θετική άνοδο των μεγεθών της οφείλει η εταιρεία στις υψηλές επιδόσεις της κατά το τρίτο τρίμηνο του έτους, όπου αύξησε το σύνολο των εσόδων από τις εργασίες της κατά 13,1%, σε σχέση με το τρίτο τρίμηνο του 2008, με την παραγωγή της στον κλάδο Ασφάλισης Αυτοκινήτων να αυξάνεται κατά 34,8% και κατά 22,2% συνολικά στις Γενικές Ασφάλειες.
Όσο για τον κλάδο Ζωής, παρά τις πιέσεις τις οποίες δέχθηκε συνολικά η ασφαλιστική αγορά και στο τρίτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης, η Allianz Ελλάδος κινήθηκε ανοδικά κατά 5,4%, πάντα σε σύγκριση με το 2008.
Αντίστοιχα, στο εννεάμηνο, η παραγωγή ασφαλίστρων συνολικά στις Γενικές Ασφάλειες αυξήθηκε στα 70,7 εκατ. ευρώ, κατά 17% έναντι του περυσινού διαστήματος, ενώ ανάλογα βελτιωμένα ήταν και τα κέρδη του κλάδου. Η κερδοφορία των Γενικών Ασφαλειών αποδίδεται, πέραν της ανάπτυξης, και στην περαιτέρω βελτίωση του δείκτη Combined Ratio, ο οποίος υποχώρησε στο 89,4% από 91,9% το 2008, ενώ ο Δείκτης Ζημιών διαμορφώθηκε στο 58,9%.
Η Allianz Ελλάδος διατήρησε και στο εννεάμηνο σε υψηλά επίπεδα το Δείκτη Αποθεματοποίησης του κλάδου Αυτοκινήτων, ο οποίος έφθασε στο 206,3%, ως ποσοστό επί των εγγεγραμμένων ασφαλίστρων, από 223,3% την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, όπως και το Δείκτη Αποθεματοποίησης Αστικής Ευθύνης Αυτοκινήτου που διαμορφώθηκε στο 316,9% από 322,7%, πέρυσι.
Στις Ασφαλίσεις Ζωής, κατά το εννεάμηνο του 2009 η Allianz Ελλάδος κατέγραψε θετικές επιδόσεις, με την παραγωγή ασφαλίστρων να διαμορφώνεται στα 83,5 εκατ. ευρώ αυξημένη κατά 6,3% σε σύγκριση πάντα με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα. Η παραγωγή σε προϊόντα Προστασίας, Σύνταξης και Αποταμίευσης αυξήθηκε κατά 6,6%, ενώ αντίστοιχα κατά 6% αυξήθηκε η παραγωγή σε προϊόντα υγείας και ατυχημάτων.
Σχολιάζοντας την εξέλιξη των οικονομικών μεγεθών του εννεαμήνου του 2009, που υπολογίσθηκαν με βάση τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα, ο Διευθύνων Σύμβουλος & CEO της Allianz Ελλάδος, κ. Πέτρος Παπανικολάου, επεσήμανε ότι «οι δραστηριότητές μας, τόσο στις Γενικές Ασφαλίσεις, όσο και στη Ζωή, παραμένουν σε τροχιά ανάπτυξης σε πλήθος ασφαλισμένων με αντίστοιχη αύξηση του μεριδίου αγοράς μας».
Για τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτων δήλωσε ότι, «η αγορά εμπιστεύεται την Allianz όχι μόνον για το τιμολόγιο που εφαρμόζει, αλλά κυρίως για την αξιοπιστία και τη συνέπεια με την οποία ανταποκρίνεται στις υποχρεώσεις έναντι των ασφαλισμένων της. Η αγορά δείχνει να αποστασιοποιείται από τη λογική του φθηνού προϊόντος και στρέφεται σε λύσεις και εταιρείες που αντέχουν στο χρόνο και έμπρακτα αποδεικνύουν καθημερινά ότι είναι εδώ για να υπηρετήσουν το συμφέρον του καταναλωτή».
Τέλος, για το τρέχον δωδεκάμηνο ο κ. Παπανικολάου ανακοίνωσε ότι, η εταιρεία διατηρεί το στόχο της για αύξηση της παραγωγής της κατά 11% στα 213,4 εκατ. ευρώ, καθώς και για καθαρά κέρδη μετά από φόρους 11,9 εκατ. ευρώ.