AVIVA: Παγκόσμιο budget 800 εκατ. λιρες

Το παγκόσμιο προϋπολογισμό σε σχέση με το media planning και τις αγορές ύψους 800 εκατ. λιρών επανεξετάζει η ασφαλιστική εταιρεία Aviva, μεστόχο να προχωρήσει σε παγκόσμια ενοποίηση.
Η κα. Αμάντα ΜακένζιMarketing Director του ομίλου, έχει τεθεί επικεφαλής της αναθεώρησης.
Να σημειωθεί, ότι αυτή τη στιγμή «τρέχει» μια καμπάνια της Aviva, με τον Πολ Γουάιτχαους να προωθεί τα ασφαλιστικά της προϊόντα. 

Επίσης στην αρχή του καλοκαιριού σύνάψε συμφωνία με τηλεοπτικές πρεμιέρες ταινιών του ITV,ενημερώνοντας τον κόσμο για τα νέα της ασφαλιστικά προϊόντα στους τομείς της υγείας, της επένδυσης, της σύνταξης και της ασφάλειας.

Πρόσφατα επίσης επέκτεινε τις δραστηριότητές της στην ασφάλεια αυτοκινήτων και μηχανών