«Οι αλλαγές αυτές αποτελούν μέρος της συνολικής μας προσπάθειας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών μας. Χρησιμοποιώντας την απευθείας επαφή με τον πελάτη, εξασφαλίζουμε ότι ο τελευταίος συζητά το πρόβλημά του με κάποιον ο οποίος διαθέτει όλη την απαραίτητα γνώση, για να του προτείνει την βέλτιστη λύση», δήλωσε ο κ. Γρέϊαμ Γκίμπσον, διευθυντικό στέλεχος της Allianz..
Ένα άλλο διευθυντικό στέλεχος της εταιρίας, συμπληρώνει: «Η εξειδίκευση της ομάδας διακανονισμού των τροχαίων αποζημιώσεων, θα εξυπηρετήσει πολύ το σχέδιό μας να φέρουμε το επίπεδο των ασφαλιστικών μας υπηρεσιών σε επίπεδα πρωτοποριακά για την υπόψη αγορά. Τα κέρδη από την αναδιοργάνωση, αφορούν τόσο τους πελάτες, όσο και τους αντασφαλιστές, ενώ και σε εμάς θα επιτρέψει να κινούμαστε με πολύ μεγαλύτερη ταχύτητα».